Wstępny raport zawiera nowe szczegóły dotyczące wykolejenia pociągu w USA | Nowości regulaminowe

Wstępny raport zawiera nowe szczegóły dotyczące wykolejenia pociągu w USA |  Nowości regulaminowe

Raport Narodowej Rady Bezpieczeństwa Transportu powiedział, że załoga pociągu otrzymała ostrzeżenie tuż przed wypadkiem.

Według amerykańskich federalnych śledczych ds.

Według wstępnego raportu opublikowanego w czwartek przez National Transportation Safety Board (NTSB), inżynier zwolnił i zatrzymał pociąg po otrzymaniu „krytycznego alarmu dźwiękowego”. W raporcie napisano, że załoga zobaczyła ogień i dym i została ostrzeżona o możliwym wykolejeniu.

W raporcie stwierdzono, że oś, na której skupili się śledczy, nagrzewała się podczas jazdy pociągu po torach, ale jej temperatura nie osiągnęła progu zatrzymania i kontroli pociągu, aż do momentu tuż przed wykolejeniem pociągu. Według śledczych, pociąg jechał wówczas z prędkością 75 km/h (47 mil/h), czyli nieco poniżej ograniczenia prędkości 80 km/h (50 mil/h).

NTSB opublikowało swoje wstępne ustalenia, gdy minister transportu Pete Buttigieg po raz pierwszy odwiedził Wschodnią Palestynę na wycieczkę terenową.

Wykolejenie 3 lutego wywołało ewakuację i obawy dotyczące zanieczyszczenia powietrza i wody po kontrolowanym spalaniu toksycznych chemikaliów, które miały zapobiec wybuchowi.

Rząd spotyka się z rosnącą krytyką w związku z federalną reakcją na wykolejenie. Biały Dom bronił swojej odpowiedzi, mówiąc, że urzędnicy z EPA, NTSB i innych agencji byli na wsi w ciągu kilku godzin od wykolejenia. Biały Dom twierdzi, że zapewnił również pomoc federalną, a FEMA koordynuje działania z stanowym Centrum Operacji Kryzysowych i innymi partnerami.

Buttigieg spotkał się z krytyką za to, że nie odwiedził tego miejsca wcześniej, w tym ze strony byłego prezydenta Donalda Trumpa, który w środę udał się do Ohio. Departament Transportu powiedział, że Buttigieg odwiedza teraz, gdy amerykańska Agencja Ochrony Środowiska (EPA) ogłosiła, że ​​faza awaryjna zawalenia się skończyła i że trwają długoterminowe prace porządkowe.

Heather Babel, która mieszka dwie przecznice od miejsca zjazdu z torów kolejowych, powiedziała, że ​​czuje ulgę, że w końcu pojawiają się wyżsi urzędnicy rządowi.

READ  Sprawa Carrie Lake, by obalić porażkę w wyścigu o gubernatora w Arizonie, otwiera nowy etap konkurujących ze sobą wizji prawdy

„Potrzebujemy tej uwagi, ponieważ po prostu jej nie mieliśmy. Powinni byli tu być przez cały czas” – powiedział Babel, który był wśród tłumów mieszkańców, którzy ustawili się wzdłuż ulic w ulewnym deszczu, aby powitać Trumpa w środę.

Odbiór Buttigiega był bardziej wyciszony, z niewielkimi fanfarami w mieście liczącym mniej niż 5000 osób. Trump zdobył około 72 procent głosów w tym silnie republikańskim okręgu w wyborach w 2020 roku.

Wizyta Buttigiega miała miejsce prawie trzy tygodnie po tym, jak ponad trzydzieści wagonów towarowych – w tym 11 przewożących materiały niebezpieczne – wykoleiło się na przedmieściach wschodniej Palestyny, w pobliżu granicy stanu Pensylwania, co skłoniło do ewakuacji, gdy narastały obawy przed możliwą eksplozją tlących się gruzów.

Chcąc uniknąć niekontrolowanej eksplozji, urzędnicy celowo uwolnili i spalili toksyczny chlorek winylu z pięciu wagonów kolejowych, wysyłając płomienie i czarny dym w niebo. To spowodowało, że ludzie zastanawiali się nad możliwymi skutkami zdrowotnymi, mimo że władze twierdzą, że robią wszystko, co w ich mocy, aby chronić ludzi.

Ponieważ naprawy na miejscu trwają, Norfolk Southern Railroad ogłosiło późną środę, że zgodziło się wykopać ziemię pod dwoma torami. Gubernator Ohio, Mike DeWine, zaapelował o to, że kolej nie oczyściła zanieczyszczonej gleby pod torami przed jej naprawą i przywróceniem ruchu towarowego.

„Naszym pierwotnym planem była skuteczna i bezpieczna naprawa gleby pod naszymi torami. Gdy przez ostatnie dwa tygodnie słuchałem członków społeczności, dzielili się oni swoimi obawami dotyczącymi tego podejścia” – powiedział Alan H. Shaw, prezes i dyrektor generalny Norfolk. pisemne oświadczenie.

Demokratyczny przedstawiciel USA Chris DeLuzio, którego hrabstwo w Pensylwanii graniczy z miejscem katastrofy we wschodniej Palestynie, poprosił Norfolk Southern o rozszerzenie granic obszaru geograficznego, na którym oferuje pomoc finansową i testy. Podkreślił, że obecny dystrykt wyklucza wielu mieszkańców Pensylwanii i firm, których to dotyczy, i powiedział, że firma musi zobowiązać się do oczyszczenia gleby i wody do 48 kilometrów (30 mil) poza nią.

READ  Twoja choinka może sprawić, że głodne kozy „zatańczą trochę szczęśliwie”

„Norfolk Southern nie wykazuje żadnego zaangażowania w odbudowę utraconego zaufania do naszej społeczności” – napisał DeLuzio w liście do Shawa. Zapewnienie dodatkowych zasobów, powiedział, „pomoże twojej firmie przywrócić poczucie bezpieczeństwa, które zostało zniszczone przez wykolejenie w Norfolk Southern i jego następstwa”.

Tymczasem przewodniczący Senatu Ohio zapowiedział publiczne przesłuchanie w sprawie wykolejenia w przyszłym tygodniu, aby wysłuchać zeznań urzędników państwowych.

Ned Windrow

"Internetowy geek. Myśliciel. Praktyk od piwa. Ekspert od bekonu. Muzykoholik. Certyfikowany guru podróży."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *