Pojawia się wizja Lindy Iaccarino dotycząca Twittera 2.0

Pojawia się wizja Lindy Iaccarino dotycząca Twittera 2.0

Linda Iaccarino, nowy CEO Twittera, przygotowuje szereg działań mających na celu przywrócenie reklamodawców, którzy porzucili platformę należącą do Elona Muska, w tym wprowadzenie usługi reklamy wideo, przyciągnięcie większej liczby celebrytów i zwiększenie liczby pracowników.

Były szef reklamy NBCUniversal, który rozpoczął pracę jako dyrektor generalny 5 czerwca, stara się uruchomić pełnoekranowe reklamy wideo uruchamiane dźwiękiem, które będą wyświetlane użytkownikom przewijającym nowy krótki kanał wideo na Twitterze, zgodnie z trzema osobami zaznajomionymi z witryną. Sytuacja.

Yaccarino planuje również spotkać się z partnerami medialnymi, wydawcami i agencjami talentów, aby przyciągnąć celebrytów, polityków i innych twórców treści na platformę.

Mamy nadzieję, że dzięki treściom znanych nazwisk Twitter może sprzedawać więcej reklam, a także ułatwiać sponsorowanie i zawieranie umów między reklamodawcami a twórcami.

Na spotkaniu na początku tego miesiąca z globalnym zespołem sprzedaży Twittera, Yaccarino powiedział pracownikom, że firma będzie musiała ciężko pracować, aby odzyskać zaufanie reklamodawców, według osoby zaznajomionej ze sprawą.

Powiedziała, że ​​w ramach tych wysiłków będą musieli wdrożyć „walkę wręcz” – przekonując główne marki osobiście, a nie za ich biurkami.

„Myślę, że od razu będą mieli znakomity produkt reklamowy [under Yaccarino]powiedział Lou Paskalis, weteran reklamy i dyrektor generalny AJL Advisory. „Problemem jest modyfikacja treści. I istnieje ona w dwóch wymiarach. Dla wszystkich innych. I dla Elona.”

„Mamy nadzieję, że Linda stworzy bufor między tym, co robi, a bezpiecznym środowiskiem dla marki na Twitterze” – dodał.

Ta relacja z wizji platformy Yaccarino opiera się na wywiadach z pracownikami Twittera, osobami zaznajomionymi z jego myśleniem, markami, reklamodawcami i agencjami reklamowymi. Twitter odmówił komentarza.

Plany mają na celu przyciągnięcie większej ilości dolarów reklamowych, ponieważ Twitter stara się odwrócić swój los pod rządami Yaccarino, giganta reklamowego znanego ze swoich powiązań branżowych.

READ  Co głosowanie związku Volkswagena oznacza dla Tesli?

Po przejęciu Muska za 44 miliardy dolarów kilku dużych reklamodawców ograniczyło lub całkowicie ograniczyło wydatki na reklamę w odpowiedzi na jego luźne stanowisko w sprawie moderacji treści, nieregularnych postów i niekonwencjonalnego stylu przywództwa. Musk powiedział, że zniweczyło to około 50 procent rocznych przychodów Twittera w wysokości 5 miliardów dolarów.

Jeszcze przed przejęciem Twitter był krytykowany przez reklamodawców i inwestorów za spowalnianie innowacji produktowych i wyświetlanie słabszych reklam niż rówieśnicy, tacy jak Meta i TikTok, rodzic Facebooka.

Nowy format reklam na Twitterze, który wciąż jest w fazie beta, jest częścią odnowionego skupienia się na wideo. Wprowadził możliwość obsługi dłuższych filmów na początku tego roku, zanim w zeszłym tygodniu uruchomił krótki kanał wideo w stylu TikTok.

Były prezenter Fox News, Tucker Carlson, ma już nowy program na Twitterze. Prawicowy analityk telewizyjny jest postacią dzielącą, zgodnie z pragnieniem Muska, aby platforma była otwarta na opinie z całego spektrum politycznego.


Yaccarino, który ma siedzibę między Nowym Jorkiem a San Francisco, po raz pierwszy pojawił się jako potencjalny dyrektor generalny Twittera, kiedy NBCUniversal pracowało nad partnerstwem z firmą w zakresie treści olimpijskich. Próbowała znaleźć więcej kontaktów, budując przy tym bliską współpracę z Muskiem.

Już w pierwszym miesiącu pracy sprawiła, że ​​Yaccarino – nazywana w branży reklamowej „Aksamitnym Młotem” ze względu na jej wytrwałość w zawieraniu umów – poczuła się.

Zainwestuje w przebudowę zespołu reklamy, sprzedaży i partnerstwa, co wynegocjował z Muskiem po dołączeniu, według dwóch osób zaznajomionych z jego planami. Musk wystraszył reklamodawców i agencje, zwalniając co najmniej 80 procent pracowników Twittera, w tym wielu członków zespołu ds.

Yaccarino powiedziała pracownikom na niedawnym globalnym spotkaniu sprzedażowym, że chce częściej wchodzić w interakcje z prasą i planuje przedstawić swoją wizję za pośrednictwem Twitter Spaces, funkcji głosowej platformy, w pierwszym tygodniu sierpnia, według osoby zaznajomionej z tą sprawą. .

READ  Dlaczego załogi holowników boją się nowych zasad czarteru?

Ona i Musk powiedzieli również inwestorom, że planuje ułatwić handel na platformie, w tym podjąć kroki w celu zbudowania cyfrowego portfela. Reuters informował wcześniej o niektórych planach zakupowych i twórcach.

W dłuższej perspektywie Twitter jest wciąż na wczesnym etapie badania, czy może wykorzystać pojawiającą się technologię sztucznej inteligencji w swojej branży reklamowej do szybkiego tworzenia, testowania i ulepszania kampanii, podążając śladami Google i Meta, które badają podobne narzędzia.

Yaccarino starał się również naprawić stosunki z innymi partnerami. Na przykład Twitter wznowił płatności na rzecz Google Cloud po tym, jak Musk przestał płacić faktury kilku kontrahentom w ramach cięcia kosztów. Informację jako pierwszy podał Bloomberg.

Według osoby zaznajomionej z tą sprawą, rozmawia o szerszym partnerstwie z Google, które obejmowałoby reklamę i dostęp do niektórych danych z Twittera, i ma nadzieję na renegocjację wielu umów z grupami technologicznymi, takimi jak Amazon, Salesforce i IBM, w szerszy. Współpraca.

Przede wszystkim Yaccarino ma trudne zadanie przekonania marek, że jego treść nie będzie wyświetlana obok szkodliwych materiałów, przy jednoczesnym zachowaniu umiarkowanego zacięcia Muska. Twitter ma własną technologię, która zapewnia, że ​​marketing nie pojawia się obok niektórych słów kluczowych lub treści z niektórych kont, i twierdzi, że ilość toksycznych treści została zmniejszona, ale szuka sposobów, aby udowodnić to reklamodawcom.

Musk powiedział, że większość reklamodawców albo „wróciła, albo powiedziała, że ​​wrócą… z kilkoma wyjątkami”. Według danych Sensor Tower, między listopadem 2022 r. a majem 60 ze 100 największych amerykańskich reklamodawców wstrzymało reklamy na Twitterze na co najmniej miesiąc. 17 z nich odwołało się od deklaracji.

Firma miała niewielką obecność na Festiwalu Reklamy w Cannes w zeszłym tygodniu pod przewodnictwem Chrisa Reddy’ego, jej wiceprezesa ds. nad kontekstem, w jakim wyświetlają się ich reklamy”. Osoba zaznajomiona z ofertą powiedziała, że ​​firma otrzymała około 20 ofert.

READ  Piekarnia Vancouver jest zamknięta do odwołania

Wiele marek uważa nominację Yaccarino za dobrodziejstwo dla Twittera. Szefowa dużej agencji reklamowej powiedziała, że ​​jest w kontakcie „natychmiast” i będzie miała „znaczący i szybki wpływ na sposób, w jaki Twitter wchodzi na rynek, a zwłaszcza na klientów”.

Inni pozostają sceptyczni, ostrzegając przed ryzykiem wtrącania się Muska w jego plany i twierdząc, że platforma wciąż jest pełna złośliwych treści. Dwie duże firmy stwierdziły, że blokują powrót na Twittera z powodu obaw dotyczących zachowania Muska i tego, czy jego kontrowersyjne tweety są zgodne z tonem, jakiego chcą dla swoich marek.

„Również [Twitter and Yaccarino] Dyrektor generalny innej grupy reklamowej powiedział:[But] Jeśli tak się nie stanie do połowy 2024 roku do końca 2024 roku, myślę, że będzie to bardzo niebezpieczna i śliska ścieżka w dół”.

Dodatkowe raporty Daniela Thomasa z Londynu i Richarda Watersa z San Francisco

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *