Czy kupiłeś Mazdę CX-90 przed spadkiem ceny? Musisz skontaktować się ze swoim dystrybutorem

Czy kupiłeś Mazdę CX-90 przed spadkiem ceny?  Musisz skontaktować się ze swoim dystrybutorem

Kupno nowego samochodu, który służy nie tylko do celów mobilnych, to przywilej. Wspaniale jest prowadzić SUV-a, który ma specyficzny zapach nowego samochodu. Niestety w niektórych przypadkach ten zaszczyt może szybko przerodzić się w ból głowy. Ale niektórzy producenci samochodów są lepsi od innych. Mazda jest gdzieś pośrodku. to jest powód.

10 zdjęć

Zdjęcie: Zmodyfikowana Mazda / Autoevolution

Trzyrzędowa Mazda CX-90 to samochód trzyrzędowy SUV-y Będziesz chciał, jeśli masz w pełni elektryczny model Rivian R1S lub Tesla

Oczywiście z boku mruga do nas Toyota Grand Highlander. Ale jeśli patrzysz na SUV-a z sześciocylindrowym silnikiem pod maską, który wykorzystuje również zakazaną technologię Formuły 1, inne japońskie pojazdy, takie jak Honda Pilot, prawdopodobnie nie wchodzą w grę.

Teraz wyobraź sobie, że jest koniec 2023 r. lub początek 2024 r. Podjąłeś decyzję i zdecydowałeś się kupić CX-90. W zależności od żądanego poziomu wyposażenia, rozważasz następujące sugerowane ceny detaliczne:

  • CX-90 3,3 Turbo Select – 39 595 dolarów;
  • Preferowany CX-90 3,3 Turbo – 43 445 USD;
  • CX-90 3,3 Turbo Preferred Plus – 45 900 dolarów;
  • CX-90 3,3 Turbo Premium – 48 900 dolarów;
  • CX-90 3,3 Turbo Premium Plus – 52 950 dolarów;
  • Preferowany CX-90 PHEV – 47 445 dolarów;
  • CX-90 PHEV Premium – 52 900 dolarów;
  • CX-90 PHEV Premium Plus – 56 950 dolarów;
  • CX-90 3,3 Turbo S – 51 750 dolarów;
  • CX-90 3,3 Turbo S Premium – 56 450 dolarów;
  • CX-90 3.3 Turbo S Premium Plus 59 950 dolarów.

Wszystko działa płynnie, a SUV na gaz jest świetny. To dowodzi, że Mazda była gotowa zrobić kolejny krok naprzód i spełniła wszystkie niezbędne kryteria. Tu i ówdzie zdarza się kilka czkawek, ale tego można się spodziewać w przypadku zupełnie nowego samochodu zbudowanego od podstaw na nowej platformie. Na szczęście większość dealerów była skłonna do terminowego rozpatrywania skarg klientów.

2024 Mazda CX\-90

Zdjęcie: Mazda

Ale tu leży problem. Jest koniec lutego 2024 r. i Mazda nie wiadomo skąd proponuje zniżkę na wzór Tesli. Nagle niezelektryfikowany CX-90 stracił na wartości aż do 4000 dolarów. Tak! W formie pisemnej MSRP przedstawiają się następująco:

  • CX-90 3,3 Turbo Wybierz 37 845 USD;
  • Preferowany CX-90 3.3 Turbo 40 445 USD;
  • CX-90 3,3 Turbo Preferred Plus 42 900 USD;
  • CX-90 3,3 Turbo Premium 45 900 USD;
  • CX-90 3,3 Turbo Premium Plus 48 900 USD;
  • CX-90 3,3 Turbo S 49 850 USD;
  • CX-90 3,3 Turbo S Premium 52 450 USD;
  • CX-90 3.3 Turbo S Premium Plus 55 950 dolarów.

Ci, którzy zdecydowali się na siedmiomiejscowy model hybrydowy, odnieśli pozytywny wynik, ponieważ japoński producent samochodów podniósł ceny tej oszczędnej wersji. Projekty MSRP w chwili pisania tego tekstu to:

  • Preferowany CX-90 PHEV 49 445 USD;
  • CX-90 PHEV Premium 54 400 USD;
  • CX-90 PHEV Premium Plus kosztuje 57 450 dolarów.

W przeciwieństwie do klientów Tesli, którzy pogodzili się z faktem, że ich drogie samochody elektryczne niemal z dnia na dzień straciły na wartości (nasi czytelnicy zostali ostrzeżeni), większość nabywców Mazdy nie jest gotowa na poradzenie sobie z nową rzeczywistością.
Japońska marka sprzedała w zeszłym roku CX-90 w Stanach Zjednoczonych za 30 821 dolarów. Jeden z takich klientów otrzymał w zeszłym roku prezent na Święto Dziękczynienia o wartości 60 000 dolarów. SUV, którego oczekiwali, to CX-90 Turbo S Premium Plus, który pojawił się w styczniu tego roku. Niestety samochód miał pewne problemy.

Następnie zostali bez paneli operacyjnych, których oczekiwali i na które czekali. Jak możesz sobie wyobrazić, nieoczekiwany spadek cen pogorszył sytuację.

2024 Mazda CX\-90

Zdjęcie: Mazda

Byli gotowi stawić czoła trudnościom związanym z posiadaniem nowej Mazdy z pierwszego roku modelowego, ale ostatnią kroplą była sztuczna dewaluacja. Zadzwonili do agenta, złożyli skargę na sytuację, wyjaśnili, że są bardzo niezadowoleni z rozwoju sytuacji i zgłosili się na leczenie. Jak sam klient stwierdził, są „Zapłacił pieniądze za luksusowy samochód i chciał być leczony”. Odpowiednio.

Dealer próbował wsadzić ich za kierownicę Kia Telluride, ale klient Mazdy odmówił. W końcu włączyły się firmy.

Oficjalny przedstawiciel producenta samochodów w Stanach Zjednoczonych powiedział, że dokona pierwszej płatności od klienta i przedłuży gwarancję. To mówi nam jedno: Mazda zdaje sobie sprawę, że niższe ceny mogły zdenerwować niektórych kupujących. Przygotowała pewne środki zaradcze i jest gotowa je uruchomić. Wszystko, co musisz zrobić, to skontaktować się z dystrybutorem i powiedzieć mu, aby przekazał Twoją skargę do firmy. Być może uda Ci się nieco zrekompensować ten przyspieszony spadek.

ta osoba Odrzucił ofertę Mazdy. Przedstawiciel firmy powiedział, że skontaktuje się z nimi z aktualizacją. Nie czekali. Poradzili sobie ze zmniejszoną wartością i zamienili CX-90 na Acura MDX z przebiegiem około 600 mil. Porozmawiajcie o tym, że macie szczęście i nie czekacie, aż marka zrobi wszystko dobrze!

READ  Ekrany MacBooka M1 pękają podczas normalnego użytkowania

Randolph Howe

„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *