Royal Canadian Air: Dziwaczne uruchomienie linii lotniczych

Royal Canadian Air: Dziwaczne uruchomienie linii lotniczych

W Kanadzie pojawiło się ostatnio sporo linii lotniczych, chociaż żadna z nich nie przypominała…

Podstawy Królewskich Kanadyjskich Sił Powietrznych

Królewskie Kanadyjskie Linie Lotnicze Roszczenia Być startującą linią lotniczą, która rozpocznie działalność w 2023 roku. Linia lotnicza opisuje się jako „Kanada linia lotnicza będąca własnością i będąca w trakcie procesu certyfikacji, aby stać się jedną z wiodących kanadyjskich linii lotniczych oferujących bezpośrednie usługi non-stop do miejsc docelowych na Bliskim Wschodzie i Azję.

Logo Królewskich Kanadyjskich Sił Powietrznych

Biznesplan zakłada, że ​​samolotem Boeing 777-300ER będzie latać non-stop z lotniska Toronto Pearson (YYZ) i lotniska Hamilton (YHM) do następujących miejsc docelowych, na zasadach rozkładowych, nieplanowych i czarterowych:

  • Amritsar i Chandigarh, Indie
  • Jeddah, Arabia Saudyjska
  • Kuwejt, Kuwejt
  • Lahore, Pakistan
  • Nadżaf, Irak

ale to Bardziej interesujące niż to. Firma będzie miała siedzibę na lotnisku Gooderich Municipal Airport (niewielkim lotnisku bez komercyjnych usług lotniczych), ponieważ latanie 777 do miejsc dalekiego zasięgu to tylko część biznesplanu. Ponadto firma planuje:

  • Działanie usługi taksówki powietrznej
  • Obiekt utrzymania ruchu
  • Prowadź akademię pilotów i szkołę latania

Właściciel firmy rzekomo podpisał 40-letnią umowę najmu z lotniskiem, aby móc obsługiwać swoje cztery różne modele biznesowe poza lotniskiem. Firma twierdzi również, że ma do użytku „cały budynek lotniska”, kupiła największy hangar lotniczy i ma „12 akrów ziemi na terenie lotniska” przeznaczonych na przyszły rozwój firmy.

Linia lotnicza wybrała nieco nietypową grafikę na swoją stronę internetową, pokazującą bardzo niezadowolonych pasażerów z EasyJet w tle.

Strona internetowa Królewskich Kanadyjskich Sił Powietrznych

Więc kto stoi za linią lotniczą? Osoba o imieniu Waseem Javed. kto to jest? Nie do końca pewien? To znaczy, widzę kilka różnych kanadyjskich profili na LinkedIn o tej nazwie, ale żaden z nich nie wspomniał o linii lotniczej i nie mają wyraźnego powiązania z lotnictwem.

Czy świat „startupów” w liniach lotniczych nie jest interesujący?

Jestem pewien, że „startupy” linii lotniczych będą zachwycone, bez względu na to, jak prawdziwe lub fałszywe są. Ogólnie uważam, że startujące linie lotnicze należą do jednej z kilku kategorii.

READ  W czerwcu do Kanady trafiają dwa miliony szczepionek Moderna COVID-19

Na jednym końcu spektrum są całkowicie fałszywe linie lotnicze, które nie istnieją, tak naprawdę nie próbują znaleźć inwestorów, ale składają się z kogoś, kto ma dużo czasu na swoich rękach. Międzynarodowe linie lotnicze w Ghanie Przykład, w którym było jasne, że linia lotnicza nigdy nie będzie latać.

Następnie masz „startupy” linii lotniczych, których głównym celem jest okradanie inwestorów, bez zamiaru rozpoczęcia rzeczywistej działalności. tilapia Jest to doskonały przykład, ponieważ linia lotnicza od prawie trzech dekad szuka inwestorów, bez rzeczywistego zamiaru rozpoczęcia działalności. Zdumiewająco i niestety, wiele osób dało się nabrać na to pozorne oszustwo.

Są też startupy, które nie są dobrze przemyślane, ale w których ludzie inwestują ogromne pieniądze i za którymi stoją na wpół legalni ludzie. Miejski Na przykład, ponieważ została założona przez tę samą osobę, co pakistańskie linie lotnicze Airblue, polecieli nawet A320 do USA, aby rozpocząć działalność. Ale ostatecznie nie udało się tego osiągnąć.

Airbahn tak naprawdę nie uruchomił swojej działalności

Wtedy masz legalne linie lotnicze, takie jak Avelo, Breeze itp.

Więc gdzie w tej skali wypada Royal Canadian Air? Cóż, mam na myśli, że firma zawarła umowę kosmiczną na małym lokalnym lotnisku, a burmistrz jest podekscytowany, więc linia lotnicza znacznie przewyższa to, co uzyskały Ghanaian International Airlines.

Jednak osobiście nie widzę, by linia lotnicza posuwała się znacznie dalej. Jednak nadal nie jestem pewien, jaki jest motyw tego wszystkiego.

minimum

Royal Canadian Air to startująca linia lotnicza, która planuje latać wysoce konkurencyjnym Boeingiem 777 w Hamilton na rynek Nadżafu lub coś w tym stylu. To tylko część modelu biznesowego firmy, ponieważ planuje ona również oferować szkołę lotniczą, centrum obsługi technicznej i usługi taksówek powietrznych.

To powinna być interesująca „linia lotnicza” do naśladowania…

READ  Roczny raport wiosenny przewiduje niższe ceny nieruchomości rekreacyjnych w Kolumbii Brytyjskiej - Kelowna News

Co sądzisz o Royal Canadian Airlines?

(wskazówka z kapelusza dla Michaela)

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *