Tech Startup pozywa McDonald’s o 900 milionów dolarów za zepsute maszyny do lodów

Tech Startup pozywa McDonald’s o 900 milionów dolarów za zepsute maszyny do lodów

Zdjęcie artykułu zatytułowanego Zepsute maszyny do lodów mogą kosztować McDonald's 900 milionów dolarów

Zdjęcie: Noor zdjęcie (Obrazy Getty)

W tym momencie każdy uczciwy lodziarz musiał zmierzyć się z miażdżącą porażką ducha pójścia do McDonalda tylko po to, by znaleźć niedziałającą maszynę, śmiejącą się chłodno z ich udręki. Teraz jednak dzięki nowemu pozew sądowyWszystkie te zbiorowe niepowodzenia mogą kosztować giganta fast foodów blisko miliarda dolarów.

Pozew został niedawno uruchomiony przez Kytch, kalifornijski start-up technologiczny, który stworzył narzędzie, które pozwala właścicielom lodów na zdalne monitorowanie i kontrolowanie ich maszyn oraz dostęp do diagnostyki. Kytch twierdzi, że to narzędzie pozwala właścicielom „zapobiegać przestojom, zanim maszyna wykryje usterkę”. McDonald’s w uproszczeniu nie jest fanem rozwiązania Kytcha.

W pozwie Kytch oskarżył giganta fast foodów o wysyłanie e-maili do franczyzobiorców McDonald’s, odradzających im używanie produktu Kytch, ostrzegając, że stwarza to zagrożenie dla bezpieczeństwa i że jego użycie może naruszyć gwarancje urządzenia. Kytch nie zgadza się z tymi zarzutami i teraz domaga się 900 milionów dolarów odszkodowania od McDonald’s, który twierdzi, że wykorzystał fałszywą reklamę do zniesławienia i poniżenia swojej firmy.

„Kytch wymyśla tę akcję, aby wyprostować sprawę, bronić praw firmy Zgodnie z prawem cywilnym, aby ograniczyć antykonkurencyjne zachowanie McDonald’s, przywrócić odszkodowania za straty moralne i chronić konsumentów przed fałszywymi i wprowadzającymi w błąd reklamami oraz naprawiać zepsute maszyny McDonald’s” – argumentował Kytch w pozwie.

Pozew dotyczy również Taylor Co., głównego dostawcy maszyn do lodów McDonald’s. Kitsch oskarżył McDonald’s o przyznanie Taylorowi monopolu„O maszynach i ich naprawach, twierdząc, że obie firmy” organizują co dwa tygodnie spotkania poświęcone kopiowaniu Kytcha technologii”. Kytch twierdzi, że ta „dochodowa” umowa, zasadniczo przeciwstawiająca się konkurencji między McDonald’s i Taylor, „generuje miliony dolarów przychodów Taylor i jej sieci autoryzowanych dystrybutorów”.

Tymczasem założyciele Kytch Wtajemniczony powiedział McDonald’s nieodwracalnie „zrujnował” swój biznes. McDonald’s nie odpowiedział od razu na prośbę Gizmodo o komentarz, ale powiedział Insiderowi, że certyfikaty bezpieczeństwa zawarte w skargach Kytcha nie spełniały wymagań firmy dotyczących sprzętu w jego restauracjach. McDonald’s również twierdził, że program Kytch może prowadzić do ofiar w niektórych scenariuszach i powiedział, że skarga Kytcha była bezpodstawna.

Chociaż ten konkretny garnitur jest nowy, publiczne oburzenie na zepsute maszyny McDonald’s nie jest. Od lat źli klienci Skargi zostały zalane do McDonald’s i mediów społecznościowych wymagające Wyjaśnienia nudnej wydajności urządzenia. Oburzenie społeczne nasiliło się do tego stopnia, że ​​Federalna Komisja Handlu Powiedziało Postanowiłem wkroczyć i zbadać sprawę w zeszłym roku.

Istnieje nawet strona trafnie nazwana mczłamany, jest przeznaczony wyłącznie do śledzenia obecnie nieużywanych urządzeń w Stanach Zjednoczonych. W chwili pisania tego tekstu około 11,7% maszyn McDonald’s jest nieużywanych, przy czym Nowy Jork ma największy odsetek uszkodzonych maszyn ze wszystkich amerykańskich miast.

Możesz przeczytać pełną skargę poniżej.

READ  Badanie wykazało, że niepewne zatrudnienie jest powszechne na rynku pracy BC

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *