Popyt magazynowy odpowiada wolnej powierzchni biurowej

Centrum wysyłkowe ShipBob w Moreno Valley w Kalifornii

Chiboba

dystans Chiboba Decydując się w lipcu zeszłego roku na umożliwienie pracownikom pracy z dowolnego miejsca, start-upowa firma logistyczna wzniosła mur w centrum swojej siedziby w Chicago, aby połowę powierzchni można było wynająć innej firmie.

1 marca biuro zostało ponownie otwarte ze zmniejszoną pojemnością na spotkania zdystansowane społecznie.

Ale chociaż zużywa mniej powierzchni biurowej, potrzeby ShipBob w zakresie nieruchomości rosną w szybkim tempie. Firma, która świadczy usługi realizacji zamówień dla sprzedawców internetowych, wzrosła ponad dwukrotnie liczba magazynów Od połowy 2020 r. do 24 lokalizacji dzisiaj, w tym czterech poza USA, z planami osiągnięcia 35 do końca 2021 r.

Siedmioletnia firma to mikrokosmos amerykańskiego rynku nieruchomości komercyjnych. Podczas gdy pustostany w biurach rosną, ponieważ pracodawcy przygotowują się na przyszłość rozproszonej pracy po Covid, rynek przemysłowy jest gorętszy niż kiedykolwiek z powodu pandemii w e-commerce i zwiększonego popytu konsumentów na więcej produktów z szybkością podobną do Amazona.

Wskaźniki obłożenia budynków przemysłowych są bliskie rekordowo niskiego poziomu, a nowe magazyny nie mogą być wybudowane wystarczająco szybko, aby zaspokoić potrzeby producentów odzieży, sprzedawców mebli i producentów sprzętu AGD. Agencja nieruchomości CBRE powiedziała, że raport za pierwszy kwartał Na rynku przemysłowym i logistycznym w tym okresie wchłonięto prawie 100 mln stóp kwadratowych powierzchni, co jest trzecim co do wielkości w historii, a 376 mln stóp kwadratowych jest w budowie.

Czynsze wzrosły w tym kwartale o 7,1% w porównaniu z tym samym okresem rok wcześniej, do rekordowego poziomu 8,44 USD za stopę kwadratową, podała CBRE. Firma napisała w Raport uzupełniający W ostatnim miesiącu ceny na rynkach przybrzeżnych w pobliżu skupisk ludności i portów śródlądowych wzrosły dwukrotnie. W północnej części New Jersey średni czynsz bazowy za nieruchomości przemysłowe wzrósł w maju o 33% w porównaniu z poprzednim rokiem, a Inland Empire w Kalifornii odnotowało wzrost o 24%, a następnie w Filadelfii o 20%.

„Potrzeba posiadania obiektów na tych rynkach, wraz z rekordowo niskimi wskaźnikami pustostanów, często prowadziła do wojen między najemcami, które podniosły ceny czynszów” – powiedział CBRE.

Rosnąca w zawrotnym tempie cena

Koła poruszały się dobrze, zanim Covid-19 uderzył w USA na początku 2020 roku. Amazon już się kręcił Dostawa następnego dnia jest domyślną opcją dla członków Prime, a domy towarowe, takie jak Best Buy i Walmart, ścigają się z dodaniem przestrzeń do spełnienia starać się nadążyć.

READ  NASA Hubble uchwycił olśniewającą galaktykę NGC 4680 w całej okazałości!

Pandemia wszystko przyspieszyła. Konsumenci utknęli w domu i zamawiali więcej rzeczy, podczas gdy sklepy stacjonarne musiały przejść na cyfrowe, aby utrzymać się na powierzchni.

Dostawa artykułów spożywczych zwiększyła napięty rynek, ponieważ Instacart i Postmates zostali nagle zalani zamówieniami od klientów, którzy nie chcieli wchodzić do sklepu Costco, Albertsons lub Kroger. Instacart planuje teraz sieć centrów egzekucyjnych wypełnionych robotami do zbierania ziarna, zgodnie z Bloombergi Target przyspieszyły realizację tego samego dnia poprzez tak zwane centra segregacji.

Oprócz szybkiej zmiany zachowań konsumentów pandemia ujawniła również kruchość globalnego łańcucha dostaw. Po zamknięciu zakładów w Chinach i innych krajach sklepy stanęły w obliczu poważnych niedoborów odzieży, części samochodowych i materiałów opakowaniowych.

Detaliści zareagowali, zapewniając więcej miejsca do przechowywania, aby złagodzić skutki przyszłych wstrząsów James ComanPrezes ElmTree Funds, firmy private equity zajmującej się nieruchomościami komercyjnymi.

„Rekonfiguracja industrializacji nabiera tempa” – powiedział Koeman. Firmy „przynoszą więcej produktów do pomieszczeń i muszą zrobić miejsce dla swoich produktów, abyśmy nie popadli w inną sytuację, jak teraz”.

Powiedział, że wszystkie te czynniki przyczyniają się do gwałtownego wzrostu cen. Ponadto koszty budowy są wyższe ze względu na inflację i ograniczenia podaży, a firmy budują bardziej wyrafinowane obiekty wypełnione robotami.

„Masz te automatyczne wózki widłowe, przenośniki taśmowe, zautomatyzowane systemy wyszukiwania magazynów” – powiedział Koeman. „Wszystko do tego zmierza świat”.

Amazon wprowadza nowe boty o nazwie Bert i Ernie do obsługi centrów logistycznych.

Źródło: Amazon Inc.

Koeman powiedział, że obstawiając długoterminowe zapotrzebowanie na obiekty i logistykę, zabrał powierzchnię przemysłową o wartości 2 miliardów dolarów w ciągu ostatnich siedmiu miesięcy, przewyższając poprzednie lata. Szacuje, że Stany Zjednoczone będą potrzebowały dodatkowych 135-150 milionów stóp kwadratowych rocznie, aby wesprzeć rozwój handlu elektronicznego.

Dla ShipBob boom e-commerce odegrał rolę w jego modelu biznesowym. Ale rywalizacja o przestrzeń jednocześnie zmusza firmę do ponoszenia wyższych kosztów.

ShipBob współpracuje z takimi markami jak Perfume Company plikproducent napojów energetycznych w proszku gosby Marka Tom Brady Sports & Fitness TB12Zapewnienie szerokiej sieci centrów realizacji zamówień do szybkiej i niezawodnej wysyłki oraz oprogramowania do zarządzania dostawami i zapasami.

READ  Miasto Wiktoria jest gotowe do przekazania 250 000 USD na projekt przestrzeni zielonej Kings Road - Saanich News

W przeciwieństwie do gigantów handlu detalicznego, ShipBob nie zajmuje się dużymi centrami realizacji wielkości boisk piłkarskich, a wynajmuje tylko kilka swoich obiektów. Zamiast tego szuka rodzinnych magazynów, zwykle o powierzchni 75 000-100 000 stóp kwadratowych i niewykorzystanej pojemności. Następnie wyposażasz go w technologię ShipBob i płacisz na podstawie wielkości zamówienia i ilości zajmowanego miejsca.

Chociaż ShipBob nie podpisał umów najmu, rywalizuje o miejsce w magazynie, który teraz znajduje się na bardziej wartościowej nieruchomości niż rok temu. Dyrektor generalny ShipBob Dorve Saxena Powiedział, że jego firma powinna znajdować się w obszarach takich jak Południowa Kalifornia i Louisville w stanie Kentucky, które są ważnym węzłem transportowym i logistycznym, pomimo szybkiego wzrostu cen.

„Musimy znaleźć sposoby na zbliżenie zapasów do klienta końcowego, nawet jeśli ma to dla nas niższą marżę”, powiedział Saxena w wywiadzie pod koniec zeszłego miesiąca po swojej firmie. Zebrano 200 milionów dolarów Z wyceną ponad 1 miliarda dolarów.

ShipBob konkuruje bezpośrednio z wieloma startupami outsourcingowymi, w tym ShipMonk, Deliverr i Shippo. Razem te cztery firmy zebrały w zeszłym roku prawie 900 milionów dolarów.

Nie tylko Amazonka

Saxena powiedziała, że ​​jednym z głównych powodów, dla których drobni detaliści zwracają się do ShipBob, jest uniknięcie kosztów i kłopotów ze znalezieniem miejsca do realizacji zamówień i zatrudnieniem potrzebnych pracowników. Porównał to do firm zlecających swoje potrzeby w zakresie przetwarzania i przechowywania danych do Amazon Web Services i płacących za ilość wykorzystywanej pojemności, zamiast wynajmować swoje centra danych.

— Obowiązuje ta sama matematyka — powiedziała Saxena. „Mogę otworzyć magazyn i zatrudnić ludzi i skonfigurować oprogramowanie lub mogę przeliczyć te koszty stałe na koszty zmienne, gdzie płacę na podstawie transakcji”.

Pracownicy ShipBob z dyrektorem generalnym Dhruvem Saxena w środku

Chiboba

Nate Faust jest we wczesnej fazie budowy Oliwa, startup zajmujący się handlem elektronicznym, który współpracuje z markami, aby oferować bardziej zrównoważone opcje pakowania i dostawy przy użyciu materiałów opakowaniowych pochodzących z recyklingu i łączenia przedmiotów.

Firma Olive otworzyła swoje pierwsze dwa magazyny o powierzchni 30 000 stóp kwadratowych w zeszłym roku, jeden w New Jersey i jeden w Południowej Kalifornii. Faust, który wcześniej był współzałożycielem Jet.com, a po przejęciu pracował w Walmart, powiedział, że gdyby zawierał te kontrakty dzisiaj, to z łatwością może być o 10-15% wyższy.

Olive nie jest aktywna na rynku większej liczby centrów logistycznych i nie czeka przedłużenia najmu do lutego, ale Faust powiedział, że start-upy powinny być oportunistyczne. Współpracuje z firmą zajmującą się nieruchomościami JLL, która, jak powiedział, nieustannie poszukuje atrakcyjnej przestrzeni.

„Zmuszamy ich do ciągłego poszukiwania, ponieważ przestrzeń przemysłowa jest teraz naprawdę ciasna” – powiedział Faust. „Jeśli znajdziemy coś, co jest idealne do tego, czego szukamy, nie jest nierozsądne posiadanie nakładających się umów najmu”.

Vic Chawla, partner w firmie venture capital Fifth Wall, która inwestuje w technologie nieruchomości, powiedział, że wyzwania na rynku nieruchomości zmuszają coraz więcej wschodzących marek i sprzedawców do modelu outsourcingu.

„Jako pojedyncza firma e-commerce bardzo trudno jest zapewnić sobie atrakcyjną przestrzeń i prowadzić swój biznes” – powiedział Chawla. „Kolejka ludzi próbujących dostać się do budynków przemysłowych za drzwiami”.

Wielu najemców obsługujących tę linię to główni tradycyjni zewnętrzni dostawcy usług logistycznych (3PL), tacy jak CH Robinson i XPO Logistics, a także UPS i FedEx. W górnej części rynku Amazon, Walmart i Target oczyszczają przestrzeń, aby przyspieszyć dystrybucję i, w przypadku Amazona, zarządzać realizacją ogromnego rynku sprzedawców zewnętrznych.

Prologis, największy amerykański właściciel nieruchomości przemysłowych, powiedział w może zgłosić Wskaźniki wykorzystania, które wskazują, ile miejsca jest wykorzystywane, wyniosły prawie 85%. Firma podała, że ​​wskaźnik pustostanów wynosi 4,7%, co jest bliskim rekordowo niskiemu.

Amazon jest największym klientem firmy zajmującej się nieruchomościami, zajmując 22 miliony stóp kwadratowych, następnie Home Depot z 9 milionami, a następnie FedEx i UPS, zgodnie z najnowszymi raportami ProLogs. Roczny raport. Walmart jest siódmy.

W kwietniu analityk Prologis zapytał, jakie typy klientów są najbardziej aktywne w wynajmie.

„Handel elektroniczny jest jego dużą częścią, ale zdecydowanie nie chodzi tylko o Amazon” Michael Corliss, powiedział w odpowiedzi dyrektor ds. klientów Prologis. „Oczywiście, są najbardziej aktywnymi klientami. Ale widzimy dużą aktywność ze strony Targets, Walmarts, Home Depots i wiele dowodów na to, że chińscy gracze wkraczają również do USA i Europy”.

Zegarek: EY o tym, jak Covid zwiększa cyfryzację w branży detalicznej

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Back to top