Pojazdy elektryczne na baterie i zima w północnym Ontario

Pojazdy elektryczne na baterie i zima w północnym Ontario

Eksperci od pojazdów elektrycznych są pewni przyszłości pojazdów elektrycznych, ale twierdzą, że północne Ontario potrzebuje więcej stacji ładowania

Sudbury — Wraz z nadejściem zimy w północnym Ontario ludzie ponownie przyzwyczajają się do ogrzewania swoich samochodów każdego ranka. Może to zająć kilka minut, a w ciągu tygodnia może spalić dużo benzyny.

Nie, jeśli jeździsz samochodem elektrycznym.

To jedna z ich zalet, powiedział Devin Arthur z Sudbury, który jeździ pojazdem elektrycznym (EV) od ponad pięciu lat.

Powiedział: „Posiadanie samochodu elektrycznego ma wiele zalet nawet zimą… Nie musisz teraz czekać, aż Twój samochód się nagrzeje, ponieważ wykorzystuje ciepło elektryczne”. „Po uruchomieniu tego samochodu jest gorąco. A gdy samochód jest nadal podłączony, nie pobierasz energii z akumulatora, korzystasz z energii z domu.”

Arthur jest zdecydowanie pro-elektryczny. jest dźwięk z tyłu Sudbury Stowarzyszenie Pojazdów Elektrycznychgrupa ludzi, którzy są pasjonatami idei samochodów elektrycznych i ostatecznego wycofania pojazdów z silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi.

W ubiegłym roku więcej mieszkańców Ontario, a na pewno więcej mieszkańców Sudbury, słyszało o nacisku na pojazdy elektryczne i o tym, jak prowincja przygotowuje się do nowego Strategia dotycząca metali krytycznych Aby zachęcić do większego wydobycia metali nieszlachetnych do akumulatorów, takich jak kobalt, lit, miedź i nikiel.

Jednocześnie mówi się, że samochody elektryczne nie są wystarczająco wytrzymałe, aby wytrzymać zimy w północnym Ontario. Co więc konsument z tego bierze?

Mike Mayhew z Sudbury jest kolejnym zwolennikiem samochodów elektrycznych. Poza tym, że jest jednym z kanadyjskich ekspertów w dziedzinie elektrycznych pojazdów górniczych za pośrednictwem swojej firmy konsultingowej Występ Mayhewaktóry jest także konsumentem i właścicielem Tesli oraz entuzjastą pojazdów elektrycznych.

Samochody elektryczne mogą dobrze sobie radzić zimą, powiedział Mayhew, ale kierowcy muszą nieco zmienić sposób myślenia i zdać sobie sprawę, że nie siedzą już w samochodzie spalającym paliwo.

READ  Wyłącznie: Station Mall sprzedany za 30 milionów dolarów

„EV to inny pojazd” – powiedział Mayhew. „A to, co musisz zrozumieć lub zdać sobie sprawę, to to, że wszelkie elementy, których używasz w samochodzie, na przykład wycieraczki, nagrzewnica, nagrzewnica powietrza, radio faktycznie pochłaniają energię i degradują akumulator podczas jazdy, ponieważ oczywiście moc przyjdzie skądś”.

Niewiele różni się od samochodu spalinowego, w którym trzeba uważać na wskaźnik gazu, powiedział Mayhew, zwłaszcza jeśli ktoś jedzie szybko i pcha swój samochód znacznie poza normalne ograniczenie prędkości. Po prostu wyczerpanie baterii nie jest tak oczywiste, jak pusty zbiornik paliwa, powiedział Mayhew.

Dodał, że jeśli jedzie do Toronto i zużywa dużo energii w Tesli, wie, że może zatrzymać się na stacji ładowania w Parry Sound lub Barrie i uzyskać pełne naładowanie w mniej niż 30 minut za koszt około 7 $.

Mayhew powiedział, że nie było daleko od mniej więcej dziesięciu minut do zatrzymania zwykłej benzyny. Powiedział, że przystanki ładowania EV są nieco bardziej zrelaksowane. Powiedział, że kiedy samochód jest podłączony, ma czas na wykonanie normalnego połączenia, czas na kawę i kanapkę, sprawdzenie telefonu pod kątem wiadomości „a potem mogę iść dalej”.

Arthur zauważył, że chociaż obawy wielu mieszkańców północy dotyczące niezawodności w zimie były aktualne kilka lat temu, powiedział, że wiele osób słyszy nieaktualne informacje.

„I widzisz niektóre nieaktualne informacje, takie jak EV nie działa zimą lub nie działa w naszym terenie, jak Północne Ontario. Ale rzeczywistość jest taka, wiesz, działa”.

Istnieją setki właścicieli samochodów elektrycznych, którzy jeżdżą swoimi samochodami przez cały rok i nie mają problemów, powiedział Arthur, dodając, że zimna pogoda może wpływać na czas ładowania i pełną ilość ładunku w ekstremalnie niskich temperaturach.

Powiedział, że przemysł samochodowy poprawia chemię akumulatorów, w tym przezwyciężanie problemów związanych z zimną pogodą. Dodał, że jeśli kierowca EV utknie w odległym miejscu na kilka godzin, EV jest w rzeczywistości bardziej wydajny i utrzyma ciepło twojego samochodu dłużej, niż gdybyś musiał polegać na silniku benzynowym.

READ  Pracownicy BC Ferries dostaną podwyżkę z 7,75% do 20,75%

Jedną z głównych kwestii, o których mówili Arthur i Mayhew, była dostępność stacji ładowania ich samochodów. Obaj ładują swoje pojazdy w domu. W rzeczywistości Mayhew ma własny pięciokilowatowy panel słoneczny do ładowania swojego samochodu.

To inna historia, gdy opuszczasz dom, aby podróżować poza miasto. Mayhew, który często odwiedza odległe kopalnie, powiedział, że nie wziął obszaru Tesli na północ od Sudbury. Powiedział, że nie zawsze może być pewien, że znajdzie miejsce do naładowania samochodu.

„I to jest jedna z rzeczy, które mogę wam powiedzieć z doświadczenia, że ​​nie ma wystarczającej liczby ładowarek dla liczby samochodów na rynku. Jest to więc nie lada wyzwanie” – powiedział Mayhew.

Artur zgodził się. Powiedział, że EV Sudbury Group wzywa do ulepszeń.

„Jedną z rzeczy, nad którymi stale pracujemy, jest rozbudowa infrastruktury, zwłaszcza w północnym Ontario” — powiedział Arthur.

Dodał, że ogłosił niedawno rząd Ontario 91 milionów dolarów Rozbudowa infrastruktury towarowej w całym województwie.

Poproszono nas o złożenie takiej propozycji. Więc w naszej propozycji zrobiliśmy dokładnie to, zaznaczyliśmy konkretne trasy, a potem to był jeden z moich najlepszych przykładów od Sudbury do Timmins. Wiesz, autostrady zostały przeorane i jest ich dużo odporności opon i tak dalej, wiesz, właśnie tam musisz się zatrzymać w połowie drogi, aby ludzie mogli czuć się komfortowo jadąc na tym dystansie, lub przynajmniej po prostu zrobić sobie przerwę, jeśli jest zła pogoda” – powiedział Arthur.

Dodał, że o ile województwo nie ustosunkowało się jeszcze do propozycji złożonej przez EV SudburyJest optymistą.

Nie otrzymaliśmy jeszcze odpowiedzi, ale czekamy. Zachęcił nas fakt, że wzywali szczególnie do obszarów wiejskich i słabo rozwiniętych. Więc miejmy nadzieję, że rozważą przynajmniej niektóre z tych miejsc na północy.

READ  Japonia pomaga Billowi Gatesowi zbudować eksperymentalny reaktor jądrowy - Wiadomości biznesowe RT

Len Gillis zajmuje się wydobyciem i opieką zdrowotną dla Sudbury.com.

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *