Pierwsze spojrzenie: BMC Fourstroke AMP LT – Downcountry Motorized

Pierwsze spojrzenie: BMC Fourstroke AMP LT – Downcountry Motorized

Jeśli nazwa BMC Fourstroke brzmi znajomo, ale układ zawieszenia nie, to dlatego, że szwajcarska marka zrewidowała cały system cross-country i maraton, a jeśli nie zauważyłeś, dodała również układ napędowy TQ-HPR50 do systemu, stąd przyrostek AMP w nazwie modelu.

Rama Fourstroke LT AMP o skoku 120 mm zawiera ten sam optycznie niewykrywalny i prawie cichy silnik TQ, którego używa Trek w swoich Paliwo EX-e, które testowaliśmy w lipcu.

Podstawowe szczegóły
• Przednie i tylne trójkąty z włókna węglowego
• APS . konstrukcja zawieszenia dwuwahaczowego
• 120mm ruch do przodu i do tyłu
• Silnik TQ HPR50, akumulator 360 W
• Kąt główki 66,5°
• Kąt główki ramy 77°
• Rozmiary: S, M, L, XL
• Ceny: od 7 299 USD do 14 999 USD / od 6 899 EUR do 13 999 EUR
bmc-sw-szwajcaria.com

Nie chcąc ograniczać możliwości nawodnienia roweru, pomimo posiadania 360-watowego akumulatora w dolnej rurze, BMC zmienił kierunek amortyzacji na dwuczłonowej ramie z włókna węglowego, aby pomieścić dwie butelki z wodą wewnątrz przedniego trójkąta, umieszczając ekran zintegrowany z górną częścią rura i rezygnacja z zakraplacza Eightpins.Romy używane w nieobsługiwanej wersji Fourstroke.

Szwajcarzy nie są znani z wytwarzania niedrogich produktów, ale znani są z wysokich standardów. BMC oferuje cztery modele z zakresu od 7200 USD, a nawet do ceny, która pozostawi dziurę na koncie bankowym – 14 999 USD. Rower zostanie dostarczony w Europie jako pierwszy, począwszy od grudnia 2022 r. z droższym modelem. Po kilku miesiącach będą dostępne w USA. Od tego momentu wzór będzie kontynuowany wraz z napływem tańszych modeli.


Szczegóły ramy i silnika

Proste, ostre linie tworzą wyraźny zarys modelu Fourstroke AMP LT bez śladu akumulatora lub silnika widocznego z boku. Jeśli spojrzysz na ramkę z góry, zobaczysz wbudowany wyświetlacz TQ i prawdopodobnie podniesiesz port ładowania w górnej części dolnej rury, bezpiecznie ukryty przed niebezpieczeństwem. Jeśli chodzi o tworzenie czystych linii, BMC poprowadził tylny przewód hamulcowy i inne niezbędne kable w trzech tańszych modelach przez osłonę słuchawek.

READ  Dwóch byłych dyrektorów SNC-Lavalin aresztowanych za oszustwo i fałszerstwo

Aby zmieścić większy zestaw sztyc, BMX odszedł od zintegrowanego, zastrzeżonego dopasowania standardowej sztycy Fourstroke Eightpins. Korzystając z rury podsiodłowej 31,6 mm, konsumenci mogą jeździć z funkcją zapasu lub wybierać spośród wielu opcji dostępnych na rynku.

Jeśli chodzi o silnik, system jest identyczny z jednostką HPR50, która z łatwością prześlizgnęła się przez niczego nie podejrzewających użytkowników toru podczas poprzednich testów. W sumie wspomaganie układu mechanicznego waży zaledwie 3,9 kg i wytwarza 50 Nm momentu obrotowego. Wszystkie ustawienia mocy wyjściowej, elementów sterujących i elementów wizualnych będą dostępne za pośrednictwem aplikacji TQ Motor.

Projekt komentarza

Sądząc po liniach Fourstroke AMP LT i krótkim wahaczu górnego łącznika, możesz się założyć, że ta rama może być sterowana osią flexstay, ale BMC trzyma się swoich celów kinematycznych, które można było osiągnąć tylko przy użyciu konfiguracji podwójnego łącznika APS. BMC twierdzi, że nowa kinematyka zmniejsza opór przysiadu, aby zmniejszyć wzrost łańcucha i głębszy powrót pedału podczas skoku. Jednocześnie dodali więcej ulepszeń, aby zwiększyć czułość na małe wibracje i zwiększyć wsparcie pod koniec lotu.

Inżynieria

Chociaż lekki rower eMTB w stylu maratonu jest zbudowany z podobnych komponentów, które można zobaczyć na torze XC World Cup, ma stromą 77-stopniową rurę podsiodłową i 66,5-stopniowy kąt główki. Cztery rozmiary mają mniejsze odstępy między poszczególnymi numerami dostępu, zaczynając od 437 i skacząc do prawie 20 mm na rozmiar ramy, jednak długość łańcucha pozostaje na poziomie 435 na całej planszy.

Specyfikacje

Fourstroke AMP LT LTD jest uzupełniony zawieszeniem Fox Factory, w tym 34 widelcami StepCast i kołami z włókna węglowego DT Swiss XRC 1200, które nie pozostawiają wiele do życzenia w pakiecie high-end za 14 999 USD, który zawiera również w pełni dopasowaną fioletową farbę do bezprzewodowego wycieku oleju elementy SRAM XX1 AXS. Opuszczając drabinę cenową, zawieszenie w AMP LT ONE przechodzi na RockShox, z SID i Super Deluxe Air w Ultimate oraz felgi aluminiowe DT Swiss, ale zachowują hamulce SRAM G2 RSC z tarczami 180 mm na każdym końcu.

READ  Pimpina pojawia się jako biały rycerz Inter Pipeline z nabyciem akcji o wartości 8,3 miliarda dolarów na szczycie wrogiej oferty Brookfielda

Od tego momentu niższe punkty cenowe Fourstroke AMP LT Two i Three są kontynuowane z zawieszeniem RockShox, ale opłaty za zmianę biegów i hamowanie są pokrywane przez Shimano. W całej gamie 2,4-calowe opony EXO Maxxis Rekon to opcja gumowa, a Praxis zajmuje się felgami z opcjami aluminiowymi.



Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *