Decydenci proszeni są o nadążanie za wzrostem popularności rowerów elektrycznych – Kelowna News

Decydenci proszeni są o nadążanie za wzrostem popularności rowerów elektrycznych – Kelowna News

Sprzedawca e-rowerów w Kelowna wzywa władze hrabstwa i RCMP do lepszego zdefiniowania, czym jest e-rower.

Darren Muhl, właściciel Kelowna E Ride, mówi, że jest „uważny na kupujących”, jeśli chodzi o kupowanie Rower elektryczny z Kolumbii Brytyjskiej W te dni.

„Piszemy, aby wezwać wszystkie szczeble rządowe do jasnego zdefiniowania zasad i przepisów dotyczących rowerów elektrycznych” – mówi Muhl.

Teraz w BC. Rowery elektryczne klasy 1 są wymienione jako posiadające silnik elektryczny, który wspomaga tylko podczas pedałowania. Rowery klasy 2 mają przepustnicę, która może działać również wtedy, gdy nie pedałujesz, podczas gdy rowery klasy 3 mają tylko wspomaganie pedałowania, ale mają wyższą prędkość maksymalną.

Mohl chciałby również wyjaśnienia dotyczące prędkości i wielkości silnika: „Aby rower elektryczny był legalny, silnik nie może przekraczać nominalnej mocy 500 watów ani zapewniać wspomagania powyżej 32 km/h. Jest to bezpieczne ograniczenie, zwłaszcza na drogach publicznych. „

W tej chwili rynek rowerów elektrycznych jest wypełniony produktami o mocy od 250 do 1000 watów, co według Muhla nie powinno być dozwolone.

„Rynek jest zalany rażąco nielegalnymi motocyklami, które przekraczają 500 watów lub 32 km/h. Silnik o mocy 750 lub 1000 watów, który został„ obniżony ”do 500 watów, nadal jest gigantem”, powiedział Muhl, dodając, że nie jest trudno modernizacja. Program kontroli obejścia rowerów.

„Zdaję sobie sprawę, że prawny limit wynosi 500 watów, ale jeśli zostawią to tak, jak na Dzikim Zachodzie,[to]nadal będzie stwarzać te problemy” – mówi Muhl.

W tej chwili Muhl mówi, że istnieje rozdźwięk między rządami federalnymi i prowincjonalnymi: „Rząd federalny nie zapewnia żadnych standardów ani taryf ani wystarczającej ilości materiałów, aby rządy prowincji mogły pracować, pozostawiając im tworzenie własnych zasad, ale pozwalają tym produktom nadal wjeżdżać do Kanady”.

READ  Zwolnienia w Kanadzie: firmy ogłaszają cięcia w 2023 r

Muhl mówi, że pozostawia to sklepikarzom i sprzedawcom e-rowerów, takim jak on, samym sobie i edukacji kupujących.

„Niektórzy ludzie nie wiedzą, co kupują, ponieważ jest to takie nowe. Przez większość czasu nie wiedzą, co kupić, dopóki nie jest za późno”.

Muhl mówi, że szuka do naprawy motocykli, które mogą osiągnąć prędkość 72 km/h.

„Nie powinieneś używać ich na ulicach. Nie są dopuszczone do ruchu ulicznego. Nie naprawiłbym produktu o mocy powyżej 500 watów, ponieważ nie jest to legalny rower elektryczny. Jeśli pójdą tam i przejadą tą ulicą i uderzyć kogoś, kogokolwiek, zobowiązania są ogromne”.

Castanet zrobił wiele historii o kontrowersjach, które już wywołały różne rankingi e-rowerów, zwłaszcza jeśli chodzi o tory kolejowe i parki BC. W czerwcu ubiegłego roku Większy Komitet Doradczy Vernona jednogłośnie przegłosował uchylenie zakazu dla rowerów klasy 2, który obowiązuje od 2021 roku.

Był to krok we właściwym kierunku, ale wciąż mylący dla wielu, którzy jeżdżą na trasie kolejowej Penticton-Vernon, a według Muhla ruch ten nie dotyczy kwestii ubezpieczenia ani rabatów na e-rowery. w Kolumbii BrytyjskiejW momencie sprzedaży e-rowery i akcesoria nie są objęte prowincjonalnym podatkiem od sprzedaży, niezależnie od pojemności silnika.

Departament Transportu i Infrastruktury powiedział w oświadczeniu, że pracuje nad „umożliwieniem bezpiecznego korzystania z wygodnych, niskoemisyjnych opcji transportu, które pomogą nam osiągnąć nasze cele zrównoważonego, czystego transportu.

„Ministerstwo regularnie dokonuje przeglądu nowych i pojawiających się technologii i opcji e-mobilności, w tym e-rowerów, aby zrozumieć, jak te środki transportu mogą działać w społecznościach. W Kolumbii Brytyjskiej obecne przepisy wymagają silnika elektrycznego do e-roweru lub legalnych silników nie przekraczać łącznie 500 watów. Rower Osoby z mocniejszym silnikiem lub silnikami nie kwalifikują się do ulgi podatkowej.

Ze swojej strony Muhl uważa, że ​​pole gry nie jest odpowiednie nawet dla operatorów i firm takich jak on: „Najskuteczniejszym sposobem walki z tym jest silny zestaw taryf i egzekwowanie u źródła. Zezwolenie na dystrybucję tych rowerów wywiera presję na RCMP i szkodzi lokalnym firmom przestrzegającym prawa”.

READ  Elon Musk wyzywa Władimira Putina na pojedynek, zwycięzca bierze Ukrainę

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *