Pedały Andre Rebel, aby zmienić perspektywę ludzi

Pedały Andre Rebel, aby zmienić perspektywę ludzi

Ma nadzieję, że wyciągnie ich z samochodów i przeniesie się do transportu napędzanego siłą ludzkich mięśni, aby inaczej spojrzeć na świat

Jako nastolatek Andre Reubel postępował zgodnie z radą ojca, aby wykorzystać swoją nadmierną energię na produktywność, i przez ostatnie 50 lat właśnie to robił.

Riopel, lokalny orędownik transportu napędzanego siłą ludzkich mięśni, współtworzył John Rowswell ślad osi Bo to tylko mgnienie oka w oczach Komitetu Obrony Sault Trails, Sault Bike Club i innych kibiców.

W 2006 roku, w sobotę 30 września o godzinie 11:45, konkretnie pierwszy tor wahadłowy oficjalnie otwarty. Teraz jest to sieć torów o długości 25 km, a prace nadal trwają.

„Naszym celem jest teraz szukanie dokładnych ścieżek” – powiedział Reubel.

Były to „skróty”, jak je nazywał, prowadzące z dzielnic mieszkalnych do pobliskich miejsc, które ludzie z tych dzielnic często odwiedzają, takich jak szkoły.

Riopel mówi, że dzieci wolą jeździć na rowerach do szkoły, jeśli jest to łatwiejsze, niż jeździć autobusem, a rodzice będą w porządku, jeśli będą mogli być pewni, że będzie to bezpieczne dla ich dzieci, a to jest klucz do pozytywnych zmian.

„Rodzice są bardziej skłonni do wejścia (lub powrotu) do jazdy na rowerze, ponieważ ich dzieci proszą ich, aby przyjeżdżali częściej, niż gdybyś ich o to poprosił” – dodał.

To jest jego cel. Więcej transportu napędzanego siłą ludzkich mięśni i mniej pojazdów silnikowych.

Dlaczego ktoś miałby tego chcieć?

– ostrzegł Riopel. Dla niego korzyści jest wiele. Niższe emisje dwutlenku węgla, niższe koszty dla miasta i podatników, poprawa zdrowia psychicznego i fizycznego osób i społeczności oraz mediacja skutków zmian klimatu to główne obszary potencjalnego wpływu, ale wie, że nie wszyscy będą skłonni przyjąć styl życia bez samochodu lub jeszcze mniejsze uzależnienie od środka transportu Zautomatyzowany transport.

READ  Zamknięcie Nordstrom w Kanadzie: Luki w miejscach pracy i powierzchni handlowej

Zamiast próbować zmieniać umysły ludzi ustawionych na ich drogach, woli poświęcić swój czas i energię młodszemu pokoleniu, mówiąc, że są one bardziej otwarte na zdrowszy tryb życia, łagodzą zmiany klimatyczne i cieszą się życiem na zewnątrz z dziećmi. Przyjaciele i rodziny.

W tym celu był zaangażowany w projekty Sault Bike mające na celu budowę tras dla pomp i uczynienie jazdy na rowerze bezpieczniejszym i wygodniejszym dla mieszkańców Sault. droga pompy w Ogród Esposito Został otwarty w 2016 roku i trwają prace nad całorocznym parkiem grawitacyjnym w Finn Hill.

Te i inne projekty w Sault mają na celu dać młodym ludziom więcej możliwości jazdy na rowerze w nadziei na kultywowanie przez całe życie miłości do transportu napędzanego siłą ludzkich mięśni.

Powiedział, że pozwoliłoby to na odwrócenie tradycyjnego projektowania krajobrazu miejskiego zorientowanego na samochód.

Riopel mówi, że przynajmniej chciałby mieć równe szanse i zachęcać do jazdy na rowerze, czyniąc ją wygodniejszą, powiedział.

„Obecnie od 30 do 40 procent ludzi nie jeździ samochodem” – powiedział. „Ale każdy płaci za parkowanie”.

Duże sklepy, takie jak Walmart i właściciele budynków, wliczają koszty budowy i utrzymania parkingów do cen produktów, wynajmu i dzierżawy. Riopel chciałby zobaczyć te rozdzielone, aby ludzie mogli zobaczyć prawdziwe koszty prowadzenia pojazdu silnikowego.

Fizjoterapeuta, który niedawno przeszedł na emeryturę, mówi, że nie można ignorować kosztów wypadków samochodowych dla społeczeństw. Mówi, że większość osób, którym pomagał w swojej praktyce, wracała do zdrowia po urazach odniesionych w wypadkach samochodowych, opuszczała pracę z ich powodu i potrzebowała pomocy medycznej.

Współpracuje również z miastem, aby rozważyć reformy parkingowe, które wspierałyby i zachęcały do ​​większego transportu publicznego napędzanego siłą ludzkich mięśni, wprowadzając mniej pojazdów silnikowych na drogach.

Może to nastąpić poprzez reformy parkingowe, takie jak zmiana regulaminu z narzucania minimalnej liczby miejsc parkingowych wymaganych dla nowego budynku na narzucanie maksymalnej dozwolonej liczby miejsc i wymaganie bezpiecznego i chronionego parkowania dla minimalnej liczby rowerów.

READ  Exxon zamierza do roku 2030 stać się czołowym dostawcą litu do pojazdów elektrycznych

Ale dla niego jazda na rowerze jest prawie wyłącznie całorocznym środkiem transportu ze względu na psychiczne, fizyczne i emocjonalne korzyści, jakie z niego czerpie.

„To całkowicie zmienia twój pogląd” – powiedział. – Dużo widzisz.

Opowiada o oglądaniu zwierząt, wąchaniu świeżego powietrza i cieszeniu się piękną scenerią podczas przejażdżek między jego rezydencją na Case Road a pracą o każdej porze roku.

„Nadal mogę to robić (w wieku 64 lat), ponieważ robiłem to przez całe życie. Sprawia, że ​​jestem chudy i zdrowy”.

Riopel zasiada również w wielu lokalnych radach i komitetach, których celem jest promowanie niezmotoryzowanego transportu, zdrowszych ludzi, społeczności i klimatu.

Jest menedżerem ds. rzecznictwa Sault Bike Club, jest członkiem Komitetu Advocacy Sault Trails (STAC) reprezentującego Sault Bike Club, lokalny Komitet Zrównoważonego Rozwoju Środowiska i został powołany przez radę miasta do Komitetu Zrównoważonego Rozwoju Środowiska.

Jest także inauguracyjnym Algoma Public Health Nagroda Mistrza Zdrowia Publicznego w 2018 roku.

Aby pomóc przekonać ludzi do wydawania mniej pieniędzy na benzynę, większej aktywności fizycznej, bycia zdrowszym, większej ilości kontaktów towarzyskich i dotarcia na rowerach tam, gdzie trzeba, otworzył Wéloration w 2006 roku i był niezłomny w swoim zaangażowaniu w zmniejszenie powierzchni asfaltu wokół sklepu z rowerami i deskorolkami.

Udało mu się spróbować zmniejszyć liczbę Wymagane miejsca parkingowe Rada Biznesu i Miasta zaczęła uważnie przyglądać się przepisom dotyczącym zielonych stref.

Dołączyli również pracownicy miasta, tworząc Sault Plan generalny aktywnego transportu, która została zatwierdzona przez radę miasta, Riopel mówi, że w mieście jest więcej niż kilku pracowników, którzy aktywnie opowiadają się za bezpiecznym i wygodnym transportem napędzanym siłą ludzkich mięśni oraz o to, jak można go włączyć do oficjalnego planu. Mówi, by uważać na potencjalne zmiany w sposobie opodatkowania ludzi.

READ  Nowy rok przynosi podróżnym więcej odwołanych lotów

Mówi, że najważniejszą rzeczą, o której powinien pamiętać każdy aktywista, jest próba zachowania pozytywnego nastawienia.

„Każdy widzi moją pasję przez cały czas, ale instynkt samozachowawczy wynika z trzymania się pozytywności” – powiedział.

Aktywiści płoną, bo starają się stoczyć każdą bitwę, ale on wybrał edukację i pozytywną promocję, skupiając się na swoich sukcesach, a nie niepowodzeniach i nie brać rzeczy do siebie.

Dodaje, że ważne jest, aby pamiętać, że sprzeciw to idea, a nie osoba.

„Musisz pamiętać, że siedzą w innym miejscu niż ty” – powiedział. „Gdybym mógł nakłonić ich do zmiany perspektywy, wyciągnięcia ich z samochodów i pojeździć na rowerze, widzieliby rzeczy inaczej”.

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *