Hummer EV firmy GM ma zasięg 329 mil, dostawy „Wersja 1” rozpoczynają się w grudniu

Dostawy Hummera EV są nieuchronne i mają się rozpocząć w przyszłym miesiącu, co potwierdził dziś Duncan Aldred, szef marki GMC. Chociaż ciężarówka nie będzie posiadała oceny EPA, GM twierdzi, że będzie miała zasięg 329 mil na napędzie elektrycznym.

Aldred wspomniał również, że około 125 000 „rozdań” wyraziło zainteresowanie Hummerem, a około połowa z nich wstrzymała 100 dolarów.

Wydaje się, że większość rezerwacji chce, aby ciężarówka była jak najszybsza. 80% zamówień w przedsprzedaży dotyczy modelu „Edition 1”, który jest pierwszym dostarczonym modelem, ale jest też najdroższy z ceną bazową 110 295 USD. Późniejsze modele będą tańsze, z ceną bazową 80 000 USD za EV² w 2024 roku.

GM zaplanował powolne wdrażanie Hummerów, z czterema poziomami wyposażenia, które będą wprowadzane w ciągu prawie trzech lat. Wersja 1 pierwotnie planowana była na jesień 2021 r. – więc z powodu pandemii i braku części na zasadzie na czas.

We wrześniu ogłosiliśmy Rivian jako zwycięzcę Wyścig o zniesienie elektrycznych ciężarówek klientów z linii montażowej, ale wygląda na to, że GM może wygrać w dostaniu Hummersa w ręce klientów. Do tej pory Rivian dostarczała tylko ciężarówki pracownikom.

GM nie rozpoczął jeszcze produkcji gotowych Hummerów, ale produkcja powinna rozpocząć się w ciągu najbliższych kilku dni, a dostawy mają się odbyć w grudniu. Tak więc, w zależności od tego, jak GM ustala priorytety i zapewnia rampę, wygląda na to, że możemy zobaczyć pojazdy elektryczne Hummer napędzane przez publiczność, zanim zobaczymy ciężarówki Rivian. W ciągu najbliższych kilku dni firma zacznie kontaktować się z właścicielami rezerwacji, aby sfinalizować zamówienia.

Zasięg Hummera EV jest nieco niższy niż oczekiwano — GM początkowo powiedział, że z największym zestawem akumulatorów zapewni ponad 350 mil, ale teraz szacuje zasięg na 329 mil. Ale nie jest to oficjalna ocena Agencji Ochrony Środowiska (EPA), ponieważ duże ciężarówki, takie jak Hummer, nie muszą podawać wydajności na naklejce na szybie. GM twierdzi, że jego test przebiegu był oparty na protokole EPA, ale warunki i styl jazdy zawsze mają wpływ na przebieg — więc Twój przebieg może się różnić (tak, to zdanie faktycznie coś oznacza!).

READ  „Oczekiwania inflacyjne nie są warte papieru, na którym jest napisane”: chodzi o reakcję Banku Kanady na inflację, ale tak samo jest w Stanach Zjednoczonych i wszędzie

Późniejsze modele mogą również zajrzeć nieco głębiej w zakresy, ale będziemy musieli poczekać i zobaczyć. Ponadto niektórzy producenci są konserwatywni w swoich szacunkach dotyczących zasięgu, a my lepiej zrozumiemy, co może zrobić ciężarówka, gdy dotrze do rąk klientów – co powinno być całkiem blisko.

FTC: Używamy linków afiliacyjnych, aby zarabiać. jeszcze.


Subskrybuj Electrek na YouTube, aby otrzymywać ekskluzywne filmy i zasubskrybuj notacja dźwiękowa.

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *