Dyrektor generalny BC Ferries odnosi się do weekendowego bałaganu

Dyrektor generalny BC Ferries odnosi się do weekendowego bałaganu

Niesprawny statek powróci w tym tygodniu do obsługi popularnej trasy, ale dyrektor generalny BC Ferries twierdzi, że niekoniecznie oznacza to koniec frustracji letnich podróżników na ruchliwych trasach iw weekendy.

Podczas długiego weekendu z okazji Dnia Kanady doszło do niepowodzeń, opóźnień, długich kolejek i problemów z rezerwacjami online. Zdaniem Nicolasa Jimeneza frustracja wynika tylko częściowo z tego, że duży statek był wyłączony z eksploatacji dłużej, niż oczekiwano.

Jedna z łodzi pływających między Tsawwassen a zatoką Swartz była nieaktywna Z powodu nieoczekiwanie spóźnionej konserwacjico prowadzi do anulowania lub zmiany rezerwacji niektórych rezerwacji na innych statkach.

To frustracja, z jaką spotkał się Lyn Cuthbert w ten weekend po tym, jak jego mama próbowała wrócić do domu w Victorii po nieoczekiwanej podróży. Powiedziano im, że wszystkie galeony zostały sprzedane.

„Powiedzieliśmy im:„ Jaka jest alternatywa? ” Jeśli pojawimy się o 5 rano, możemy się przygotować? BC Ferries powiedział: „Nie, mamy teraz 90 procent rezerwacji”, mówi, dodając, że ten scenariusz oznacza kilkugodzinne opóźnienie bez gwarancji faktycznego wejścia na statek.

BC Ferries twierdzi, że umożliwiło więcej rezerwacji na najpopularniejszych trasach, aby zapewnić podróżującym pewność. Jednak w przypadku podróżujących w ostatniej chwili i nieprzewidywalnych, takich jak matka Cuthberta, system może być frustrujący.

Według dyrektora generalnego i prezesa BC Ferries, Nicholasa Jimeneza, winne były również problemy kadrowe w ten weekend.

„To, co nie jest normalne, to fakt, że jeden z naszych statków jest opóźniony w suchym miejscu, a wiele rejsów jest anulowanych w ostatniej chwili” – powiedział. „To, co jest normalne, to to, co ludzie zauważyli w ciągu ostatnich miesięcy, a właściwie ostatniego roku, że jesteśmy słabi pod względem poziomu zatrudnienia”.

Chociaż wycofany z eksploatacji statek wróci do służby w tym tygodniu, problemy kadrowe nie są czymś, co można szybko rozwiązać.

READ  Adidas organizuje wielką wyprzedaż w długi weekend – z okazji Dnia Rodziny zaoszczędź aż do 65% na tysiącach artykułów

„Będą chwile, kiedy nie będziemy mogli żeglować, co jest bardzo frustrujące dla naszego zespołu” – powiedział Jimenez.

Zarówno prezes, jak i związek reprezentujący pracowników potwierdzili, że spotkają się w tym miesiącu i twierdzą, że płace będą kluczowym priorytetem w ich dyskusjach.

„Posady w BC Fries, w zależności od tego, jakie są, są od 18 do 40 procent w tyle w branży”, powiedział Eric McNeely, regionalny prezes związku zawodowego BC Ferry Marine Workers.

„Jeśli ktoś chce jeździć Coquihallą, nie chce być okaleczony przez problemy informatyczne, problemy z personelem lub opłacenie rezerwacji tylko po to, by ją zdobyć” – powiedział McNeely.

Dla pięcioosobowej rodziny Cuthberta jedyną opcją, aby spróbować pokonać wyprzedane żeglarstwo, było podróżowanie bez pojazdu, co, jak mówi, w rzeczywistości nie jest żadną opcją.

„Oznacza to, że będziemy musieli jechać autobusem cztery godziny drogi stąd z wózkiem, fotelikami samochodowymi, fotelikami, bagażem i trojgiem dzieci poniżej 10 roku życia” – powiedział, dodając, że uważa, że ​​podróżni i osoby korzystające z promów muszą opowiadać się za na zmianę.

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *