Obie strony British Columbia Port Strike rozważają teraz rekomendowaną umowę brokerską

Obie strony British Columbia Port Strike rozważają teraz rekomendowaną umowę brokerską

Mediator federalny zatrudniony do pomocy w zakończeniu strajku portu w Kolumbii Brytyjskiej przedstawił swoje zalecenia obu stronom sporu, co oznacza, że ​​strony mają teraz ostateczny termin na udzielenie odpowiedzi najpóźniej w czwartek rano.

Rzecznik Federalnego Sekretarza Pracy Seamusa O’Regana potwierdził CBC News, że broker dostarczył zalecaną ugodę o 10:30 czasu pacyficznego.

International Warehouse and Offshore Union (ILWU) oraz Stowarzyszenie Pracodawców Morskich Kolumbii Brytyjskiej mają 24 godziny na podjęcie decyzji, czy zasadniczo ratyfikować umowę – czyli do 10:30 w czwartek.

O’Regan wyznaczył mediatora we wtorek po tym, jak zdecydował, że punkt sporny w negocjacjach nie był wystarczającym powodem do kontynuowania strajku.

Znaki „Zamknięte” są widoczne na terminalu kontenerowym Centerm podczas akcji strajkowej ILWU Canada w porcie w Vancouver we wtorek. (Darryl Dick / prasa kanadyjska)

Około 7400 pracowników portowych strajkowało od 1 lipca, wstrzymując przychodzące i wychodzące przesyłki z ponad 30 portów Kolumbii Brytyjskiej, w tym Vancouver – najbardziej ruchliwego kanadyjskiego.

Strajk do tej pory kosztował około 5,5 miliarda dolarów, na podstawie obliczeń Manufacturing Canada dla producentów i eksporterów o około 500 milionach dolarów zakłóconego handlu każdego dnia.

Tykający zegar rekomendacji brokera może sygnalizować początek rozwiązania strajku, ale właściciele firm twierdzą, że uregulowanie obecnych zaległości zajmie tygodnie.

oglądać | Można osiągnąć pełną nadziei umowę portową O’Regana:

Partie debatują nad strajkiem portu BC po „silnym ostrzeżeniu” ministra pracy

Federalny minister pracy Seamus O’Regan mówi, że jest przekonany, że obie strony zgodzą się na warunki, które pomogą zakończyć trwający strajk w porcie w Kolumbii Brytyjskiej.

W rozmowie z Davidem Cochranem w CBC Władza i politykaO’Regan nazwał posunięcie, aby zażądać rekomendacji brokera, „mocnym sygnałem alarmowym” dla obu stron.

„Jestem bardzo przekonany, że kiedy członkowie obu stron to zobaczą, spójrz na warunki, zobaczą zawartą umowę i tak się stanie” – powiedział.

Odpowiadając na różne apele premierów o ustawodawstwo dotyczące powrotu do pracy, O’Regan powiedział, że dobre interesy wymagają czasu i nie chce zmieniać przepisów „pod wpływem chwili”.

READ  Rolls-Royce Electric Plane: firma twierdzi, że opracowała najszybszy na świecie całkowicie elektryczny samolot

„To nie jest tak, że te dwa tygodnie poszły na marne. Bardzo ciężko pracowali, żeby wymyślić to, co im przedstawiono” – powiedział minister. „Chodzi o to, że czasami nie widać lasu za drzewami”.

Właściciele firm martwią się o skutki

Według niektórych właścicieli firm dalsze opóźnienia będą miały wpływ na wyniki finansowe.

„Mój poziom stresu rośnie z każdym dniem. Naprawdę, naprawdę chciałbym, żeby to się wczoraj skończyło, abyśmy mogli przynajmniej mieć poczucie, że część tego bałaganu skończy się w ciągu najbliższego miesiąca” – powiedziała Andrea Crackwell , który jest właścicielem Pine Lighting Victoria.

„Mam sześć osób, które polegają na mnie, jeśli chodzi o ich wypłaty – są dla mnie jak rodzina i zrobiłbym dla nich wszystko – ale trudno jest wymyślić, jak zmusić ich do zarobienia wystarczającej ilości pieniędzy, aby przeżyć”.

MZDM, który reprezentuje pracowników, powiedział, że walczy o jurysdykcję nad konserwacją i ochroną przed outsourcingiem i automatyzacją, a także naciska na wyższe płace.

oglądać | Co oznacza strajk portu w Kolumbii Brytyjskiej dla Kanady:

Co oznacza strajk portu w Kolumbii Brytyjskiej dla Kanady

Pracownicy portów w Kolumbii Brytyjskiej strajkują. Wyjaśniamy, dlaczego tak się stało i co to oznacza dla Ciebie i gospodarki Kanady.

Związek powiedział, że Stowarzyszenie Pracodawców Morskich Kolumbii Brytyjskiej (BCMEA) odmawia sprawiedliwego wzrostu płac pomimo miliardów dolarów zysków w ostatnich latach. BCMEA twierdzi, że negocjuje w dobrej wierze, utrzymując jednocześnie, że strajk jest odpowiedzialny za szkody w handlu i gospodarce.

kwestie takie jak koszty utrzymania, Automatyzacja portów Outsourcing był głównym punktem spornym, gdy strajkowali pracownicy Międzynarodowego Związku Kondominium (ILWU).

W uwagach pod koniec poniedziałku obie strony obwiniały się nawzajem za nieosiągnięcie nowego porozumienia. Stowarzyszenie stwierdziło, że jego propozycje dotyczące prośby ILWU Canada o rozszerzenie jurysdykcji związkowej w zakresie rutynowych prac konserwacyjnych w zakładach zostały odrzucone przez związek.

Biały mężczyzna wskazujący palcem, stojąc wśród grupy ludzi.
Federalny minister pracy Seamus O’Regan powiedział, że poprosił federalnego mediatora o przedstawienie zaleceń dotyczących ugody w ciągu jednego dnia po tym, jak ustalił, że obie strony nie są wystarczająco daleko od siebie, aby uzasadnić przedłużenie strajku. (Justin Tang / Kanadyjska prasa)

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *