Szybki komentarz
Kiedy spotykasz jednego z najlepszych na świecie ekspertów od zawieszenia w Eurobike, a on mówi: „Mam coś w torbie, co chcę ci pokazać”, wiesz, że to będzie ekscytujące.
Fabian z Fast Suspension wpadł wraz z nim na nową cewkę i szybko omówił najważniejsze funkcje.
Nowe amortyzatory nazwano „Ride E” dla enduro i „Ride D” dla zjazdów. Celem było stworzenie uproszczonego szoku na podstawie opinii klientów.
Aby wyregulować ciśnienie w Ride E, dostępny jest 3-pozycyjny regulator (otwarty, dopływ i wspinaczka). Możesz także regulować odbicie przy niskiej prędkości, a amortyzator ma hydrauliczne dojście do dna w ostatnich 25% skoku. HBO można ustawić za pomocą stosu chipów.
Ride D ma takie samo podwozie jak Ride E, ale jednostka kompresji jest inna i jest regulowana z zewnątrz. Oba amortyzatory zostaną dostrojone do kinematyki motocykla, podczas gdy Fast Fenix zostanie dostrojony do preferencji rowerzysty i kinematyki motocykla.
Dolny tłok jest samocentrujący na zewnątrz, dzięki czemu zawsze jest idealnie wyrównany z dolnym kubkiem. Fabian mówi również, że tłok HBO ślizga się lekko podczas fazy odbicia, aby uniknąć uczucia lepkości.
Ride E i Ride D mają wspólne części z droższym Fast Fenix, takie jak główny tłok VDP, korpus amortyzatora i głowica uszczelniająca. Wał jest stalowy i jest pokryty twardym chromem. Oba amortyzatory występują w następujących wersjach:
– Oczko standardowe: 210 x 55/52,5/50, 230 x 65/62,5/60/57,5 i 250 x 75/72,5/70
Czop: 185 x 55/52,5/50, 205 x 65/62,5/60/57,5 i 225 x 75/72,5/70
Cena wyniesie 649 euro (bez sprężyny i osprzętu; Fenix kosztuje 950 euro). Fast zaleca stosowanie lekkich stalowych sprężyn Ichu na nowych amortyzatorach.
Fabian mówi, że amortyzatory będą prawdopodobnie dostępne od sierpnia 2023 r.
„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”