Kanadyjski „ultra przystępny cenowo” Lynx Air startuje z Calgary

Calgary –

Ułatwi to podróżowanie samolotem Kanadyjczykom, powiedział prezes i dyrektor generalny najnowszej kanadyjskiej linii lotniczej.

Merren McArthur ogłosił uruchomienie Ryś latać We wtorek rano najnowsze kanadyjskie linie lotnicze w bardzo rozsądnych cenach.

MacArthur twierdzi, że linia lotnicza z siedzibą w Calgary zadebiutuje z niższymi cenami, flotą zupełnie nowych Boeingów 737 i świetną obsługą klienta.

MacArthur, który pełnił funkcję dyrektora generalnego taniego przewoźnika Tiger Air Australia, powiedział, że Lynx przyjmie ultra-tani model linii lotniczych, który zrewolucjonizował podróże lotnicze w Europie i Stanach Zjednoczonych, zapewniając niskie ceny, elastyczność i wybór.

„W tym modelu chodzi o prostotę, wydajność i umożliwienie klientom płacenia za to, czego chcą i nic więcej”, powiedział MacArthur.

„Opłaty za loty tradycyjnie były wysokie w Kanadzie, a my w Lynx wierzymy, że są Kanadyjczycy, których nie stać na podróżowanie lub nie mogą podróżować tyle, ile chcą.

„Nasze selektywne ceny pozwalają klientom wybrać tylko te usługi, za które chcą zapłacić, dzięki czemu mogą zaoszczędzić na podróży i ostatecznie wydać ją w miejscu docelowym – tam, gdzie to się liczy”.

Linia lotnicza została nazwana na cześć Canada Lynx, która według MacArthura jest „wyjątkowo kanadyjskim”.

„Jest odważna, wydajna, elastyczna i pokonuje ogromne odległości po tym kontynencie.

„Uwielbiamy też bawić się słowami, ponieważ planujemy być linią lotniczą, która łączy Kanadyjczyków z ludźmi i miejscami”.

Lynx wystartuje z flotą trzech najnowszych samolotów Boeing 737, które mają przybyć do Calgary w 2022 roku.

Linia lotnicza poinformowała, że ​​w ciągu następnych siedmiu lat „potwierdziła zamówienia zakupu i umowy dzierżawy” łącznie 46 samolotów, aby zaspokoić oczekiwany popyt.

„Najnowszy Boeing Boeing 737 umożliwia najniższe koszty eksploatacji dowolnego samolotu w swoim segmencie rynku, dzięki czemu idealnie pasuje do ultra-niskokosztowego modelu biznesowego Lynxair” – powiedział Brad McMullen, starszy wiceprezes ds. sprzedaży Boeing Commercial Airplanes na Amerykę Północną. w komunikacie prasowym.

READ  UE wspiera neutralność sieci, odrzucając zerowy rating

„Pasażerowie mogą czuć się pewnie wybierając Lynx Air dla nowoczesnej floty, wiedząc, że ta najnowsza generacja samolotów została zaprojektowana tak, aby oferować największą elastyczność, niezawodność i wydajność na rynku jednonawowym”.

„Nie uważamy, że niskie ceny oznaczają niską wartość”.

MacArthur mówi, że wszyscy członkowie zespołu Lynx zostaną w pełni zaszczepieni przeciwko COVID-19, a linia lotnicza będzie miała „ścisłe protokoły COVID-19”, aby zapewnić klientom poczucie bezpieczeństwa.

Lynx Air nie ogłosił jeszcze tras i rozkładów jazdy, ale powiedział, że planuje „wkrótce”.

„Przede wszystkim będziemy wykonywać loty krajowe na krótkich i długich dystansach” – powiedział MacArthur. „W miarę rozwoju rozszerzymy nasz transport do Stanów Zjednoczonych i ostatecznie na arenie międzynarodowej”.

Lynx Air rozpocznie rezerwację lotów w ciągu najbliższych kilku tygodni, a pierwsze loty zaplanowano jeszcze w tym roku.

Bob Sartore, prezes i dyrektor naczelny Calgary Airport Authority, powiedział, że ogłoszenie było „bardzo symboliczne”.

„Ludzie uczą się przelatywać przez tę pandemię, wiedzą, że muszą się zaszczepić, że trzeba ich przekonać, że muszą być dobrymi obywatelami – którzy szanują prawa innych – aby być bezpieczni.

„Dlatego lotnictwo znów się rozwija”.

„To wielka reklama naszego miasta”: JYOTI GONDEK

Burmistrz Calgary Jyoti Jundyk powiedział, że wtorkowe ogłoszenie jest „ważną informacją” dla miasta i nie mogło nadejść w lepszym momencie.

„Oznacza to nowe i zróżnicowane miejsca pracy, oznacza większe ruchy regionalne, oznacza impuls dla naszego przemysłu turystycznego oraz oznacza więcej możliwości i większy dostęp dla Calgarczyków, którzy podróżują w interesach i dla przyjemności”.

Gundyk powiedział, że narodziny Lynx Air to kolejny sygnał ostrzegawczy ożywienia gospodarczego Calgary.

„Wróciliśmy do bycia źródłem stabilności biznesowej, skoncentrowanym orędownikiem możliwości i świadomym budowniczym społeczności”.

Burmistrz dodała, że ​​nie może się doczekać rozwoju linii lotniczej.

READ  Niemiecki urzędnik ds. bezpieczeństwa mówi RT, że ryzyko pożaru samochodu elektrycznego „nie zostało w pełni rozwiązane” Nowości

„Przemysł lotniczy i turystyczny w Calgary przeszedł wiele w ciągu ostatnich dwóch lat” – powiedział Gundyk. „Ten sektor został najbardziej dotknięty ograniczeniami nałożonymi na niego z powodu epidemii. Wraz z zawieszeniem lotów w celu ograniczenia rozprzestrzeniania się wirusa podróże lotnicze prawie się zatrzymały”.

„Teraz, gdy powoli wychodzimy z tego, co mamy nadzieję, będzie najgorszą pandemią, mamy wiele powodów do optymizmu i duże nadzieje na ożywienie tej ważnej branży.

– Lotnicza historia Alberty jest długa i pełna wielu sukcesów – dodał Gundyk. „Jestem szczególnie zadowolony, że ostatnia historia sukcesu lotniczego w Calgary ma kobietę na czele.

„W branży zdominowanej przez mężczyzn na stanowiskach kierowniczych, Calgary będzie domem dla Meren MacArthur jako dyrektora generalnego Lynx Air. Pani MacArthur jest dobrze znana w branży i wnosi ze sobą swoje międzynarodowe doświadczenie, któremu trudno dorównać”.

Turystyka w Calgary wzywa do ogłoszenia „wspaniałego momentu”

Cindy Addie, dyrektor generalna touroperatora Calgary, powiedziała, że ​​fakt, iż LinkAir miał pewność, że sprowadzi linię lotniczą do Calgary, był „fajnym momentem”.

Przemawiając na konferencji prasowej we wtorek, na której ogłoszono linię lotniczą, Addy powiedziała, że ​​wierzy, że Lynx pomoże przywrócić przemysł turystyczny.

„To dobry moment” – dodała.

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top