Impel wyznacza firmę Sharp na dyrektora ekspansji na rynek części zamiennych do samochodów | Remarketing automatyczny Remarketing automatyczny

Impel wyznacza firmę Sharp na dyrektora ekspansji na rynek części zamiennych do samochodów |  Remarketing automatyczny Remarketing automatyczny

Impel, firma zajmująca się zarządzaniem cyklem życia klienta w oparciu o sztuczną inteligencję i cyfrowym merchandisingiem dla branży motoryzacyjnej, mianowała Lori Sharp na stanowisko dyrektora zarządzającego ds. rynku części zamiennych, co stanowi ważny krok w planie firmy dotyczącym ekspansji na motoryzacyjny rynek części zamiennych.

„Lorie to sprawdzony lider z udokumentowanym doświadczeniem w zakresie skalowania niezwykle rozwijających się firm, które dostarczają transformacyjne rozwiązania dla branży motoryzacyjnej na rynku części zamiennych” – powiedział w komunikacie prasowym Devin Daly, dyrektor generalny i współzałożyciel Impel. „Jej wiedza, wiedza branżowa i głęboka przenikliwość operacyjna będą niezbędne dla naszego dalszego rozwoju i sukcesu”.

Ostatnio pełniła funkcję dyrektora generalnego KUKUI, platformy marketingowej dla niezależnych firm zajmujących się naprawami samochodów. Jej życiorys obejmuje także stanowiska w firmach Identifix i asTech, przez prawie 25 lat pracowała w branży motoryzacyjnej na rynku części zamiennych, gdzie współpracowała z niezależnymi właścicielami warsztatów, dostarczając oprogramowanie zaprojektowane w celu zwiększenia produktywności, szybkości reakcji i rentowności warsztatów.

W komunikacie prasowym Impel stwierdziła, że ​​współpraca Sharp z niezależnymi właścicielami sklepów i franczyzobiorcami daje jej „wgląd w potrzeby branży, a także wyjątkowe zrozumienie niuansów i złożoności, z którymi właściciele sklepów spotykają się każdego dnia”.

Zatrudnienie następuje w związku z zamiarem kontynuowania szybkiego rozwoju firmy poprzez wejście na rynek części zamiennych.

„Impel ma wyjątkową pozycję, jeśli chodzi o wprowadzanie inteligentnej automatyzacji na motoryzacyjny rynek części zamiennych, biorąc pod uwagę jego pozycję de facto standardu w zakresie sztucznej inteligencji na poziomie korporacyjnym w handlu detalicznym motoryzacyjnym” – powiedział Sharp. „Zaawansowana automatyzacja sztucznej inteligencji jest kluczową potrzebą w branży, aby umożliwić długoterminowy, rentowny wzrost na dużą skalę w połączeniu z transformacją zachodzącą w branży motoryzacyjnej i handlu detalicznym.

„Niezależni właściciele sklepów mogą teraz wykorzystywać generatywną konwersacyjną sztuczną inteligencję Impel do poprawy wyników biznesowych bez konieczności dodawania dodatkowego personelu lub procesów”.

READ  Astronomowie znajdują bar w atmosferach egzoplanet

Po uruchomieniu Service AI na potrzeby usług dealerskich Impel stwierdził, że widzi rosnące zapotrzebowanie na generatywną sztuczną inteligencję wśród niezależnych firm usługowych, które, jak twierdzi, często nie mają czasu, zasobów ani skali, aby skutecznie docierać do klientów w celu generowania lojalności klientów.

Firma twierdzi, że jej oparta na sztucznej inteligencji, generatywna platforma konwersacyjna pozwala sklepom z rynku wtórnego w pełni zautomatyzować komunikację z klientem, proces ponownego angażowania i planowania poprzez ciągłe przeglądanie dokumentacji usług i dostarczanie spersonalizowanej komunikacji przez cały cykl życia własności.

„Impel w dalszym ciągu w szybkim tempie wkracza na nowe rynki i segmenty, a sektor napraw autonomicznych to ekscytująca nowa granica z ogromnym niewykorzystanym potencjałem, gotowym na aplikacje do zarządzania cyklem życia oparte na sztucznej inteligencji i najlepsze w swojej klasie rozwiązania operacyjne” – powiedział Daly.

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *