Nowe badania mówią, że gry są sekretem nauki matematyki i statystyki

Nowe badania mówią, że gry są sekretem nauki matematyki i statystyki

Ten artykuł został zrecenzowany według Science Proces edycji
I Zasady.
Redaktorzy Przy zapewnieniu wiarygodności treści wyróżniono następujące cechy:

Weryfikacja faktów

zaufane źródło

Korekta

Źródło: domena publiczna CC0

× Zamknąć

Źródło: domena publiczna CC0

Według nowych badań gry mogą być kluczem do nauki przedmiotów opartych na liczbach, takich jak matematyka i ekonomia.

Wielu studentów twierdzi, że ma trudności z takimi przedmiotami jak ekonomia i statystyka, ponieważ 83% kursów uniwersyteckich z tych przedmiotów prowadzonych jest w oparciu o tradycyjne podejście do wykładów.

Ale, Nowe wyszukiwanie Wykazano, że włączając gry do nauczania tych przedmiotów, można znacząco zwiększyć osiągnięcia i satysfakcję uczniów, przy jednoczesnym znacznym zmniejszeniu liczby uczniów, którzy nie zaliczyli przedmiotów.

Profesor nadzwyczajny Joshua Fullard z Warwick Business School, który kierował badaniem, skomentował: „To badanie potwierdza to, co już wiemy – że tradycyjne wykłady nie są najlepszym sposobem na naukę, nawet w przypadku przedmiotów opartych na liczbach, takich jak ekonomia czy statystyka”.

„Wpływ gier na uczniów nie jest niewielki ani nie ogranicza się do kilku osób w klasie. Jeśli zastosuje się je w całej szkole wyższej, zwiększenie wskaźników sukcesu uczniów sprawi, że setki uczniów nie zaliczą niepowodzeń, będą osiągać lepsze oceny i zwiększać swoją samoocenę. zadowolenie.” Uczenie się w tym samym czasie.”

W badaniu dwie grupy studentów prowadziły badania, z których jedna integrowała gry z nauką, a druga zajmowała się wyłącznie tradycyjnym nauczaniem.

Badanie wykazało, że grupa obejmująca gry osiągnęła znacznie lepsze oceny, a średnie wyniki egzaminów wzrosły o 7%.

Ogólnie rzecz biorąc, przeciętny uczeń w grupie, która brała udział w grach, osiągnął 69% w porównaniu ze przeciętnym uczniem w drugiej grupie, który osiągnął 60%, co stanowi mniej więcej różnicę między 2:1 a pierwszym uczniem w swojej klasie.

Wskaźnik niepowodzeń uczniów, którzy grali w gry, był również niższy i wyniósł zaledwie 7%. W drugiej grupie prawie jedna piąta uczniów nie zdała egzaminu. Sugeruje to, że gry przynoszą korzyść wszystkim uczniom w klasie, nawet tym, którzy nie osiągają najlepszych ocen.

Studenci korzystający z gier charakteryzowali się także znacznie wyższym poziomem satysfakcji, a także wyższą frekwencją na wykładach i seminariach.

Jednym z powodów, dla których coraz więcej nauczycieli i wykładowców nie wykorzystuje gier w swoim nauczaniu, jest presja czasu, pod jaką się znajdują, duży obszar do omówienia i ograniczony czas na osiągnięcie tego celu.

Nowe badania sugerują kilka krótkich, łatwych do wdrożenia działań mających na celu poprawę uczenia się uczniów bez konieczności poświęcania przez nauczycieli godzin czasu na nauczanie.

więcej informacji:
Korzystanie z gier w celu zwiększenia zaangażowania studentów i zrozumienia statystyk w szkolnictwie wyższym. libjournals.mtsu.edu/index.php … artykuł/prezentacja/2475/1459

READ  Asteroida o wartości 100 000 biliardów dolarów: górnictwo kosmiczne, część pierwsza

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *