Czy jadłeś ostatnio poza domem? – głosować

Czy jadłeś ostatnio poza domem?  – głosować

Restauracje w Kelowna twierdzą, że przygotowują się do powolnego sezonu zimowego, w którym zbliża się wysoka inflacja.

OEB Breakfast Co. w Kelowna twierdzi, że zima to zwykle najwolniejszy sezon. Restauracja twierdzi, że polegają na mieszkańcach i dużych grupach, aby wypełnić turystyczną pustkę.

„Zdecydowanie polegamy na lokalnym ruchu, lokalnych firmach, ludziach w przerwach na lunch i tego typu rzeczach. Myślę, że wszyscy odczuwają jakieś niższe, wysokie koszty w mieście. Wszystkie restauracje zdecydowanie cierpią, szczególnie w zimie, bez względu na wszystko. Ale zrobiliśmy to niektóre rzeczy.”

„Właśnie wprowadziliśmy nowe menu z kilkoma nowymi pozycjami”, powiedział Josh Mackenzie, kierownik restauracji. „Staramy się, aby wszystko było ekscytujące. Niedawno uruchomiliśmy Skip i Door Dash, które mają pomóc w utrzymaniu porządku, zwłaszcza podczas powolne miesiące.”

Właściciel Bohemian Cafe, Hans Berker, mówi, że od czasu pandemii musiał podnieść ceny o 12 procent i spodziewa się, że ceny wzrosną w najbliższej przyszłości.

Pozytywną rzeczą w całej niepewności, mówi Berker, jest to, że kawiarnia była w stanie utrzymać liczbę pracowników.

Berker mówi Castanetowi, że wygląda na to, że miejsca pracy w branży usługowej zaczynają się zmniejszać.

Tymczasem OEB twierdzi, że inflacja wpłynęła na ich własne koszty.

„Jeśli chodzi o ceny, wszystko wydaje się iść w górę. Prawie wszędzie. Myślę, że jest to spójne w całej branży” – dodał McKenzie.

Według Restaurants Canada, w sierpniu kanadyjscy konsumenci zaczęli zacieśniać swoje ograniczenia finansowe z powodu wysokiej inflacji, a mniej Kanadyjczyków kupowało posiłki w restauracjach, mimo że sierpień jest zwykle pracowitym miesiącem dla branży.

Oczekuje się, że stopniowe spowolnienie krajowe utrzyma się w miesiącach jesiennych, mówią ekonomiści.

„Nic dziwnego, że konsumenci stają się coraz bardziej ostrożni i wycofują się z przedmiotów uznaniowych, takich jak jedzenie poza domem i rozrywka, ponieważ miesięczna sprzedaż w barach i restauracjach rośnie w miesiącach letnich”, powiedziała Ksenia Bushmeneva z TD Economics. , w nocie dla inwestorów.

READ  Wraz z rosnącym zainteresowaniem samochodami elektrycznymi eksperci twierdzą, że nie do końca weszli do głównego nurtu

„Ogólnie rzecz biorąc, konsumenci będą musieli dokonać trudnych wyborów w nadchodzących miesiącach, z których wszystkie wskazują na znacznie słabsze wydatki konsumentów w 2023 roku”.

Masz opinię? Wyślij to do mnie [email protected]

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *