Assassin’s Creed Maker kontynuuje redukcję produkcji wraz z większą liczbą zwolnień

Assassin’s Creed Maker kontynuuje redukcję produkcji wraz z większą liczbą zwolnień

za rok Pełno zwolnień w branży gier wideo, Zabójca doktryny Najnowszym nabytkiem jest Maker Ubisoft Montreal Wpływ na trwające cięcia. Wydawca to potwierdził Kotaku Zwolni dziś 98 osób w swoich kanadyjskich biurach w ramach „reorganizacji” zespołów ogólnych i administracyjnych, Ubisoft IT oraz studia SFX Hybride firmy Ubisoft. Był zaangażowany w trakcie the Disney Plusa Gwiezdne Wojny seria Mandalorianin.

„Ubisoft kontynuuje zbiorową separację swojej organizacji w Montrealu w ramach reorganizacji swoich usług wsparcia produkcyjnego w całej Kanadzie, a konsolidując te funkcje w całej Kanadzie, Ubisoft będzie w stanie zoptymalizować swoje zasoby, aby były bardziej zrównoważone w dłuższej perspektywie, – napisała firma w zawiadomieniu przesłanym rządowi Quebecu Kotaku. Ubisoft dodał, że niektóre dodatkowe stanowiska zostaną zlikwidowane także w pozostałych kanadyjskich biurach. Łącznie w całej spółce zwolnione zostaną 124 stanowiska pracy.

„Te decyzje nie są podejmowane pochopnie i zapewniamy kompleksowe wsparcie naszym współpracownikom, którzy odchodzą z Ubisoftu w okresie przejściowym” – napisał w oświadczeniu rzecznik firmy. Kotaku. „Chcemy także podzielić się z Wami naszą największą wdzięcznością i szacunkiem za ich liczne wkłady w firmę. Ta restrukturyzacja nie ma wpływu na nasze zespoły produkcyjne”.

Ubisoft Montreal to największy wewnętrzny zespół deweloperski wydawcy i jedno z największych studiów gier na świecie, zatrudniające w 2021 roku około 4000 pracowników. Studio stoi za największymi franczyzami firmy i ma na swoim koncie ogromne sukcesy, takie jak m.in. Far cry I Rainbow Six SiegeUbisoft Montreal pozostaje klejnotem koronnym w rozległej sieci francuskich wydawców rozsianych po całym świecie. Zwolnienia na dużą skalę są praktycznie niespotykane.

IGN wspomniany We wrześniu ubiegłego roku w studiu panowało zamieszanie w związku z „złamanymi obietnicami” deweloperów dotyczącymi polityki hybrydowego powrotu do biura. Ubisoft również przechodził powtarzające się zmiany Zwolnienia I cięcia w tym roku Po poważnych opóźnieniach i odwołaniu kilku meczów niektórzy pracownicy z Montrealu porównali koniec pełnej pracy zdalnej do „miękkich zwolnień”, które pomogą firmie zmniejszyć zatrudnienie bez trafiania na pierwsze strony gazet i konieczności płacenia odprawy.

READ  Więcej grzybów Enoki wycofanych z Kanady z powodu możliwego skażenia listerią – co warto wiedzieć

We wrześniu 2022 r. firma Ubisoft zatrudniała na całym świecie 20 729 pracowników. W zeszłym miesiącu ogłosiła tę liczbę Zmniejszono o ponad 1000 do 19 410. Wydawca oświadczył, że próbuje obciąć koszty o 215 milionów dolarów w ciągu dwóch lat, aby nadrobić nieudane projekty i wysokobudżetowe gry, takie jak Poza dobrem i złem 2 I Czaszka i kości Który od lat utknął w piekle rozwoju. – powiedział jeden z obecnych pracowników Kotaku Dzisiejsze zwolnienia wciąż ich zaskakują. „Kto wie, czy w przyszłości nie będzie więcej cięć?” Oni powiedzieli. „To stresujące, gdy nie wiesz, czy Twoja praca będzie bezpieczna, czy nie”.

Zaktualizowano 7.11.2023 o 11:14 ET: Oświadczenie firmy Ubisoft w sprawie cięć zostało zamieszczone powyżej i udostępnione w całości poniżej:

W ciągu ostatnich kilku miesięcy każdy zespół Ubisoftu poszukiwał sposobów usprawnienia naszych procesów i zwiększenia naszej wspólnej wydajności, abyśmy byli lepiej przygotowani do długoterminowego sukcesu. W tym kontekście ogłosiliśmy dzisiaj, że reorganizujemy ogólne i administracyjne funkcje naszych kanadyjskich studiów i zmniejszamy zatrudnienie w Hybride (nasze studio VFX z siedzibą w Montrealu) oraz w naszym globalnym zespole IT, co ogółem wpływa na 124 stanowiska. Decyzje te nie są podejmowane pochopnie i zapewniamy kompleksowe wsparcie naszym współpracownikom opuszczającym Ubisoft w tym okresie przejściowym. Chcemy także wyrazić naszą ogromną wdzięczność i szacunek za ich liczne zasługi dla firmy. Ta restrukturyzacja nie ma wpływu na nasze zespoły produkcyjne.

Co to oznacza dla Kanady?

W ramach tej transformacji 98 osób, reprezentujących mniej niż 2% naszej kanadyjskiej siły roboczej, z naszego zespołu ds. usług administracyjnych i IT, opuści firmę Ubisoft. Wszyscy pracownicy w Kanadzie, których dotyczy ta zmiana, otrzymają wsparcie, w tym pakiety odpraw, rozszerzone świadczenia, jeśli to możliwe, oraz profesjonalną pomoc, która pomoże im w przejściu na emeryturę.

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *