Wzrost sprzedaży detalicznej w Polsce spowalnia w marcu

Dane GUS z siedzibą w Warszawie pokazały w piątek, że dynamika sprzedaży detalicznej w Polsce spowolniła w marcu.

Sprzedaż detaliczna wzrosła w marcu o 9,6%, po wzroście o 15,2% w tym samym miesiącu ubiegłego roku.

Sprzedaż tekstyliów, odzieży i obuwia wzrosła o 41,9%, a sprzedaż farmaceutyków, kosmetyków i sprzętu ortopedycznego wzrosła o 15,9%.

Sprzedaż pozostałych produktów wzrosła o 31,2%, a paliw stałych, ciekłych i gazowych o 15,5%.

Pozostała sprzedaż prasy, książek, sklepów specjalistycznych i mebli, sprzętu RTV i AGD wzrosła odpowiednio o 7,3% i 2,8%.

W ujęciu miesięcznym sprzedaż detaliczna wzrosła w marcu o 16,4%. W cenach bieżących sprzedaż detaliczna wzrosła w marcu o 22,0% rok do roku.

Wesprzyj Budapest Business Journal

Stworzenie renomowanej branży dziennikarskiej to kosztowny biznes. Przez 27 lat wiadomości biznesowe, współpracując z wydawcami, redaktorami i reporterami Budapest Business Journal, dostarczały Ci rzetelnych informacji, prawdziwych, dokładnych i bez obaw i przychylności.

Firmy prasowe na całym świecie zmagają się ze znalezieniem modelu biznesowego, który pozwoli im na dalsze doskonalenie się bez uszczerbku dla ich wyników. Ostatnio niektórzy eksperymentowali z pomysłem zaangażowania swoich najważniejszych partnerów, swoich czytelników.

Chcemy dać taką samą możliwość naszym czytelnikom. Zapraszamy do pomocy w dostarczaniu wysokiej jakości dziennika biznesowego, którego potrzebujesz. Naciśnij nasz przycisk wsparcia BBJ i możesz wybrać, jak często i jak często przesyłasz do nas swoje wpisy.

READ  Brat Antonio Banderasa sugeruje, że umowa przejęcia RedBird dla Malagi może nadal być aktualna

Henry Herrera

„Irytująco skromny fanatyk telewizyjny. Totalny ekspert od Twittera. Ekstremalny maniak muzyczny. Guru Internetu. Miłośnik mediów społecznościowych”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *