Dane GUS z siedzibą w Warszawie pokazały w piątek, że dynamika sprzedaży detalicznej w Polsce spowolniła w marcu.
Sprzedaż detaliczna wzrosła w marcu o 9,6%, po wzroście o 15,2% w tym samym miesiącu ubiegłego roku.
Sprzedaż tekstyliów, odzieży i obuwia wzrosła o 41,9%, a sprzedaż farmaceutyków, kosmetyków i sprzętu ortopedycznego wzrosła o 15,9%.
Sprzedaż pozostałych produktów wzrosła o 31,2%, a paliw stałych, ciekłych i gazowych o 15,5%.
Pozostała sprzedaż prasy, książek, sklepów specjalistycznych i mebli, sprzętu RTV i AGD wzrosła odpowiednio o 7,3% i 2,8%.
W ujęciu miesięcznym sprzedaż detaliczna wzrosła w marcu o 16,4%. W cenach bieżących sprzedaż detaliczna wzrosła w marcu o 22,0% rok do roku.
Wesprzyj Budapest Business Journal
Stworzenie renomowanej branży dziennikarskiej to kosztowny biznes. Przez 27 lat wiadomości biznesowe, współpracując z wydawcami, redaktorami i reporterami Budapest Business Journal, dostarczały Ci rzetelnych informacji, prawdziwych, dokładnych i bez obaw i przychylności.
Firmy prasowe na całym świecie zmagają się ze znalezieniem modelu biznesowego, który pozwoli im na dalsze doskonalenie się bez uszczerbku dla ich wyników. Ostatnio niektórzy eksperymentowali z pomysłem zaangażowania swoich najważniejszych partnerów, swoich czytelników.
Chcemy dać taką samą możliwość naszym czytelnikom. Zapraszamy do pomocy w dostarczaniu wysokiej jakości dziennika biznesowego, którego potrzebujesz. Naciśnij nasz przycisk wsparcia BBJ i możesz wybrać, jak często i jak często przesyłasz do nas swoje wpisy.
„Irytująco skromny fanatyk telewizyjny. Totalny ekspert od Twittera. Ekstremalny maniak muzyczny. Guru Internetu. Miłośnik mediów społecznościowych”.