ESPN, Fox i Warner w Amerykańskim Stowarzyszeniu Nadawców Sportowych

ESPN, Fox i Warner w Amerykańskim Stowarzyszeniu Nadawców Sportowych
  • Napisane przez Mariko Aoi
  • Reporter biznesowy

Źródło obrazu, Obrazy Getty’ego

Skomentuj zdjęcie,

Gracze Kansas City Chiefs Patrick Mahomes i Travis Kelce

Trzy gigantyczne amerykańskie firmy medialne ogłosiły nową platformę do transmisji wydarzeń sportowych, która zostanie uruchomiona jesienią.

The Walt Disney Company jest właścicielem ESPN, Fox Corp i Warner Bros. Discovery posiada szeroki zakres praw sportowych, w tym prawa do Mistrzostw Świata FIFA, Formuły 1, NFL, NBA i Major League Baseball.

Mają nadzieję przyciągnąć młodszą publiczność i zaoszczędzić koszty.

Usługa będzie miała „nową markę z niezależnym zespołem zarządzającym”, z której będzie można korzystać poprzez nową aplikację.

Ich ceny zostaną ogłoszone później, wg Ich oświadczenie.

Każda spółka będzie właścicielem jednej trzeciej wspólnego przedsięwzięcia i będzie miała równą reprezentację w zarządzie – twierdzą spółki.

Ogłoszenie to następuje w czasie, gdy ligi sportowe pobierają wyższe opłaty za prawa do transmisji.

Zamiast ograniczać się wyłącznie do operatorów telewizji linearnej, opłaty w coraz większym stopniu dzielone są pomiędzy dystrybutorów multimediów.

Jak wynika z ich oświadczenia, produkt połączy linearne sieci sportowe z siecią Disneya na żywo ESPN+.

Dodali, że celem nowej spółki joint venture jest „służenie fanom sportu, zwłaszcza tym spoza tradycyjnego pakietu płatnej telewizji”.

Abonenci będą mieli także możliwość łączenia produktu z platformami streamingowymi Disney+, Hulu i Max.

Bob Iger, dyrektor generalny The Walt Disney Company, nazwał tę premierę „ogromną wygraną dla fanów sportu i ważnym krokiem naprzód dla branży medialnej”.

Dyrektor generalny Fox Lachlan Murdoch powiedział, że usługa będzie oferować „wiele niesamowitych treści sportowych w jednym miejscu”, natomiast dyrektor generalny Warner Bros. David Zaslav powiedział, że usługa będzie oferować „wiele niesamowitych treści sportowych w jednym miejscu”. Discovery „ucieleśnia naszą zdolność jako branży do napędzania innowacji i świadczenia usług”. Konsumenci mają większy wybór i większą przyjemność.”

W ostatnich latach popularność usług przesyłania strumieniowego wzrosła, a tradycyjne firmy medialne musiały szybko inwestować, aby konkurować z takimi firmami jak Netflix, Amazon Video i Apple TV.

READ  NHL Trade plotki Minnesota Wild Shea Weber

Tabitha Montgomery

„Nieuleczalny badacz twittera. Amatorski adwokat mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany guru muzyki. Becon ćpuna. Skłonny do napadów apatii”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *