Zapomnijcie o deweloperach, nową pasją Steve’a Ballmera są toalety

Dwadzieścia jeden lat temu w tym miesiącu upalny dyrektor generalny Microsoftu Steve Ballmer entuzjastycznie podskakiwał na podium podczas imprezy firmowej, wykrzykując słowo „deweloperzy” 14 razy z rzędu. Jeśli natknąłeś się na tę zabawną scenę – lub przerażający odcinek, w zależności od twoich działań – oto znowu:

Nie, autocue Palmer nie utknął. Zamiast tego podkreślał ogromne znaczenie programistów dla rozwijającego się biznesu Microsoftu.

Dwie dekady później, siedem lat po odejściu z Microsoftu, Ballmer znalazł nową pasję: toalety.

Wiemy o tym, ponieważ na niedawnej imprezie z fanami Los Angeles Clippers — drużyny koszykarskiej, którą kupił w 2014 roku — Palmer sam to powiedział.

„Nie wstydzę się przyznać, że mam naprawdę obsesję na punkcie toalet” – powiedział były dyrektor generalny Microsoftu, dodając entuzjastycznie „toalety, toalety i toalety”. Chociaż objawieniu brakowało szaleńczej intensywności i potu poplamionego koszulą z najbardziej oburzających miesięcy, pewne siebie przedstawienie nadal będzie przypominało niektórym ludziom o tym wspaniałym wydarzeniu na scenie sprzed lat.

Wydaje się, że zainteresowanie Palmera toaletami wzrosło, gdy współpracował z architektami nad projektem Intuit Dome w L.A. Clippers, 18-tysięcznej arenie w Englewood w Kalifornii, na której pierwszy mecz odbędzie się w 2024 roku.

Ogrzewając się na swój temat, Palmer z radością podzielił się wiadomością, że niektóre sekcje Intuit Dome będą miały jedną toaletę na każdych 27 fanów, co według jednego z architektów obiektu uczyniłoby ją najbardziej przyjazną pęcherzom areną w NBA.

“Wielka rzecz?” Palmer zapytał publiczność, zanim sam odpowiedział na pytanie. „Cóż, to duży problem, gdy mecz jest remisowy w czwartej kwarcie, nie ma co do tego wątpliwości”.

Co ciekawe, Palmer również ujawnił się Kopuła Intuit obejmie platformy franczyzowe Amazon Go Pozwalam ci brać co chcesz Bez konieczności czekania w kolejce do zapłaty, a koszt zakupów automatycznie trafia na Twoje konto. System, uruchomiony przez Amazon w 2018 r., wykorzystuje specjalnie zaprojektowane oprogramowanie i kilka kamer do śledzenia klientów podczas dokonywania wyborów.

READ  iCloud+ z nowymi funkcjami prywatności, nieograniczoną obsługą kamer HomeKit wprowadzonych przez Apple na WWDC 2021

Podobnie jak wszystkie te toalety, zaawansowany technologicznie system zakupów powinien pozwolić fanom LA Clippers spędzać więcej czasu na swoich miejscach na ringu, aby nie przegapić żadnego wydarzenia na boisku.

Rekomendacje redaktorów




Randolph Howe

„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top