Krzyki i śmiech można było usłyszeć na korytarzu szkoły podstawowej T. Clay Wood, gdy uczniowie drugiej klasy Diany Cohen obserwowali, jak ich prowizoryczne rakiety wystrzeliwały w powietrze. Rakiety te były częścią eksperymentu naukowego przeprowadzonego przez Thomasa Dawsona, inżyniera aeronautyki z Aurora Flight Sciences i ojca szkoły podstawowej T. Clay Wood. Uczniowie pracowali w parach i napełnili puszkę z filmem do połowy wodą. Następnie jeden uczeń dodał do pudełka tabletki Alka-Seltzer®, a drugi szybko zakrył je wieczkiem i odwrócił do góry nogami na biurku. Następnie uczniowie odwrócili się i wyczekująco spojrzeli na swój stół, aby zobaczyć, co wydarzyło się później. Głośny pojemnik z popem i filmem wystrzelił w powietrze, zapewniając w klasie symulację tego, co dzieje się po wystrzeleniu rakiety kosmicznej.

Kilku uczniów drugiej klasy z klasy Cohena z entuzjazmem podzieliło się własnymi słowami swoimi doświadczeniami: „Nauczyłem się, że kiedy woda i Alka-Seltzer® mieszają się ze sobą, następuje eksplozja. Bardzo mi się to podobało!” wykrzyknął David Keats.

„To było naprawdę wspaniałe i zabawne doświadczenie edukacyjne” – powiedział kolega z klasy Quinn Keogh.

„Pomyślałem, że to fajne, bo podobał mi się sposób, w jaki rakiety wystrzeliwały w powietrze” – dodał Caden Bergeron.

W głębi korytarza, w klasie czwartej klasy Ryana Sanfilippo, przemawiał gościnny prelegent Ed Maher, kierownik programu BAE Systems, Inc. w Manassas, a ojciec szkoły, T. Clay Wood, opowiedział uczniom o swojej karierze w inżynierii komputerowej dla lotnictwa i kosmonautyki. Uczniowie byli zafascynowani jego doświadczeniami w projektowaniu komputerów, które można wykorzystać w kosmosie, zasypując go pytaniami, na przykład: ile kosztuje budowa, ile czasu zajmuje i dlaczego tak bardzo różni się od rzeczywistego komputera?

„Budowa jednego komputera przeznaczonego do użytku w przestrzeni kosmicznej może kosztować milion dolarów, a jego budowa może zająć około dwóch lat lub dłużej. Każdy komputer, który budujemy, musi być trwały i wytrzymać długi czas w przestrzeni kosmicznej. Komputery kosmiczne wyglądają inaczej, ponieważ nie mają żadnych dodatkowych dodatków; muszą być lekkie.” Waga. Maher odpowiedział: „Ten typ komputera będzie wyposażony w rurkę cieplną, która rozprowadza ciepło do innych części, ponieważ nie ma wentylatora”.

READ  Naukowcy stworzyli „gigantyczne tornada kwantowe”, które wyglądają jak czarne dziury

Inny student zapytał Mahera, dlaczego chce wykonywać właśnie tę pracę, a Maher odpowiedział: „Poszedłem do szkoły inżynierii komputerowej; Projektowanie z myślą o przestrzeni wydaje się wyjątkowe i buduję rzeczy, które mają znaczenie.

Na koniec dnia, w piątej klasie Lary Warren, Jeremy Kinney, gość z Muzeum Lotnictwa i Kosmosu i rodzic szkoły T. Claywood, podzielił się z uczniami informacjami o muzeum i jego ofercie. Obejmowały one krótką historię muzeum, informacje o wystawionych artefaktach oraz wystawę „Księżyc docelowy”.

Adam Dove, nauczyciel dramy, koordynował i promował ogólnoszkolne obchody Tygodnia Kosmicznego w T. Clay Wood. Przez cały tydzień zachęcano nauczycieli do włączania tej przestrzeni do swoich lekcji. Zapytana, dlaczego wiedza i zrozumienie przestrzeni kosmicznej jest ważne dla uczniów oraz w jaki sposób takie zajęcia pomagają uczniom podkreślić znaczenie przestrzeni, Dove odpowiedziała: „Badania prowadzone w kosmosie są niesamowite i ci studenci mogą być jednymi z pierwszych, którzy będą w stanie to zrobić podróżować poza Księżyc. Rozpoczęcie rozwijania zainteresowań w młodym wieku może rozbudzić w uczniach ciekawość i miłość do kosmosu, co przełoży się na nowe pragnienia przyszłych badań. Poza tym uwielbiają uczyć się o kosmosie!