Właściciele pojazdów elektrycznych zobaczą dziś ogromne zmiany w przepisach dotyczących ładowania

Właściciele pojazdów elektrycznych zobaczą dziś ogromne zmiany w przepisach dotyczących ładowania

Od 30 grudnia 2022 r. wejdą w życie nowe przepisy, które pomogą kierowcom pojazdów elektrycznych ładować swoje samochody w domu. Najnowszy harmonogram 1: Obowiązują przepisy dotyczące zgodności z bezpieczeństwem na podstawie przepisów dotyczących pojazdów elektrycznych (inteligentnych punktów ładowania), które weszły w życie w czerwcu 2022 r.

Te nowe przepisy i wymagania mają na celu objęcie bezpieczeństwa cybernetycznego i ochronę domowych ładowarek przed manipulacją.

Jej celem jest zapewnienie, aby każdy punkt ładowania zapewniał odpowiednią ochronę systemu elektroenergetycznego, odpowiedniego punktu ładowania oraz danych osobowych właściciela.

Każdy instalator, który chce zainstalować niezgodne ładowarki EV od 31 grudnia 2022 r., będzie musiał uzyskać uprzednią zgodę Biura ds. Bezpieczeństwa Produktów i Standardów.

Ludzie muszą również upewnić się, że punkt ładowania ma unikalny paszport i nie jest ustawiony przez właściciela, aby chronić dane osobowe ludzi.

Czytaj więcej: Wersja dla kierowców benzynowych z ostrzeżeniem świątecznym E10

Inteligentne ładowarki pozwalają kierowcom ustawić, kiedy mogą naładować swój samochód, aby mieć pewność, że ma on wystarczający poziom mocy, gdy go potrzebują.

Jest to szczególnie przydatne, jeśli mają taryfę domową przyjazną pojazdom elektrycznym, a niektórzy oferują kierowcom szansę na zaoszczędzenie setek, a nawet tysięcy funtów rocznie.

Dla wszystkich kierowców, którzy martwią się o swoją domową ładowarkę, OMH, jeden z największych brytyjskich dostawców ładowania pojazdów elektrycznych w domu, uspokaja kierowców.

Dyrektor generalny Ohme, David Watson, powiedział, że ładowarki były już bardzo bezpieczne i teraz spełniają te ostatnie wymagania przed upływem terminu.

Czytaj więcej: Kierowcy z silnikami benzynowymi i dieslami ostrzegają przed nowymi strefami czystego powietrza w 2023 roku

Dodał: „Niezależnie od tego, czy jesteś kierowcą pojazdu elektrycznego, który chce kupić nową inteligentną ładowarkę, sprzedawcą sprzętu elektrycznego oferującym ją na sprzedaż, czy też instalatorem, od końca tego roku wszystkie nowe ładowarki do pojazdów elektrycznych będą prawnie zobowiązane do spełnienia tych przepisów.

READ  Netflix zgłosił mieszane zarobki w miarę rozszerzania się kampanii haseł

„Dla pełnego spokoju kierowcy, sprzedawcy detaliczni i instalatorzy powinni upewnić się, że kupują produkt zgodny z najnowszymi przepisami i poprosić nadawcę o oświadczenie o zgodności, aby to potwierdzić”.

Inteligentne ładowarki Ohme umożliwiają kierowcom korzystanie z niskich stawek przez cały czas, a nie tylko w określonych godzinach, poprzez automatyczne łączenie się z siecią w czasie rzeczywistym.

Korzystając z aplikacji Ohme, kierowcy mogą ustawić Home Pro, aby ładował swój samochód, gdy ceny spadną poniżej ustalonego poziomu – ogromna zaleta podczas kryzysu związanego z kosztami utrzymania.

Ohme daje również kierowcom możliwość ładowania samochodu za pomocą sieciowego wytwarzania energii odnawialnej na najwyższym poziomie. Nowe punkty ładowania zostaną wstępnie skonfigurowane, aby uniknąć ładowania w godzinach szczytu, między 8:00 a 11:00 oraz między 16:00 a 22:00 w dni powszednie.

Najnowsze dane z Zap-Map wykazały, że jedna trzecia właścicieli pojazdów elektrycznych posiada również pojazd benzynowy lub wysokoprężny, ale we wszystkich rodzajach podróży preferowany jest pojazd elektryczny.

Przy coraz większej liczbie pojazdów elektrycznych na drogach ładowanie w domu może stać się bardziej powszechne i popularne wśród wielu kierowców. Coroczna ankieta Zap-Map EV Charging wykazała, że ​​większość właścicieli pojazdów elektrycznych ma tylko energię elektryczną, a 49 procent jeździ jednym pojazdem elektrycznym z pełnym akumulatorem.

W przypadku osób dojeżdżających do pracy 71 procent kierowców korzysta z pojazdów elektrycznych, a nawet na trasach dłuższych niż 100 mil 67 procent kierowców wybiera pojazdy elektryczne. Przy tak długich trasach wielu kierowców woli mieć możliwość ładowania po powrocie do domu, zamiast czekać na publicznej stacji ładowania.

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *