Wideo: Overclocked Zelda: Tears of the Kingdom występuje na Switchu

Wideo: Overclocked Zelda: Tears of the Kingdom występuje na Switchu
Zdjęcie: Nintendo Live/Nintendo

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom to arcydzieło, ale podobnie jak oryginalny tytuł Breath of the Wild, cierpi na poważne spadki wydajności w najgorętszych momentach rozgrywki – z liczbą klatek na sekundę spadającą z około 30 do 20 sekund.

Jeśli zastanawiasz się, jak wyglądałaby bardziej spójna liczba klatek na sekundę w najbardziej ruchliwych częściach Tears of the Kingdom, w rzeczywistości istnieje wiele filmów online pokazujących, że gra działa z zablokowanymi 30 klatkami na sekundę i Nawet do 60 klatek na sekundę.

Jak widać na poniższym filmie, Twórca gier i YouTuber MVG Wrzucił własne zrzuty ekranu – demonstrujące podkręcanie Kingdom Tears za pomocą zmodyfikowanego Nintendo Switcha. W końcu udało mu się osiągnąć „zablokowane” 30 klatek na sekundę przy użyciu zegara pamięci. Opisuje to jako „winowajcę, jeśli chodzi o wydajność w trybie zadokowanym”.

Chociaż MVG nie szczegółowo opisuje, jak dokładnie przetaktować Switcha, ostrzega każdego, kto chce to zrobić sam, aby był ostrożny:

Zamierzam również złożyć zastrzeżenie, jeśli chcesz przetaktować swój Nintendo Switch, wiąże się to z ryzykiem, możesz potencjalnie uszkodzić swój Switch, możesz go potencjalnie usmażyć, wszelkiego rodzaju [bad] Wszystko może się zdarzyć…”

A więc oto jest – Zelda: Tears of the Kingdom działa w 30 klatkach na sekundę (i więcej) na prawdziwym sprzęcie Switch.

Aby dowiedzieć się więcej o wydajności tego tytułu, Sprawdź analizę Digital Foundry. John Linneman był pod wrażeniem, ale znalazł sposoby na spowodowanie spadku liczby klatek na sekundę w nowej przygodzie Linka:

Prawie każdy przypadek znacznego spadku wydajności został poprawiony, dzięki czemu gra trzyma się bardzo blisko celu 30 klatek na sekundę. Przez większość całego okresu przechwytywania udaje się w większości przypadków utrzymać 30 klatek na sekundę, aby uruchomić tak szeroką i wschodzącą grę na Switcha. , nie jest w 100 procentach doskonały i znalazłem sposoby na spadki liczby klatek na sekundę.

W większości przypadków jest to wynikiem korzystania z funkcji Ultrahand.Podczas wymiany w zatłoczonym miejscu liczba klatek na sekundę z pewnością spadnie, a kiedy tak się stanie, spada do 20 klatek na sekundę — ponownie dzięki zastosowaniu podwójnego bufora v -synchronizacja Pod pewnymi względami przypomina mi starą grę szkolną – spowolnienie występuje tylko w ruchliwych scenach, podobnie jak strzelanka może zacząć zwalniać, gdy akcja staje się intensywna.Jako takie gry, Zelda jest płynna pod względem szybkości klatek i nie ma żadnego znaczącego zacinania się ani zacinania”.

READ  iPhone 14 Pro firmy Apple otrzymuje nowe, zmieniające kształt zdjęcie. Oto jak to działa

Randolph Howe

„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *