Twórcy Halo Infinite twierdzą, że Twoje najniebezpieczniejsze akrobacje są częścią DNA serii

poniedziałek, szczęka opada nieskończona aura Wideo Ciągle pojawiało się na moim kanale na Twitterze, co wydawało się czymś poza moim zasięgiem The Legend of Zelda: Breath of the Wild prędkość jazdy.

Wideo australijskiego YouTubera „Mint Blitz” zaczyna się od broni Master Chiefa z potężnym młotem za rydwanem Warthog. W imponującej sekwencji, która trwa kilka sekund, Mint Blitz wymachuje młotem, aby wystrzelić Warthoga, a mniej więcej w tym samym czasie używa nowego haka Master Chiefa na samochodzie, aby wzbić się w powietrze jak Spider-Man. Gdy wznosi się wysoko nad głowami drzew Zeta Halo, używa pchnięcia – a następnie, niewytłumaczalnie, kontynuuje lot do przodu. Po 39 sekundach lotu w końcu wylądował, z gracją siedząc na szczycie wysokiej, potencjalnie niedostępnej wieży.

Mint Blitz prawie na pewno coś robi nieskończona aura Developer 343 Industries nie miał tego na myśli. Nie wyobrażam sobie, żeby gracze mogli lecieć prosto przed siebie, nie przewracając się dłużej niż pół minuty. Ale na podstawie rozmowy, którą odbyłem z 343 Industries, studio wydaje się być w porządku z informowaniem graczy, jak robić podobne dziwne akrobacje i nie planuje naprawiać tego rodzaju rzeczy.

mówi Paul Crocker, zastępca dyrektora kreatywnego w 343 Industries krawędź. „Uwielbiam to, że ktoś może biegać tak szybko w grze, używając szalonej mieszanki mechanik, aby się tam dostać”.

„O ile postępy gracza nie przeszkadzają mu w czerpaniu przyjemności z gry, naprawimy to” – dodaje menedżer postaci Stephen Dick. „To są rodzaje rzeczy, które poprawiamy. W przeciwnym razie chcielibyśmy zobaczyć tego rodzaju rzeczy”.

Dick twierdzi, że przesuwanie granic jest czymś, co jest „częścią tego” Witaj DNA”. Podaj przykład próby ściągnięcia pojazdu tam, gdzie technicznie nie powinno się tego robić”. „Jeśli gracz chce zainwestować w to czas i energię, w końcu odniesie sukces i dostanie pojazd, w którym nie mieli tego zrobić z Technicznie? Wspaniale – mówi.

Crocker podzielił się historią czasu, gdy zespół programistów spędził dwie godziny, próbując umieścić Ducha (rodzaj szybkiego poduszkowca kosmicznego) w konkretnym budynku. Kiedy napisali ten ogromny błąd [report] O: „Mogę mieć ducha, musimy to naprawić”, mówiliśmy: „Nie. Jesteś w stanie to zrobić” – powiedział Crocker.

READ  Lekarz używa aparatu Macro iPhone'a 13 Pro do badania oczu pacjentów

Według Dycka, ostatecznie zobaczenie tego, co robią gracze, inspiruje zespół do tego, co robią na linii. „Zobaczymy ciekawe rzeczy, ku którym gracze dążą, i myślimy:„ Wow, tak, zamierzamy się do tego skłonić. „

Przesuwanie światów do granic możliwości może przedłużyć żywotność gier. Ludzie są nadal aktywni Czas golenia Oddech dzikości sprinty Na przykład ponad cztery i pół roku po premierze. i Witaj Fani już pokazali, że są wytrwałą grupą, po spędzeniu siedmiu lat na próbach zdobycia tego W pokoju scenerii w dostęp do aury.

343 Industries nie powiedziało, co dalej Witaj nieskończoność kampanii, więc nie wiemy, jak potoczy się kolejny rozdział dotyczący Zeta Halo. Ale kiedy czekamy na to, co się wydarzy, nie mogę się doczekać, aby zobaczyć, które sztuczki staną na szczycie epickiej podróży Mint Blitz po mapie – i wygląda na to, że 343 będzie.

Randolph Howe

„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *