Tesla wycofuje ponad 54 000 modeli

Tesla wycofuje ponad 54 000 modeli

NHTSA ogłosiła, że ​​Tesla wycofuje ponad 54 000 modeli

W społeczności Tesli toczy się wiele debat na temat tego, czy sprawiedliwe jest nazywanie tych problemów „wycofaniem”, ponieważ słowo to ogólnie odnosi się do konieczności fizycznego wycofania samochodu do producenta lub centrum serwisowego w celu usunięcia problemu, a w przypadku Tesli: często tak się dzieje. Poprzez bezprzewodową aktualizację oprogramowania.

Media często skupiają się na konieczności „wycofania” przez Teslę dużej liczby pojazdów, nie podkreślając, że wycofanie zostało już naprawione poprzez aktualizację oprogramowania, zanim oni sami lub właściciele dowiedzieli się o tym.

To kolejny przykład.

Dzisiaj możesz zobaczyć nagłówki gazet informujące, że Tesla wycofała ponad 54 000 modeli

Odkryliśmy to w związku z nowym zawiadomieniem NHTSA dotyczącym problemu niewykrywania niskiego poziomu płynu hamulcowego:

Tesla, Inc. wspomina (Tesla) Niektóre modele z lat 2021–2023 Moduł sterujący pojazdu może nie wykryć niskiego poziomu płynu hamulcowego i nie wyświetlić lampki ostrzegawczej. W związku z tym pojazdy te nie spełniają wymagań federalnej normy bezpieczeństwa pojazdów silnikowych nr 135 „Układy hamulcowe pojazdów lekkich”.

Model 54,676

W zawiadomieniu NHTSA stwierdza również, że Tesla nalegała już na bezprzewodową aktualizację oprogramowania, aby rozwiązać problem:

Tesla udostępniła bezpłatną aktualizację swojego oprogramowania drogą bezprzewodową (OTA). Oczekuje się, że pisma z powiadomieniami do właścicieli zostaną wysłane 12 grudnia 2023 r. Właściciele mogą skontaktować się z obsługą klienta Tesli pod numerem 1-877-798-3752. Numer Tesli do celów wycofania to SB-23-00-005.

Według dokumentów dostarczonych przez Teslę zespół produkcyjny producenta samochodów odkrył ten problem w nowych produkowanych samochodach we wrześniu, a zespół ds. integracji hamulców wyśledził problem.

To dobra wiadomość dla niezawodności płynu hamulcowego, jeśli problem nie zostanie zgłoszony przez klienta pomimo dwóch lat użytkowania auta.

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *