que. Kobieta twierdzi, że uzyskanie zwrotu pieniędzy zajęło Air Canada 14 miesięcy

que.  Kobieta twierdzi, że uzyskanie zwrotu pieniędzy zajęło Air Canada 14 miesięcy

Dorwal, Q. Kobieta mówi, że spędziła 14 miesięcy walcząc z Air Canada o zwrot około 1000 dolarów.

„Już rozstawałem się z tymi pieniędzmi[i mówiłem sobie]że nigdy więcej jej nie zobaczę” – powiedział Tony Monzione, lamentując nad skutkami planowanej letniej wycieczki do Disney World w Orlando na Florydzie. Miała nadzieję, że pojedzie z wnukami, ale mówi, że widziała, jak ten plan się rozpada na kilka dni przed planowanym wyjazdem.

„Dwa dni przed odlotem Air Canada poinformowało nas, że nasz lot powrotny został odwołany i że dadzą nam kolejny lot w innym terminie” – powiedziała.

Monzione mówi, że nowe loty nie współgrały z jego starannie zaplanowanym planem podróży. Ona i jej mąż ALDO błagali linie lotnicze o przywrócenie jej pierwotnego lotu, powiedziała CTV.

Zamiast tego, mówi, Air Canada powiedziała im, że mogą wejść na nowy lot lub odwołać lot.

Powiedziała: „Cóż, automatycznie im powiedziałam – jeśli odwołam, czy dostanę kredyt? Ponieważ nie chcę stracić biletu, ale tak naprawdę nie dałeś mi wyboru”. „Nie martw się, mówili, będziemy z tobą pracować”.

„Czternaście miesięcy później tak naprawdę nic się nie wydarzyło” – powiedziała.

Mówi, że czas, który spędziła na czekaniu, wraz z wymienionymi godzinami, które spędziła na czekaniu, był bardzo frustrujący.

Kanadyjska reakcja powietrzna

„Klient odwołał lot po zmianie czasu odlotu o 90 minut” – napisał Air Canada w oświadczeniu dla CTV News.

„Ponieważ był to bilet bezzwrotny w przypadku takiego dobrowolnego odwołania, normalnie nie podlegałby on zwrotowi” – ​​kontynuuje oświadczenie. „Jednak po zapoznaniu się ze sprawą, w geście dobrej woli, zrobimy wyjątek”.

Niecałe 24 godziny później Monzione otrzymało wiadomość e-mail od Air Canada.

„Zwolniłam swój kredyt”, powiedziała CTV. Saldo wynosi 929,63 USD.

READ  Samochody elektryczne napotykają przeszkody, ponieważ federalni próbują zwiększyć sprzedaż

Monzione mówi, że jest rozczarowana reakcją linii lotniczej.

Powiedziała: „Kiedy mówią:„ Dobry gest ”, nie zgadzam się”. Dobry gest powinien (mieć) dodatki, ale ja nie chcę dodatków. Chcę tylko tego, co było moje. Nigdy nie było moją intencją anulowanie. Zamierzałem tworzyć wspomnienia z moimi wnukami”.

Monzione miał rację, rzucając wyzwanie linii lotniczej, powiedział John Gradec, koordynator Programu Zarządzania Lotnictwem na Uniwersytecie McGill.

„Kiedy Air Canada zaoferuje pasażerowi alternatywny lot, to od pasażera zależy, czy go przyjmie, czy nie” – powiedział, dodając, że Air Canada naruszyłoby zasady branżowe, gdyby zdecydowało się nie zwracać kosztów.

Powiedział CTV Monzione, że podróże lotnicze są powszechnym doświadczeniem, a uzyskanie zwrotu pieniędzy od linii lotniczych jest bardzo trudne.

Zasugerował, aby ludzie chronili się, kupując kompleksowe ubezpieczenie w celu anulowania przed podróżą.

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *