Prosta i szczera zabawa samochodami sportowymi

Prosta i szczera zabawa samochodami sportowymi

OK, więc może masz z tym trudności”.Przyszłością osiągów BMW jest hybrydowy SUV„Coś. Nie jesteś poza zasięgiem. Dzieci się mylą. Na szczęście BMW nie zadowala się rezygnacją z tradycyjnych samochodów sportowych, z których słynie dywizja M. W rzeczywistości, 2023 m2 Przyjmuje odświeżające, powracające do podstaw podejście do wydajności.

Pełne ujawnienie informacji: BMW przywiozło mnie samolotem do Arizony i przenocowało na dwie noce, żebym mógł jeździć M2 z innymi dziennikarzami. BMW pozwoliło mi też pojechać M2 do domu do Los Angeles, co oznacza, że ​​muszę się zatrzymać i zobaczyć moich drogich przyjaciół, Dinozaury Cabazon.

Zdjęcie artykułu zatytułowanego 2023 BMW M2 Trailers M4 Sports Car Parts

zdjęcie: Tyler Clemmensen/Jalopnik

Obecny G42 coupe drugiej generacji Wykorzystuje tę samą modułową architekturę, która leży u podstaw BMW serii 3 i 4, więc nie jest niespodzianką, że M2 jest blisko spokrewniony z M3 i M4. Wszystkie trzy samochody mają ten sam silnik, podwozie i elementy układu hamulcowego, a M2 jest standardowo wyposażony w 19-calowe rozłożone przednie koła, a 20-calowe tylne koło jest opcjonalne w M3 i M4 i jest owinięte w Michelin Pilot Sport 4S opony.

Pod względem wymiarów M2, M3 i M4 mają identyczną szerokość 74,3 cala, z takimi samymi pomiarami rozstawu kół 63,7 cala z przodu i 63,2 cala szerokości. Jednak M2 ma o 4,4 cala krótszy rozstaw osi, co czyni go zauważalnie bardziej zwinnym. Zwinność M2 wspomagają przednie sprężyny, które są sztywniejsze niż w M4, co zapewnia ostrzejsze pokonywanie zakrętów. Bardziej miękkie tylne sprężyny sprawiają, że tył M2 jest bardziej żywy, a ponieważ ta konfiguracja wymaga dodatkowych sił tłumienia, BMW wyposażyło to coupe w sztywniejsze amortyzatory zapożyczone od Rynek europejski M3 Touring.

Zdjęcie artykułu zatytułowanego 2023 BMW M2 Trailers M4 Sports Car Parts

zdjęcie: Tyler Clemmensen/Jalopnik

Każdy M2 jest standardowo wyposażony w zawieszenie BMW Adaptive M, a między ustawieniami Comfort, Sport i Sport Plus w Coupe są wyczuwalne różnice. Na górskich drogach w pobliżu Prescott w Arizonie lub w moich ulubionych lokalnych kanionach w Kalifornii Sport Plus świetnie radzi sobie z utrzymaniem stabilności M2 podczas pokonywania zakrętów bez nadmiernego gadatliwości na zepsutym chodniku.

Tryb komfortowy działa również dobrze w odwrotnej kolejności. Nie zrozumcie mnie źle, M2 jest twardy, ale to samochód M, więc tego należy się spodziewać. Nie oznacza to, że M2 jest udręką w codziennym życiu, a nawet w sześciogodzinnym rzędzie między Phoenix a Los Angeles. Ten samochód jest tak samo kompatybilny jak M3 lub M4. Ale może nie wybieraj kubełkowych foteli hella-aggro z włókna węglowego z dziwnym wybrzuszeniem uda, jeśli planujesz regularnie jeździć na duże odległości.

Zdjęcie artykułu zatytułowanego 2023 BMW M2 Trailers M4 Sports Car Parts

zdjęcie: Tyler Clemmensen/Jalopnik

M2 ma taką samą konfigurację hamulca po przewodzie jak M3 i M4 – czy zauważyłeś wzór? – przy ustawieniach Komfort i Sport, ale w przeciwieństwie do zawieszenia adaptacyjnego różnica między tymi dwoma trybami jest prawie niezauważalna. Co ważniejsze, technologia brake-by-wire nigdy nie wydaje się przemysłowa ani trudna do modulacji, a sześciotłoczkowe przednie tarcze zapewniają wystarczającą siłę hamowania bez widocznego poślizgu.

BMW 3,0-litrowy silnik V6 z podwójnym turbodoładowaniem To brzoskwinia na całej planszy i nie zauważysz 20-konnego spadku M2 w porównaniu z M3 / M4. Z 453 KM dostarczanymi przy 6250 obr./min i momentem obrotowym 406 Nm dostępnym między 2650 a 5870 obr./min, M2 rozrywa. BMW twierdzi, że osiągnięcie 60 mil na godzinę zajmuje M2 4,1 sekundy – podobnie jak M3 i M4 – lub 3,9 sekundy, jeśli porzucisz standardową 6-biegową manualną na opcjonalną 8-biegową automatyczną.

Zdjęcie artykułu zatytułowanego 2023 BMW M2 Trailers M4 Sports Car Parts

zdjęcie: Tyler Clemmensen/Jalopnik

Automatyczna skrzynia biegów jest w porządku, a łopatki zamontowane na kierownicy są stosunkowo satysfakcjonujące w użyciu, ale jeśli zastąpisz sześciobiegową manualną, możesz jechać. Zaginiony. Wiem, że niektórzy narzekają, że ręczne skrzynie biegów BMW są gumowate, ale mi się to podoba; Podczas zmiany biegów występuje świetny ruch dotykowy. Możesz łatwo wyłączyć technologię automatycznego dopasowywania w menu trybu jazdy, ale jestem wielkim fanem pozostawienia jej włączonej. Płynniejsza redukcja biegów sprawia, że ​​ręczna skrzynia biegów jest mniej kłopotliwa, gdy utkniesz w korku, a także pozwala szybciej i płynniej zmieniać niższe biegi.

M2 ma napęd na tylne koła, a BMW nie planuje oferować wariantu z napędem na wszystkie koła xDrive, ale elektroniczny mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu zarządza dostarczaniem mocy i momentem obrotowym na osi, aby poprawić ogólną przyczepność. Istnieje dziesięć różnych poziomów interwencji kontroli trakcji, co moim zdaniem jest naprawdę przesadą. Dostępna jest również funkcja Drift Analyzer do spieniężenia żetonów TC-off, ale proszę, nie bądź jedną z tych osób, które używają jej na parkingu sklepu spożywczego lub na zajezdni na Valley Road. Nikt nie lubi twoich zadymionych wybryków, obiecuję.

Zdjęcie artykułu zatytułowanego 2023 BMW M2 Trailers M4 Sports Car Parts

zdjęcie: Tyler Clemmensen/Jalopnik

Brak napędu na wszystkie koła nie jest przeszkodą i jest jedną z niewielu rzeczy, które naprawdę oddzielają M2 od M3 i M4. Wnętrza tych samochodów M są w zasadzie takie same, zwłaszcza teraz, gdy M3 i M4 otrzymują nowy zakrzywiony wyświetlacz informacyjno-rozrywkowy, w którym znajduje się cyfrowy zestaw wskaźników i pakiet multimedialny BMW iDrive 8. Pod każdym innym względem, w porównaniu do podstawowego M3 lub M4, M2 jest równie dobry, jeśli nie lepszy.

Zdjęcie artykułu zatytułowanego 2023 BMW M2 Trailers M4 Sports Car Parts

zdjęcie: Tyler Clemmensen/Jalopnik

Co więcej, nie zapomnij: jeśli chcesz xDrive M3 lub M4, musisz zapłacić za ten przywilej. Napęd na wszystkie koła jest dostępny tylko w wariantach M3 i M4 Competition, które kosztują odpowiednio 83 595 USD i 85 935 USD, w tym opłata za miejsce docelowe w wysokości 995 USD. Jasne, masz 503 koni mechanicznych i 479 Nm momentu obrotowego w modelach konkurencji, ale czy to naprawdę warte podwyżki ceny? Przy podstawowej cenie 63 195 USD – lub 75 395 USD, w tym dostawa mojego dobrze wyposażonego samochodu testowego – M2 to poważna okazja. Moim zdaniem wygląda to również o wiele lepiej, choć biorąc pod uwagę ostatnio trend projektowy BMW, jest to oczywiście dyskusyjne.

M2 bardziej niż cokolwiek innego przypomina, że ​​BMW troszczy się o budowanie ekscytujących samochodów sportowych, nawet gdy jego portfolio rozszerza się o nowe typy produktów M. M2 może być większą, bardziej wyrafinowaną, nieco brzydką wersją coupe, które było wcześniej, ale jest równie satysfakcjonujący. Sam bym go kupił na M4.

Zdjęcie artykułu zatytułowanego 2023 BMW M2 Trailers M4 Sports Car Parts

zdjęcie: Tyler Clemmensen/Jalopnik

Typ silnika

Benzyna bezołowiowa Twin Turbo Premium I-6

Skrzynia biegów/napęd

Prowadnica ze śr. zew

READ  Nadchodzące wydarzenie współpracy NieR: Automata pozwoli ci przebrać się za 2B, 9S, A2 i nie tylko jesienią Babilonu

Randolph Howe

„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *