Ontario ogłasza powstanie sześciu nowych społeczności w Toronto zorientowanych na transport publiczny

Ontario ogłasza powstanie sześciu nowych społeczności w Toronto zorientowanych na transport publiczny

Dziś rząd Ontario Ujawniono plany utworzenia społeczności zorientowanych na transport (TOC) na sześciu przyszłych stacjach tranzytowych w Toronto, pięciu na przyszłej linii 3 w Ontario i jednej na przedłużeniu linii metra Scarborough do Danforth Line 2, tworząc około 5900 nowych mieszkań. Deklarowanymi celami rządu jest poprawa dostępu do transportu, utworzenie ponad 1900 miejsc pracy i zapewnienie niedrogich opcji mieszkaniowych w pobliżu szybkiego transportu we wschodnim Toronto.

Wizją nowych TOC jest przekształcenie ich w aktywne społeczności o mieszanym przeznaczeniu, zapewniające połączenie mieszkań, przestrzeni do pracy, handlu detalicznego i obiektów użyteczności publicznej, takich jak parki i biblioteki. Wszystkie te aspekty skupiają się wokół wspólnego wątku transportu publicznego, zapewniającego mieszkańcom łączność na terenie całego miasta. Infrastructure Ontario (IO) twierdzi, że zamierza ściśle współpracować z miastem Toronto, aby zapewnić, że te wizje staną się rzeczywistością na wszystkich liniach przesyłowych.

Widok z lotu ptaka na Eastern Avenue TOC, zdjęcie z miasta Toronto

wzdłuż linii Ontario, Aleja Wschodnia Społeczność (na zdjęciu powyżej) znajduje się w niedalekiej przyszłości Centrum Tranzytowe Portu WschodniegoOczekuje się, że w okolicy pojawią się nowe mieszkania i powierzchnie handlowe. Podobnie, Gerarda Carlawa Południa Gmina (zdjęcie poniżej) jest gotowa zaoferować różnorodny pakiet obejmujący również powierzchnię biurową. Obie gminy składają się z jednego terenu przeznaczonego na przebudowę TOC.

Widok z lotu ptaka na Gerrard-Carlaw South TOC, zdjęcie z miasta Toronto

W pobliżu znajdują się dwie inne gminy Moje drzwi I Cosborne’a Każda stacja ma dwie dedykowane lokalizacje i ma oferować szeroką gamę ofert mieszkaniowych i detalicznych.

Widok z lotu ptaka na Pape TOC, zdjęcie z Toronto

W pobliżu tych dwóch stacji do władz miasta Toronto złożono już specjalne propozycje zagospodarowania przestrzennego, zatem ogłoszenie TOC spowoduje, że w pobliżu nich będzie większe zagęszczenie. Plany tutaj, zlokalizowanego bezpośrednio na zachód od powyższej działki A, obejmują również 49-piętrowy wieżowiec przy 656 Danforth Avenue, który miałby bezpośrednie połączenie ze stacją Pape i pomieściłby 496 mieszkań. Miasto jednak odrzuciło tę pierwotną propozycję, domagając się kilku zmian w planie.

READ  Pracownik zdalny obniżył pensję o 35 000 dolarów, zamiast mieszkać bliżej biura

Kieruj się na północ do 656 Danforth Avenue, zaprojektowanej przez Studio JCI dla Del Boca Vista Properties Inc.

Oba terminale stacji Cosburn znajdują się po zachodniej stronie Pape Avenue, po obu stronach Cosburn.

Widok z lotu ptaka na Cosburn TOC, zdjęcie z miasta Toronto

Prywatne propozycje na horyzoncie w pobliżu stacji Cosborne obejmują 24-piętrową wieżę przy 5 Cosborne Street z 424 mieszkaniami oraz 25-piętrowy budynek z 292 lokalami przy 26 Cosborne Street, oba na zachód od przyszłej stacji.

5 Cosborne Street, zaprojektowany przez Arcadis dla Marlin Spring Developments

26 Cosborne Street, zaprojektowany przez BDP Quadrangle dla KingSett Capital

the Parku Thorncliffe’a TOC zaplanowano w czterech lokalizacjach w pobliżu stacji Ontario Line 3. Oprócz sektora mieszkaniowego i handlu detalicznego planuje się zagospodarowanie nowej przestrzeni publicznej i krajobrazu ulic z rozległymi parkami w ramach planów dla tego obszaru.

Widok z lotu ptaka na Thorncliffe Park TOC, zdjęcie z miasta Toronto

W ramach rozbudowy metra w Scarborough planowana jest również jedna inwestycja TOC; Rząd Ontario przewiduje narodziny własnego, inauguracyjnego prawa do spisu treści Stacja Lawrence na McEwan Roadz jedną witryną poświęconą obecnie używaniu spisu treści.

Widok z lotu ptaka na Lawrence East TOC, zdjęcie z miasta Toronto

W okolicy pojawiły się już prywatne propozycje przebudowy, takie jak 799 Brimley Road, która ma obejmować 14-piętrowy kompleks apartamentów i 3-piętrowe domy w zabudowie szeregowej, obejmujące łącznie 391 lokali.

799 Brimley Road, zaprojektowany przez JCI Studio dla Brimley Place

Rząd Ontario twierdzi, że plany te wykraczają poza pojedyncze przedsięwzięcia i stanowią część szerszej strategii przedstawionej w jego raporcie Pomagamy kupującym domy, chronimy najemców Plan z kwietnia 2023 r., którego celem jest bezpośrednie i pośrednie zaradzenie kryzysowi podaży mieszkań poprzez oddanie do użytku co najmniej 1,5 mln nowych domów do 2031 r.

READ  Credit Suisse: Mówi się, że UBS prowadzi rozmowy o przejęciu ze swoim niespokojnym rywalem

Podejście Toronto do modelu TOC jest zgodne z trendami światowymi. Miasta na całym świecie, w tym Vancouver, Londyn, Sydney, rejon Zatoki San Francisco, Waszyngton i Tokio, wdrożyły już podobne modele, konsolidując przestrzeń mieszkalną i komercyjną wokół centralnych węzłów komunikacyjnych.

UrbanToronto będzie w dalszym ciągu monitorować postęp tych zmian i będzie tworzyć dla każdego wątki i pliki baz danych w miarę otrzymywania konkretnych informacji. W międzyczasie, jeśli chcesz, możesz zostawić komentarz w odpowiednim miejscu na tej stronie.

* * *

UrbanToronto oferuje usługę badawczą UrbanToronto Pro, która dostarcza kompleksowych danych na temat projektów budowlanych na obszarze Greater Toronto Area – od propozycji do zakończenia. Oferujemy także raporty w czasie rzeczywistym, migawki oparte na lokalizacji do pobrania oraz codzienny biuletyn subskrypcyjny New Development Insider, który śledzi projekty od początkowej aplikacji.

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *