Oczekuje się, że usługi kolejowe GO Transit zostaną wznowione w środę po awarii sieci

Oczekuje się, że usługi kolejowe GO Transit zostaną wznowione w środę po awarii sieci

Oczekuje się, że usługi GO Train powrócą do normy w środę rano po tym, jak „awaria systemu w całej sieci” wstrzymała kursowanie we wtorek po południu.

W oświadczeniu przekazanym CP24 późnym wtorkowym wieczorem regionalna agencja tranzytowa stwierdziła, że ​​pasażerowie mogą doświadczyć „pewnych opóźnień i dostosowań, ponieważ pracujemy nad przywróceniem pociągów i załóg na miejsce po dzisiejszej awarii CN”.

„Dokładamy wszelkich starań, aby jak najdokładniej informować klientów o wszelkich zmianach w rozkładach jazdy, ale zachęcamy wszystkich podróżnych, aby przed wyjściem sprawdzili naszą stronę z aktualizacjami usług” – powiedział Metrolinx, który podziękował wszystkim klientom za „cierpliwość dzisiaj, podczas gdy my pracujemy”. .” Dzięki CN rozwiążemy ten poważny problem.”

Awarię Internetu zgłoszono po raz pierwszy tuż przed 13:45 we wtorek i początkowo wszystkie pociągi GO i UP Express zatrzymały się na najbliższej stacji.

W oświadczeniu wydanym tuż przed 20:20 CN poinformowało, że łączność z Internetem została przywrócona.

Awaria dotknęła większość pociągów korzystających z kolei CN, chociaż przedsiębiorstwo kolejowe stwierdziło, że nie ma to wpływu na jego pociągi, a także pociągi EXO (Montreal) i Amtrak.

„W czasie przerwy CN współpracowało z GO w celu tymczasowego przejęcia obowiązków w zakresie kierowania pociągami. Umożliwiło to częściowe wznowienie usług GO i VIA” – powiedział w oświadczeniu rzecznik CN Jonathan Abekasis we wtorek wieczorem.

„GO Transit wznowił teraz wysyłanie swoich linii i pracują nad wznowieniem normalnych przewozów. CN będzie współpracować z GO w celu przeglądu incydentu i wprowadzenia środków zapobiegających dalszym zakłóceniom.

Co się stało?

Po zatrzymaniu wszystkich pociągów GO i UP Express we wtorek po południu, tuż po godzinie 15:00, wznowiono ograniczone kursy pociągu UP Express, a następnie wybranych linii GO.

Tuż przed 16:30 Metrolinx potwierdził, że „powoli zaczyna wznawiać obsługę” i że priorytetem będzie odwiezienie ludzi z Union Station do domu.

Ostrzegł jednak przed „ciągłymi opóźnieniami i odwołaniami” w ramach wysiłków na rzecz „przywrócenia usług kolejowych”.

„Zaczęliśmy kursować pociągi wychodzące z Union Station mniej więcej co 30 minut. W przypadku klientów podróżujących dziś wieczorem na Union Station połączenie będzie rzadsze, ale powinno trwać od 30 do 60 minut”.

Metrolinx powiedział, że pasażerowie powinni w dalszym ciągu rozważać alternatywne trasy transportu lub podróżować później tego wieczoru, kiedy oczekuje się, że tłumy się przerzedzą.

Tymczasem dochodzenie w sprawie przerwy w dostawie prądu jest kontynuowane.

We wcześniejszym oświadczeniu CN stwierdziło, że obecnie wygląda na to, że awaria została spowodowana „problemem z łącznością internetową i elektroniczną wymianą danych”.

CN stwierdziło, że na tym etapie „nic nie wskazuje na istnienie problemu cyberbezpieczeństwa”, choć zauważyło, że dochodzenie jest wciąż w powijakach.

„Obecnie problem dotyczy pociągów GO i VIA wjeżdżających i wyjeżdżających z Union Station, a także portalu obsługi klienta CN, z których wszystkie wymagają połączenia internetowego z serwerami CN” – stwierdziła CN w oświadczeniu. „CN przeprasza za ten problem. Pracujemy nad bezpieczną i wydajną obsługą wszystkich usług”.

Odnotowano duże tłumy

We wtorek na Union Station można było zobaczyć duże tłumy, gdy pasażerowie przybywali do Rail Center na odwołane rozkładowe pociągi.

Jeden z pasażerów powiedział CP24, że rozważa skorzystanie z Ubera do domu, ale zdecydował się poczekać na stacji godzinami, gdy zdał sobie sprawę, że będzie go to kosztować 650 dolarów ze względu na wysokie ceny.

Inna pasażerka powiedziała, że ​​również rozważała skorzystanie z Ubera, ale musiała zrezygnować z tych planów, gdy zdała sobie sprawę, że podróż w jedną stronę do Brampton będzie ją kosztować 400 dolarów.

„To jest nieuniknione” – stwierdziła.

TTC dodało 10 pociągów na linii 1 i pięć pociągów na linii 2 w oczekiwaniu na „większy niż zwykle ładunek pasażerów” w popołudniowym okresie szczytu.

Zwiększyła także obsługę niektórych linii tramwajowych i zorganizowała dodatkowe autobusy na głównych stacjach metra, w tym Kipling, Kennedy i Dundas West.

READ  Agencja Regulacji Telekomunikacji zwalnia 20 pracowników, prowadzi dochodzenie w sprawie 580 innych osób za rzekome roszczenie CERB podczas pracy dla agencji podatkowej

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *