Agencja Regulacji Telekomunikacji zwalnia 20 pracowników, prowadzi dochodzenie w sprawie 580 innych osób za rzekome roszczenie CERB podczas pracy dla agencji podatkowej

Agencja Regulacji Telekomunikacji zwalnia 20 pracowników, prowadzi dochodzenie w sprawie 580 innych osób za rzekome roszczenie CERB podczas pracy dla agencji podatkowej

Późnym piątkowym wieczorem rzecznik organizacji potwierdził, że organizacja bada 600 swoich pracowników, których podejrzewa o otrzymywanie „niewłaściwie” ponad 2000 dolarów miesięcznie od CERB.

Treść artykułu

OTTAWA — Canada Revenue Agency zwolniła 20 swoich pracowników i prowadzi dochodzenie w sprawie prawie 580 innych osób ubiegających się o świadczenia Canada Emergency Response (CERB) podczas pracy dla IRS.

Reklama 2

Treść artykułu

W oświadczeniu wydanym późnym piątkowym wieczorem rzeczniczka agencji Sylvie Branch potwierdziła, że ​​organizacja bada 600 swoich pracowników, których podejrzewa o „niewłaściwe” otrzymywanie 2000 dolarów miesięcznie od CERB „podczas pracy z agencją ratingową”.

Potwierdziła również, że agencja zwolniła do tej pory 20 z nich, ale z pewnością pojawi się ich więcej w miarę postępu dochodzenia.

Z najnowszych danych wynika, że ​​TRA podejrzewa się nawet o jeden procent z nich 60 tysięcy pracowników Mógł zebrać CERB, gdy nie kwalifikował się, liczba, którą agencja nazywa „niezwykle ograniczoną”.

Nowe dane pokazują, że TRA odnotowała oszałamiający wzrost przypadków problemów z pracownikami zbierającymi CERB od marca, kiedy agencja powiedziała posłom z Komisji Rachunków Publicznych Izby Reprezentantów, że podejrzewa, że ​​10 jej pracowników miało bezwarunkowe roszczenia CERB w pracy.

Treść artykułu

Reklama 3

Treść artykułu

Mniej więcej w tym samym czasie CRA powiedziała, że ​​zwolniła „pewną liczbę” swoich pracowników, którzy uzyskali CERB podczas pracy dla agencji, ale odmówiła podania liczby, ponieważ „była zbyt mała, aby ją ujawnić bez stwarzania ryzyka dla prywatności”. zgodnie z dokumentem przedstawionym w Izbie w odpowiedzi na pytanie zadane przez konserwatystów.

Branch, rzecznik CRA, powiedział, że departament odkrył setki podejrzanych aplikacji wewnętrznych po uruchomieniu „szerszego wewnętrznego procesu przeglądu” po ujawnieniu tych danych komisji parlamentarnej.

Reklama 4

Treść artykułu

Dwa źródła rządowe, które nie zostały wymienione, aby mogły swobodnie omawiać sprawy wewnętrzne, powiedziały, że przegląd nastąpił po naciskach sekretarza skarbowego, Diane Lebouthillier, która wyraziła poważne wątpliwości co do małej liczby pracowników objętych dochodzeniem w tamtym czasie.

READ  Kontrakty terminowe na akcje wzrosną przed średnim terminem

„Ponieważ agencja ratingowa jest odpowiedzialna za administrowanie prawem podatkowym i wieloma świadczeniami związanymi z COVID-19, należy przestrzegać najwyższych standardów postępowania dla pracowników. Agencja ratingowa rozumie znaczenie przejrzystości i uczciwości” – powiedział Branch.

„CRA poważnie traktuje również swoje zobowiązanie do zapewnienia, że ​​​​zarówno Kanadyjczycy, jak i jej pracownicy są świadomi, że agencja poważnie traktuje wszelkie formy wykroczeń”.

Uruchomiony w marcu 2020 r., na początku pandemii COVID-19, CERB wypłacał kwalifikującym się odbiorcom 2000 USD miesięcznie. Jednym z głównych wymogów kwalifikowalności była utrata pracy lub dochodu podstawowego przez odbiorców z powodu pandemii, co sprawia, że ​​osoby pracujące w dużej mierze nie kwalifikują się, chyba że miały mniej niż 1000 USD miesięcznego dochodu w momencie składania wniosku.

Reklama 5

Treść artykułu

Program zakończył się we wrześniu 2020 r., a ich sprawy zostały przekazane do Zakładu Ubezpieczeń Pracowniczych.

W swoim oświadczeniu agencja zauważyła, że ​​praca dla agencji ratingowej niekoniecznie oznacza brak kwalifikacji do CERB, dlatego analizuje każdy przypadek indywidualnie.

CRA zatrudnia osoby o różnych profilach zatrudnienia, takie jak umowy tymczasowe i studenckie; W związku z tym osoby fizyczne mogą kwalifikować się do otrzymania CERB w momencie jego udostępnienia” – czytamy w oświadczeniu.

Wewnętrzne dochodzenia TRA to tylko kropla w morzu w porównaniu z milionami czeków, przez które będzie musiała przejść, aby odzyskać miliardy dolarów nadpłat COVID-19.

Reklama 6

Treść artykułu

Od 19 stycznia agencja ostrzegła prawie milion Kanadyjczyków, że odzyskali część lub całość świadczeń z tytułu COVID-19, na łączną kwotę 4,2 miliarda dolarów na ten dzień.a więcej będzie w przyszłości, ponieważ agencje ratingowe i Kanada ds. Zatrudnienia i Rozwoju Społecznego (ESDC) przeprowadzają więcej weryfikacji po dokonaniu płatności.

READ  Musk zdradza, ile zapłaci podatku w 2021 r. Nowości

Audytor generalny Karen Hogan ostrzegła również w grudniowym raporcie, że obie administracje muszą przeanalizować do 27 miliardów dolarów płatności, które oznaczyła jako podejrzane w ramach dziesiątek świadczeń pandemicznych, w szczególności kanadyjskiego wsparcia płac w nagłych wypadkach (CEWS).

Ale Hogan stwierdził również, że CRA i ESDC były nieprzygotowane do herkulesowego zadania odzyskania wszystkich tych pieniędzy i skrytykował „brak rygoru” w ich planach naprawczych i wysiłkach, co oznaczało, że prawdopodobnie nie odzyskają „znaczących” kwot nadpłaty.

Reklama 7

Treść artykułu

TRA nie jest jedynym departamentem federalnym, którego zadaniem jest dystrybucja świadczeń pandemicznych, który od tego czasu musiał zwolnić pracowników, którzy złożyli nieuzasadnione wnioski do CERB.

W lutym Mary Crescenzi, szefowa ESDC Integrity Services, powiedziała posłom w Komisji Rachunków Publicznych, że jej departament zwolnił 49 pracowników, którzy otrzymali CERB podczas pandemii.

„Odkryto, że niektórzy z naszych pracowników skorzystali… z CERB” – powiedział Crescenzi posłom Izby Reprezentantów ds. Rachunków Publicznych. „Osoby, które naruszają zaufanie w relacji pracodawca-pracownik… zostają rozwiązane”.

W tamtym czasie nie określono, czy departament bada więcej pracowników.

Crescenzi powiedział również, że pracownicy ubiegali się o zasiłek poza godzinami pracy i nie robili tego w agencjach rządowych.

Poczta Krajowa

[email protected]

Treść artykułu

uwagi

Postmedia zobowiązuje się do utrzymywania aktywnego i obywatelskiego forum do dyskusji i zachęcania wszystkich czytelników do dzielenia się opiniami na temat naszych artykułów. Moderacja komentarzy może potrwać do godziny, zanim pojawią się na stronie. Prosimy o merytoryczne i pełne szacunku komentarze. Włączyliśmy powiadomienia e-mail — teraz otrzymasz wiadomość e-mail, jeśli otrzymasz odpowiedź na swój komentarz, jeśli pojawi się aktualizacja wątku komentarzy, który obserwujesz, lub jeśli jest to użytkownik, którego obserwujesz. Odwiedź nasze Wytyczne dla społeczności, aby uzyskać więcej informacji i szczegółów na temat dostosowywania ustawień poczty e-mail.

Dołącz do rozmowy

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *