Nazwy drużyn „Original Six” są znakami towarowymi – SportsLogos.Net News

Wydaje się, że nazwy sześciu drużyn Women’s Professional Hockey League zostały ujawnione dzięki serii publicznie dostępnych rejestracji znaków towarowych w Urzędzie Patentów i Znaków Towarowych Stanów Zjednoczonych.

Dzięki mistrzowi badań znaków towarowych, Clark Rasmussen na DetroitHockey.netInformujemy, że PWHL zarejestrował znaki towarowe o następujących nazwach:

Punki z Bostonu
Przełożony Minnesoty
Echo Montrealu
Głos Nowego Jorku
Alarm z Ottawy
pochodnia toruńska

tak jak Notatki z Detroit Hockey.NetKażdy znak towarowy został zgłoszony w kategorii „Rozrywka o charakterze meczów hokejowych; Organizacja igrzysk hokeja na lodzie” przez PWHL Holdings, LLC. Jest to ten sam podmiot, który został zarejestrowany jako znak towarowy Logo PWHL, o którym rozmawialiśmy w zeszłym tygodniu.

Chociaż do tych nagrań nie są dołączone żadne logo, widzieliśmy je Kolorowe zwiastuny dla każdego z tych sześciu rynków w przeszłości – Jeśli te kolory zostaną powiązane i nazwy będą ostateczne, otrzymamy:

Pełne ujawnienie: desperacko chcę, żeby profesjonalna liga hokeja kobiet wystartowała i prosperowała… mając to na uwadze… te nazwy są absolutnie okropne.

Wygląda na to, że nazwy te albo zostały wygenerowane przez sztuczną inteligencję, albo przynajmniej zostały zaproponowane przez tę samą osobę.

To nie jest najlepszy początek dla fanów marek sportowych. Jeśli w końcu staną się one pseudonimami klubowymi, spodziewam się, że ostatecznie stanie się to ligą modułową – co oznacza, że ​​każdy klub używa podobnych (jeśli nie dokładnie tych samych) stylów/lini koszulek, a logo zespołów wygląda, jakby zostały szybko wyprodukowane przez czyichś projektantów.

Mam nadzieję, że się mylę! Ale widziałem już filmy, które zaczynały się w ten sposób i widzowie zazwyczaj akceptowali to, zanim się skończyło.

Czy jakość gry może uratować okropne marki? Nic tak nie przypieczętowuje porozumienia w sprawie logo i stroju z rzeszą fanów niż mistrzostwa, ale nowa liga, która ma nadzieję na zrobienie wielkiego wrażenia w świecie sportu, będzie potrzebować mocnego opakowania, które pomoże przekonać tych, którzy nie są pewni czy kupić czy nie.

READ  Conor McDavid nazywa możliwą 5-tygodniową kwarantanną olimpijską „niepokojącą”

A może mój umysł jest zbyt skupiony na logo i strojach, żeby wiedzieć, na czym zależy przeciętnemu fanowi. Wydaje się to bardzo rozsądne.

Jednakże wątpię, czy tej lidze uda się to jeszcze osiągnąć… A teraz *głęboki oddech* zobaczmy te logo.

Tabitha Montgomery

„Nieuleczalny badacz twittera. Amatorski adwokat mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany guru muzyki. Becon ćpuna. Skłonny do napadów apatii”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *