Niedawno wprowadzona na rynek piąta generacja urządzeń składanych –
Galaxy Z Flip 5
I
Galaxy Z Fold5
smartfonów na całym świecie. Obydwa telefony mają na celu wprowadzenie urządzeń składanych na nowe standardy, oferując najnowsze i najlepsze technologie i funkcje, a także trwałość i elastyczność, których użytkownicy oczekują od swoich telefonów.
Raju Bolan, starszy wiceprezes MX Division w Samsung India powiedział TOI-GadgetsNow, że w okresie poprzedzającym wprowadzenie na rynek otrzymano około 1 50 000 rezerwacji wstępnych, co przełożyło się na obroty o wartości około 1500 crore rupii. 27 lipca Samsung rozpoczął w Indiach przedsprzedaż swoich składanych urządzeń piątej generacji. Przedsprzedaż zakończyła się 17 sierpnia 2023 r.
Galaxy Z Flip5 zajmuje centralne miejsce
Pollan stwierdził, że konsumenci z niecierpliwością oczekują Z Flip 5, postrzegając go jako produkt premium zapewniający lepsze wrażenia użytkownika. Pojawił się również interesujący trend, ponieważ około 50% użytkowników Z Flip 5 to użytkownicy telefonów Samsung Galaxy po raz pierwszy, co pokazuje, że urządzenie może przyciągnąć nowych konsumentów do rodziny Galaxy.
Ponadto Pollan podzielił się również spostrzeżeniami wynikającymi z danych konsumenckich i stwierdził, że około 76% użytkowników urządzenia składane są zainteresowane ich szerokimi ekranami. Prawie 50% konsumentów przyciąga niemal bezramkowa konstrukcja i wielozadaniowość, co czyni te funkcje jedną z najważniejszych atrakcji składanych smartfonów.
„Jesteśmy podekscytowani ogromnym odzewem na nasze składane smartfony piątej generacji w Indiach. Zamówienia przedpremierowe na Galaxy Z Flip5 i Galaxy Z Fold5 składane w Indiach są 1,5 razy większe niż w przypadku poprzedniej generacji składanych urządzeń, co wskazuje na duży popyt i rosnący preferencji dla składanych smartfonów: „Jesteśmy pewni, że duży popyt na Galaxy Z Flip5 i Galaxy Z Fold5 wśród zaznajomionych z technologią konsumentów w Indiach pomoże nam umocnić naszą wiodącą pozycję w Indiach” – powiedział Raju Bolan.
Zmieniają się zachowania zakupowe ludzi wobec urządzeń składanych
Pollan wspomniał także, że zachowania zakupowe ludzi wobec składanych smartfonów zmieniają się nie tylko w miastach, w których działa metro, ale także w miastach poza nim. „
„Po raz pierwszy w przypadku piątej generacji Z Flip i Z Fold widzimy, że reakcja zwykle nie pojawia się na rynkach metra i miast, gdzie jest reakcja. Ale także poza metrem te telefony są całkiem niezłe. A wzrost jest równy wzrostowi miast metra. Widzieliśmy, że ludzie wolą te telefony w małych miasteczkach, takich jak Vellore, Bilaspur itp. Widzimy około 2-krotny wzrost w porównaniu z ostatnim razem.
Kupujący, którzy kupują Z Folda, chcący wykonywać wiele zadań jednocześnie, oraz osoby, które wolą Flip
Dążąc do przenośności. Ponadto nabywcy Z Flip to głównie młodzi nabywcy w wieku od 25 do 35 lat, podczas gdy osoby starsze wolą Z Fold od Z Flip.
Samsung ma plan, aby urządzenia składane stały się mainstreamem
Odpowiadając na pytanie, czy składane telefony staną się urządzeniami głównego nurtu, Bolan stwierdził: „Aby uczynić urządzenia składane głównym nurtem, Samsung zwiększył swój zasięg dystrybucyjny, zapewniając dostępność Galaxy Z Flip5 i Galaxy Z Fold5 w 10 000 sklepów w Indiach, w porównaniu z 6000 sklepów, które miał Poprzednia generacja telefonów składanych. Urządzenia składane wyprzedane. Firma uruchomiła także składaną kampanię 360 stopni, która obejmuje media cyfrowe, OLV (wideo online), telewizję, OOH i druk.
Aby ułatwić użytkownikom zrozumienie składanych smartfonów, Samsung przeszkolił także ponad 15 000 sprzedawców detalicznych w całym kraju, aby „skutecznie informowali o zaletach składanych smartfonów”. wśród konsumentów. , promując w ten sposób adopcję” – powiedział Pollan w wywiadzie.
Ogólnie rzecz biorąc, składane smartfony Samsung 5G robią furorę na rynku telefonów komórkowych, czego dowodem są rekordowe rezerwacje z wyprzedzeniem i zmieniające się preferencje konsumentów. Niezmienne skupienie firmy Samsung na doświadczeniach użytkowników, współpracy, budowaniu ekosystemu i edukacji sprzedawców detalicznych zapewnia firmie trwały sukces w dynamicznym świecie składanych smartfonów.
„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.