Miasto nie będzie poszerzać chodnika kończącego się w połowie budynku

Miasto nie będzie poszerzać chodnika kończącego się w połowie budynku

Po zachodniej stronie Peoples Road odcinek asfaltu biegnący na północ od trzeciej linii w niewytłumaczalny sposób kończy się gwałtownie, nigdzie w szczególności.

Dociera do domu pod adresem 1495 Peoples Road, a następnie zatrzymuje się tuż przed cmentarzem Greenwood.

Próba doprowadzenia chodnika gdziekolwiek aż do linii 4. spotkała się z chłodnym wzruszeniem ramion na posiedzeniu Rady Miejskiej w tym tygodniu.

W marcu liczy się oddział 4. Stefan Kenach i Marchi Bruni przekonali swoich kolegów z rady, aby pracownicy miasta przyjrzeli się sytuacji w tym miejscu.

Członkowie Rady powiedzieli: „Chodnik obecnie kończy się na cmentarzu na środku ulicy”.

„To trasa szkolna dla dzieci i bezpieczeństwo jest kwestią kluczową, szczególnie zimą” – stwierdzili.

„Peoples Road łącząca linię 3 z linią 4 to wiejski kompleks ze żwirowymi poboczami i rowami. W 2018 r. została wyremontowana” – stwierdziła Maggie McCauley, inżynier ds. usług komunalnych i projektantka w raporcie przygotowanym na posiedzenie Rady Miejskiej w tym tygodniu. .

„Zwykle przekroje wiejskie nie obejmują chodników, jednakże po zachodniej stronie Peoples Road przedłużono asfaltowy podjazd od trzeciej linii na północ do ostatniego domu, Civic 1495.

„Przekrój drogi obejmuje pobocze asfaltowe o szerokości 1,3 m, pobocze żwirowe o szerokości 0,8 m, rów o długości 2 m oraz chodnik dla pieszych o długości 1,4 m, za którym znajduje się chodnik. rów.

„Na północ od Civic 1495 do 4. linii znajduje się cmentarz Greenwood o długości około 400 metrów. Zachodnia strona drogi na tym obszarze to pobocze utwardzone o długości 2 metrów i pobocze żwirowe o długości 2,9 metra. Nie ma systemu rowów. Na tym odcinku drogi obejmuje także przystanek autobusowy w pobliżu czwartej linii.”

„Ponieważ odcinek drogi przylegający do cmentarza nie posiada rowu, a pobocze żwirowe służy do kierowania wód powierzchniowych na południe do systemu rowów, nie zaleca się układania chodnika betonowego lub pobocza żwirowego ścieżki asfaltowej.

READ  Google przykłada wagę do Billa C-18, ponieważ gigant technologiczny oferuje szkolenia techniczne o wartości 2,7 miliona dolarów Nowości

„Nie jest nieuzasadnione, aby piesi poruszali się po obszarach wiejskich chodnikami utwardzonymi i/lub brukowanymi. Dlatego zaleca się, aby piesi w dalszym ciągu korzystali z poboczy utwardzonych, które przekraczają zalecaną minimalną szerokość ramion na przekrojach wiejskich”.

„Całkowitą szerokość utwardzonego pobocza można zwiększyć, gdy droga zostanie w przyszłości wyremontowana” – zalecił McCauley.

Koszt poszerzenia chodnika wyniesie około 165 000 dolarów, nie wliczając wymaganych krawężników, powiedział Carl Rummel, dyrektor ds. inżynierii miasta.

Rada miejska przyjęła raport McCauleya jako informację i nie podjęła żadnych działań w celu naprawy chodnika.

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *