Karty podarunkowe zbierają kurz? Teraz nadszedł czas, aby z niego skorzystać

Karty podarunkowe zbierają kurz?  Teraz nadszedł czas, aby z niego skorzystać

koszty utrzymania4:52Karty podarunkowe zbierają kurz? Czas je wydać!

Kupuje się karty podarunkowe dla Neila Coopera. Po policzeniu powiedział, że ma 19 kart wędrujących po swoim domu.

„Nie mam pojęcia, ile jest w którymkolwiek z nich”, powiedział Cooper, którego kolekcja kart podarunkowych sięga od The Keg po Canadian Tire.

– Nie wychodzimy często. Teraz moja żona może się tym denerwować, bo mogliśmy częściej wychodzić. Ale nie byliśmy parą, która tak często wychodziła na kolację.

Cooper jest zapracowanym pediatrą w Calgary, który otrzymuje karty podarunkowe jako prezenty na Boże Narodzenie lub rozmowy związane z jego pracą.

I nie tylko on ma mnóstwo niewykorzystanych kart podarunkowych.

Square, firma zajmująca się technologiami finansowymi, która sprzedaje sprzęt do płatności mobilnych, odkryła, że ​​Kanadyjczycy otrzymują ponad 33 miliony dolarów w niewykorzystanych kartach upominkowych za pośrednictwem samej platformy.

i jako Inflacja rośnie, a portfele ludzi ulegają erozjiTe karty podarunkowe stają się coraz mniej wartościowe. Z tych pieniędzy, które Square śledzi, 20 milionów dolarów przypada na fizyczne karty podarunkowe, a kolejne 13 milionów na cyfrowe karty podarunkowe.

To tylko część kolekcji niewykorzystanych kart podarunkowych Neila Coopera. (Dostarczone przez Neila Coopera)

Cooper zwykł przechowywać swoje karty w szafce na akta, aby je uporządkować. Ale stwierdził, że nie myślał o ich użyciu.

Przeniósł je więc do schowka w swoim samochodzie, ale wiele z nich wciąż było nieużywanych. Zrobił nawet krok do przodu, aby zaprezentować swoje karty podarunkowe Timowi Hortonsowi.

„Wyjąłem wszystkie moje karty Tima Hortonsa z schowka i połączyłem je z kartą Tims Prizes ze spinaczem do papieru na desce rozdzielczej, żebyś tam był” – powiedział Cooper.

Sprzedaż pandemiczna gwałtownie rośnie

Wendy Cogan-Toyoda, która współpracuje z Square, twierdzi, że firma zebrała dane dotyczące wykorzystania kart podarunkowych od setek tysięcy firm, w tym sprzedawców detalicznych, restauracji i innych usług.

READ  Eksperci twierdzą, że mandaty COVID-19 i problemy z dostawami spowodowały gwałtowny wzrost cen gazu w całej Kanadzie

„Klienci zapominają, że mają te karty podarunkowe. Fizyczne i cyfrowe karty. To prawdziwe pieniądze, które zostawiają na stole” – powiedział Kogan Toyoda.

Toyoda powiedział, że podczas pandemii COVID-19 nastąpił gwałtowny wzrost zakupów cyfrowych kart podarunkowych, aby wspierać firmy, gdy były zamknięte. Mówi się, że sprzedaż kart podarunkowych wzrosła o 233 procent w marcu 2020 r. w porównaniu z poprzednim rokiem.

„Zostali złapani [by] klientów do wykorzystania dla siebie w późniejszym czasie, gdy mamy nadzieję na ponowne otwarcie działalności. I chociaż wiele firm zostało ponownie otwartych, wciąż widzimy dużą liczbę sprzedawców z bezzwrotnymi saldami kart podarunkowych”.

Podczas pandemii nastąpił gwałtowny wzrost zakupów kart podarunkowych, mówi Wendy Kogan Toyoda. (Shannon Martin/CBC)

Cogan-Toyoda twierdzi, że rozwiązaniem jest inwentaryzacja zapasów kart podarunkowych i sprawdzenie sald, aby w pełni wykorzystać dodatkową gotówkę.

Mówi, że firmy również mogą w tym pomóc, umieszczając kody QR na odwrocie kart podarunkowych, które dostarczą informacji o pozostałym saldzie, lokalizacji firmy i czy istnieje sklep internetowy.

Mówi, że dla firm ważne jest, aby klienci korzystali z tych kart podarunkowych, nawet jeśli mają już pieniądze.

„Chcesz, aby klient wrócił, ponieważ średnio Twoi klienci wydadzą więcej niż ten kredyt”, powiedział Kogan Toyoda.

„wreszcie [businesses] Chcesz zobaczyć, jak ludzie wchodzą przez drzwi i upewnić się, że wrócą, zaprosić więcej przyjaciół i rodziny, być może doładować swoje karty podarunkowe i kupić więcej kart podarunkowych. „

Więc zabij ich

Ostatnio Cooper próbował użyć jednej ze swoich kart podarunkowych do restauracji, ale kiedy poszedł, aby przeciągnąć kartę, powiedziano mu, że inna firma kupiła sieć i karta podarunkowa jest już nieważna.

„Myślę, że tak będzie być może w przypadku jednej z tych restauracji”, powiedział Cooper. „Wiem, że jedna z tych restauracji już nie istnieje”. – Myślę, że tego nie wykorzystamy.

Dlatego Bridget Casey mówi, że nie należy pozwalać, aby te karty podarunkowe zbierały kurz.

READ  „Wyjątkowe” i „Hargana”: pilne apele do krajów o uwolnienie rezerw ropy w obliczu gwałtownego wzrostu cen

„Użyj ich natychmiast, tak szybko, jak to możliwe” – powiedziała Casey, ekspert finansowy z Edmonton, który przyznaje, że ma własne niewykorzystane kolekcje kart podarunkowych.

Bridget Casey mówi, że powinieneś być bardziej zorganizowany dzięki kartom podarunkowym, dzięki czemu możesz zaoszczędzić pieniądze i wydać karty podarunkowe. (CBC)

„Często chodzę do sklepu z czterema lub pięcioma kartami podarunkowymi, aby sprawdzić saldo”.

Łatwo o tym zapomnieć, mówi Caset, ponieważ nie zawsze nosimy je przy sobie, jak gotówkę lub kartę kredytową. Ale pozostawienie tych pieniędzy może mieć konsekwencje.

„Szczególnie teraz, gdy żyjemy w środowisku wysokiej inflacji, istnieje duża szansa, że ​​towar lub usługa, którą chcesz kupić, będzie droższa za kilka miesięcy” – powiedział Casey.

„Zawsze, gdy tylko otrzymasz kartę podarunkową, spróbuj ją od razu wydać. Tak jak teraz, naprawdę staram się trzymać ją w portfelu, aby móc ją zobaczyć, gdy otworzę kartę debetową lub kredytową.”

Ale, mówi Casey, nie używaj go tylko po to, by go używać. Wtedy ryzykujesz nadmierne wydatki na najnowszą technologię lub kupowanie czegoś, czego nie potrzebujesz. Zamiast tego umieść kartę podarunkową na rzeczy, które i tak możesz zrobić lub kupić.

„Mówię, wydaj swoje karty podarunkowe i zaoszczędź swoje rzeczywiste pieniądze”.

To właśnie planuje zrobić Cooper. Chce zrobić dziurę w stosie kart podarunkowych, zaczynając od restauracji.

„Może moja żona będzie szczęśliwa w piątek. Zobaczymy.”


Wyprodukowane przez Jennifer Kane.

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *