Jak pandemia skłoniła pośredników do kreatywności w wypełnianiu powierzchni handlowej?

Jesienią ubiegłego roku wielu pośredników handlu detalicznego odetchnęło z ulgą. Zrobili wszystko, co w ich mocy, aby wypełnić puste witryny sklepowe w najbardziej ponurych dniach pandemii, zrobili ustępstwa wobec najemców i powiedzieli „tak” wyskakującym okienkom. Wydaje się, że ta strategia się opłaca.

Do trzeciego kwartału 2021 r. scena sklepowa byłem Odzyskiwanie W wielu częściach powiatu. Dzięki szczepieniom, powrotom międzynarodowych podróżnych i stłumionemu popytowi konsumenci tłumnie przybywają do centrów handlowych i obszary śródmieścia Potencjalni najemcy podpisywali umowy najmu. Spadający w 2020 r. popyt na czynsz był płaski, a w niektórych miejscach nawet rósł.

Ale wariant koronawirusa, Omicron, może rzucić klucz do odzyskania, a właściciele mogą być zmuszeni do przedłużenia tymczasowych środków, aby wypełnić puste przestrzenie.

Ruch pieszy w obszarze Oculus, centrum tranzytowym i handlowym na Dolnym Manhattanie, powiedziała Diana Grasso, wiceprezes Westfield Center for World Trade, ostatnio gwałtownie spadła. „Zauważyłam efekt niemal natychmiast” – powiedziała.

Ona i inni zarządcy nieruchomości handlowych przeżyli podobną przejażdżkę, gdy wariant „gorącego lata” Delty przerwał i skłonił firmy do odroczenia planów powrotu do biur, zadając kolejny cios firmom dojeżdżającym do pracy.

Jednak przypadki z szybko rozprzestrzeniającego się wariantu Omicron szybko przewyższyły te z Delty. Już teraz liczba wizyt w niektórych firmach, takich jak kawiarnie, spada, zgodnie z nowym raportem firmy Coresight Research, który śledzi sektor detaliczny, ponieważ ludzie unikają miejsc publicznych. I chociaż jest za wcześnie, aby powiedzieć, jaki wpływ ta zmienna ma na nieruchomości, niektórzy właściciele już dostosowują swoje oczekiwania.

Po utracie kilku najemców na skutek pandemii, pani Grasso zatrudniła organizację non-profit, aby w okresie świątecznym sprowadzać do Oculus firmy należące do mniejszości i należące do kobiet. Obecnie rozważa pozyskanie długoterminowego miejsca korporacyjnego w jednej z wolnych przestrzeni w budynku.

„Chcemy mieć pełną przestrzeń na linii, na której będziemy mogli nadal wprowadzać tego typu biznesy” – powiedziała.

Ale eksperci twierdzą, że nawrót po Omicron może nie być tak poważny lub tak długotrwały jak ten, który miał miejsce w Delcie, po części dlatego, że więcej osób jest szczepionych, a alternatywa wydaje się powodować łagodniejszą chorobę.

READ  Obejrzyj dotychczasową historię o wytrwałości na Marsie NASA

„Zachowania konsumentów ulegną mniejszemu wpływowi niż latem” — powiedział Michael Baker, główny analityk ds. handlu detalicznego w DA Davidson, firmie świadczącej usługi finansowe. „Myślę, że będzie krok do tyłu, ale mniejszy krok do tyłu i krótszy krok do tyłu”.

Oczywiście tradycyjne sklepy już walczyły przed pandemią, ponieważ konsumenci zmieniali zakupy online. Trend ten przyspieszył w 2020 r., ponieważ blokady prowadzą do zamykania sklepów i gwałtownego wzrostu sprzedaży w handlu elektronicznym.

Eksperci od nieruchomości twierdzą, że boom pustostanów w witrynach sklepowych nauczył właścicieli, aby byli bardziej elastyczni w stosunku do najemców. Niektórzy ograniczyli liczbę najemców długoterminowych, zrezygnowali z czynszów lub zawarli umowy o podziale dochodów. Aby przyciągnąć nowych najemców, obniżyli ceny, zaoferowali darmowy czynsz i zgodzili się przydzielić lokale.

Właściciele skrócili również warunki najmu. Według danych firmy badawczej w 2016 i 2017 roku średni okres najmu sklepów odzieżowych wyniósł 5,3 roku. Grupa CoStar; który spadł do 4,8.

„Przez wiele lat „albo podpisujesz 10-letnią umowę najmu, albo nie mamy o czym rozmawiać” – powiedział Ariel Schuster, wiceprezes Newmark, podsumowując dawne podejście wielu właścicieli. Adaptacja”.

Następnie są środki tymczasowe – wszystko, aby zająć przestrzeń.

„To gra desperacji”, powiedział Michael Brown, partner w firmie konsultingowej Kearney. Tak mówi pośrednik w handlu nieruchomościami: „Nie mam nic lepszego do roboty z przestrzenią. „

Aby uzyskać pewne dochody, niektórzy właściciele udostępnili reklamy cyfrowe w witrynach sklepowych. Użytkownicy witryn sklepowych od dawna używają krzykliwych banerów, aby zwrócić uwagę na swój biznes. teraz Firmy wprowadzają interaktywne reklamy W przypadku filmów, producentów samochodów i marek butów sportowych do pustych witryn sklepowych, z pośrednikami handlu nieruchomościami pobierającymi procent od tego, co płacą reklamodawcy.

Inni właściciele pozwalają, aby ich puste okna wypełniły się dziełami sztuki — wysiłki, które generują dobrą wolę i sprawiają, że puste przestrzenie wydają się mniej ponure. W Filadelfii Agencja Turystyki i Marketingu zamówiła dzieło sztuki, które Chwal lokalne czarne i czarne firmy należące do czarnoskórych.

Zgodził się John J. „Uznaliśmy to za wygraną” – powiedział. „To była okazja, aby pomóc tym właścicielom małych firm. I coraz więcej uwagi skupiamy na naszej przestrzeni”.

Niektórzy właściciele witają sklepy z wyskakującymi sklepami, i to nie tylko w zwykłym okresie świątecznym. Detaliści przyjęli ten trend w ramach swoich kampanii marketingowych – luksusowe marki wykorzystują go do tworzenia kolekcji, firmy e-commerce do przedstawiania się, a wszelkiego rodzaju firmy lubią testować witrynę. Ale właściciele i ich pożyczkodawcy, przyzwyczajeni do finansowego bezpieczeństwa długoterminowych umów najmu, nie zawsze byli na pokładzie.

Jednak podczas pandemii więcej właścicieli próbowało wyskakujących okienek, mając nadzieję, że ożywią ich parterowe przestrzenie. Mogli nie zarabiać tak dużo na tej umowie, ale przynajmniej napływały pewne dochody. Umowy często zawierają szybkie umowy licencyjne, a nie bardziej złożone umowy najmu i nie wiążą się z nakładami na wydatki kapitałowe. Dodatkowo zawsze istnieje możliwość, że wyskakujący okienko stanie się stałym najemcą, trend znany jako pop-to-perm.

„Wiele grup zajmujących się nieruchomościami chce mieć związek z następnym Warby Parker, następnym Casperem” – powiedziała Melissa Gonzalez, założycielka i dyrektor generalna The Lionesque Group, firmy doradczej ds. handlu detalicznego. „W ten sposób uzyskujesz te relacje”.

Sklep z interfejsamiNicholas Roberts, dyrektor ds. marketingu firmy, powiedział, że platforma z ogłoszeniami cyfrowymi, na której właściciele reklamują odpowiednią powierzchnię handlową dla wyskakujących okienek, zyskała więcej miejsca dla właścicieli.

A ChaShaMa, organizacja non-profit powołana w celu konkursu na wolne miejsce dla nowojorskich artystów, zaczęła przekazywać część Przekazywanie witryn sklepowych firmom należącym do mniejszości. Oto jak Daryl Wright, krawiec specjalizujący się w męskich garniturach, był w stanie założyć sklep na parterze w budynku w dzielnicy odzieżowej Manhattan, należącej do GFP Real Estate.

READ  Naukowcy twierdzą, że ciemna energia może być odpowiedzialna za sygnały tajemniczych doświadczeń

„Mam ten gigantyczny budynek” — powiedział Eric M. Goral, współdyrektor generalny i dyrektor GFP. „Mógłbym zrobić coś z witryną sklepową, która ma znaczenie dla sąsiedztwa i nie boli mnie zbytnio w kieszeni”.

Gdzie indziej, śródmiejskie organizacje rozwoju gospodarczego i podmiejskie centra handlowe zachęcały do ​​pojawiania się wyskakujących okienek, powiedział James Cook, dyrektor ds. badań detalicznych w JLL.

Downtown Rally Alliance w Północnej Karolinie uruchomił dwa programy wyskakujące, aby zająć się wakacjami w sklepach — które wzrosły do ​​14 procent w 2020 roku z 10 procent przed pandemią — i pomóc lokalnym start-upom. Na początku ubiegłego roku organizacja zaczęła kojarzyć właścicieli i przedsiębiorców.

Brookfield Properties wypełniło przestrzeń w Oakbrook Center w pobliżu Chicago, którą Sears zajmował, zanim zbankrutowała, podróżującą wystawą po Kaplicy Sykstyńskiej. Wydarzenia takie jak te „przyciągają ludzi z wielu kilometrów” – powiedziała Katie Kurtz, wiceprezes Brookfield ds. rozwoju biznesu detalicznego.

Ale w końcu większość właścicieli, którzy angażują się w krótkoterminowe aktywacje, ma nadzieję na znalezienie długoterminowego najemcy. Czasami tak bywa.

Jesienią 2020 roku Downtown Raleigh Alliance pomogło Johnny’emu Hackettowi Jr. umieścić w sklepie w charakterystycznym budynku należącym do Empire Properties na trzy miesiące ze zniżką.

Pan Hackett płacił 3000 USD miesięcznie za uruchomienie próbne i wykorzystał przestrzeń do odblokowania czarny piątek targNoszenie sztuki, odzieży i innych przedmiotów od dziesiątek czarnych sprzedawców. Sklep działał tak dobrze, że pan Hackett podpisał pięcioletnią umowę najmu z miesięcznym czynszem w wysokości 4500 dolarów. A jeden z jego sprzedawców odniósł tak wielki sukces, że ostatecznie został nią Chwyć pustą witrynę sklepową obok.

„Wystarczy spotkać się trochę z najemcą, który Twoim zdaniem jest silny i na dłuższą metę korzystny dla społeczności”, powiedział Greg Hatem, założyciel i partner zarządzający Empire.

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top