Google i inni dodają powierzchnię biurową w oczekiwaniu na duży zwrot

Google i inni dodają powierzchnię biurową w oczekiwaniu na duży zwrot

Od stycznia 2020 r. Alphabet, firma macierzysta Google, wydała prawie 100 milionów dolarów na rozszerzenie swojego portfela nieruchomości komercyjnych w Stanach Zjednoczonych, w tym na zakup biura za 28,5 miliona dolarów w Sunnyvale w Kalifornii. u szczytu epidemii.

w ostatnich dniach, wymówić alfabet W styczniu wyda miliard dolarów na biuro przypominające kampus w Londynie. „Wprowadzimy nowe rodzaje przestrzeni współpracy do osobistej pracy zespołowej, a także zapewnimy więcej przestrzeni publicznej, aby poprawić samopoczucie” – powiedział Ronan Harris, dyrektor Google UK Napisał w poście na blogu. „Wprowadzimy komputery zespołowe, które są elastycznymi, nowymi typami przestrzeni, które można rekonfigurować na wiele sposobów, wspierając skoncentrowaną pracę, współpracę lub jedno i drugie, w zależności od potrzeb zespołu. Nowa renowacja obejmie również zadaszone miejsca pracy na zewnątrz, aby umożliwić pracę na zewnątrz. ”

Harris powiedział, że celem jest zapewnienie pracownikom elastycznej przestrzeni z udogodnieniami, które przyciągną ich z powrotem do biura, jednocześnie zdając sobie sprawę, że wielu z nich nadal chce pracować z domu „dwa dni w tygodniu”.

przestrzeń biurowa googleArchitekci BDG 2021

Google planuje wprowadzić w swoim biurze w Wielkiej Brytanii cichą strefę do pracy skoncentrowanej na ludziach oraz interaktywną instalację artystyczną, aby wspierać dobre samopoczucie pracowników.

Trend rozbudowy biur wykracza daleko poza Google. W 2019 roku, przed pandemią COVID-19, amerykańskie organizacje zakupiły 60 346 nieruchomości komercyjnych, według Altus Group, firmy zajmującej się nieruchomościami komercyjnymi. Liczba ta spadła do 57 174 w 2020 r., ale w zeszłym roku wzrosła do 78 354 nieruchomości.

W pierwszym kwartale 2022 r. organizacje nabyły już 22 423 nieruchomości komercyjne. Jeśli ten trend się utrzyma, liczba zakupionych w tym roku biurowców przekroczy te nabyte w 2021 roku.

„Liczby te odpowiadają wzrostowi pozyskiwania powierzchni biurowej przez Google, więc wydaje się, że Wielka Rezygnacja nie wpływa negatywnie na firmy, które cenią powierzchnię biurową” – powiedział Ray Wong, wiceprezes ds. operacji danych w Altus Group. „Widzieliśmy dużą aktywność wśród firm technologicznych zajmujących więcej miejsca, nie tylko kupując je, ale także wynajmując. Amazon i Facebooki przyjmują strategię ekspansji”.

Prawa autorskie © 2022 IDG Communications, Inc.

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *