Firma Microsoft jako pierwsza uruchomiła wirtualne stacje robocze w chmurze dla twórców gier

Firma Microsoft jako pierwsza uruchomiła wirtualne stacje robocze w chmurze dla twórców gier

Microsoft przedstawia kolejny duży krok w świat narzędzi do tworzenia gier. Dziś firma prezentuje dwa nowe oprogramowanie w chmurze dla twórców gier.

Pierwszy to Oprogramowanie wirtualnej stacji roboczej oparte na platformie Azure Nazywa się „Azure Game Dev Virtual Machine”, która zapewnia programistom dostęp do potężnych narzędzi do tworzenia gier na dowolnym komputerze. Drugi program nazywa się[email protected]Nowy program wspierający dostęp do narzędzi chmurowych zaplecza platformy Azure dla niezależnych deweloperów.

program Zapowiedziany w 2021 r.ale szczegóły programisty są już dostępne.

Oprogramowanie wirtualnej stacji roboczej Microsoftu to dwie największe zapowiedzi. Jest to usługa, którą można skalować w górę lub w dół dla programistów różnej wielkości i umożliwia programistom zdalny dostęp do zaawansowanych platform do tworzenia gier hostowanych na zapleczu platformy Azure.

Stacje robocze są wyposażone w wiele znanych narzędzi do tworzenia gier, w tym Visual Studio, Unreal Engine, Perforce, Blender, DirectX i nie tylko. Jeśli twoje studio polega na innych narzędziach do tworzenia gier, możesz dodać je do tych stacji roboczych przy użyciu istniejących kluczy licencyjnych.

Tymczasem [email protected] Program jest prawie dokładnie taki, jak jest napisane na puszce. Tak jak plik [email protected] Program ma na celu pomóc niezależnym programistom w publikowaniu na Xboksie, [email protected] Jest to program, który ma pomóc młodym twórcom w korzystaniu z technologii chmury Azure do tworzenia gier online. Może to być dla małych gier wieloosobowych lub dla programistów, którzy chcą tworzyć tytuły „obsługujące chmurę”, takie jak Symulator lotu Microsoft.

Po co używać komputera do rozmowy z innym?

Dlaczego programista miałby chcieć korzystać z wirtualnej stacji roboczej? Kevin Gammell, Microsoft Gaming Ecosystem CVP, wyjaśnił Game Developer, że to oprogramowanie zostało opracowane w odpowiedzi na wyzwania, z jakimi zmierzyli się sami programiści Microsoft podczas pandemii COVID-19.

W skrócie: Wdrażanie w pełni wyposażonych stacji roboczych może być czasochłonne, kosztowne i nieefektywne, zwłaszcza dla pracowników zdalnych.

Niezależnie od tego, czy zatrudnia nowych pracowników, czy tworzy procesy dla pracowników do pracy z domu, Gammill wyjaśnił, że istnieje wiele niedociągnięć w tym procesie. Laptopy lub komputery stacjonarne typu tower muszą zostać zmontowane, całe oprogramowanie zainstalowane, aktualizacje pobrane, a następnie przekazane pracownikowi.

READ  .NET Aspire Preview 6: ulepszone zabezpieczenia, testowanie, nowe funkcje i nie tylko

Wspomniany pracownik potrzebuje następnie stacji roboczej zoptymalizowanej pod kątem tworzenia gier, w tym połączeń internetowych rywalizujących z sieciami w biurze oraz środowiska domowego, które może obsługiwać maszynę roboczą.

Gammill podzielił się anegdotą od znajomego, który pracuje w studiu gier Microsoft, któremu udało się wyciągnąć swój komputer z pracy do domu, ale zauważył, że rachunki za prąd w domu wzrosły z powodu poboru mocy urządzenia i zwiększonej klimatyzacji, które musiało działać. W jej domowym biurze.

Podczas gdy możliwość rozwiązań zdalnych pomogła wielu firmom w tej pandemii, wirtualne stacje robocze Game Dev są krokiem poza tę technologię. Według Microsoftu programiści mogą teraz używać dowolnego komputera certyfikowanego przez ich firmę, aby mieć dostęp do stacji roboczej zdolnej do wykonywania najbardziej obciążających procesor zadań związanych z tworzeniem gier.

Na blogu Microsoftu czytamy: „Pozwala to programistom na rozkręcenie stacji roboczej, aby szybko opracować funkcjonalne gry lub zbudować serwer w około pięć minut”. „Pozwala to na łatwą weryfikację wydajności potoku, pobieranie kodu/zasobów technicznych z repozytorium Perforce Game Development i testowanie ich bezpośrednio z chmury”.

Gammill potwierdził również, że te narzędzia są również dostępne dla programistów, którzy tworzą gry na platformy inne niż Microsoft. Możesz sobie wyobrazić futurystyczny świat, w którym możesz chcieć wdrożyć zestawy deweloperskie w chmurze. Mogą to być zestawy deweloperskie Xbox, zestawy deweloperskie Sony i zestawy deweloperskie Nintendo Switch. „

„Przyjmujemy bardzo neutralną i neutralną dla narzędzi perspektywę, ponieważ naprawdę musimy spotykać się z programistami, gdziekolwiek się znajdują”.

Zrozumienie efektów

Wydaje się, że Microsoft z niecierpliwością oczekuje na to, że przetwarzanie w chmurze działa lepiej w obszarach obsługiwanych przez wysokiej jakości dostawców Internetu. „Postrzegamy to jako kolejny krok w naszej długiej podróży do miejsca, w którym chcemy być [with cloud]powiedział Gammell.

Zauważył, że jego rodzinne miasto, Seattle, odnotowało znaczną poprawę podczas pandemii, a dostawcy usług szerokopasmowych nagle zauważyli zmianę użytkowania z biur na tereny domowe. Microsoft wyraźnie monitoruje bezprzewodową ekspansję sieci 5G na całym świecie, a Gammill powiedział, że technologia będzie kluczem do dotarcia do programistów na odległych obszarach wiejskich.

READ  OnePlus Nord 2T w pełni wyciekł dzięki sprzedawcy online

Ogłoszenie Microsoftu pojawia się, gdy niektóre studia gier zaczynają zastanawiać się, jak sprowadzić część swoich pracowników z powrotem do biura (chociaż zbliżająca się fala COVID-19 może zepsuć te plany). Gammill zepsuł sposób, w jaki studia mogą korzystać ze zdalnych stacji roboczych w biurach, a korzystanie z nich przynosi korzyści, nawet jeśli Twój zespół znajduje się w tej samej fizycznej lokalizacji.

„Jeśli muszę iść do biura, aby przyczynić się do„ studio fu ”, mogę usiąść z głupim terminalem i zalogować się do maszyny wirtualnej Azure Gaming” – wyjaśnił. „Nie musisz niczego instalować, jesteś w zasadzie gotowy do pracy. Uważamy, że jest w tym duża wartość”.

Czy maszyny wirtualne są wystarczająco bezpieczne, aby pracownicy mogli z nich korzystać? każdy urządzenie do logowania? Gammill zabezpieczył swoje zakłady, ale zauważył, że platforma Azure obsługuje uwierzytelnianie dwuskładnikowe. „Jeśli rozumiesz scenariusze, w których pracują twoi programiści i zastosujesz odpowiedni zestaw wytycznych dotyczących bezpieczeństwa, nie musisz się martwić [security risks]. ”

Przetestowaliśmy Microsoft na jeszcze jednym temacie, ponieważ oprogramowanie maszyny wirtualnej przejmuje pracę wykonywaną na samodzielnych maszynach i przenosi ją na serwery centralne. Jeśli programista w jakikolwiek sposób naruszy zasady firmy Microsoft, jak bardzo może stracić pracę lub dostęp do narzędzi?

Regularnie przedstawiamy rzeczywiste przykłady twórców gier w trybie pilnym. Słyszeliśmy opowieści o ludziach, którzy utracili dostęp do platformy Google Workspace z powodu tajemniczych naruszeń zasad, odcięcia dostępu do Gmaila, Dysku Google itp.

Pojawiły się również pytania wysokiego szczebla dotyczące siły platformy firmy technologicznej, przy czym firmy takie jak Facebook i Twitter niezdarnie egzekwują zasady moderacji – zakazując niektórym użytkownikom za lekkie naruszenia zasad, a zezwalając innym (takim jak pewien były prezydent USA) na pozostanie na niej. platforma pomimo rozpowszechnionej mowy nienawiści.

Microsoft nie miał dla nas oficjalnej odpowiedzi do czasu opublikowania tego artykułu, ale rzecznik wydaje się sugerować, że Microsoft nie chce, aby nastąpiły nagłe cięcia treści na platformie Azure.

Na podstawie naszych rozmów z firmą, „więcej rozmów to dobra rozmowa” wydaje się być motto dla tego konkretnego pytania.

READ  To tak, jakbyśmy byli w Mad Maxie: ostrzeżenia dla Amazon, gdy pogłębiarki do wydobywania złota okupują rzekę | Brazylia

Pochmurno z szansą na rozwój gry

Firma Microsoft spędziła 2022 r., próbując zainteresować świat twórców gier technologią przetwarzania w chmurze opartą na Azure. Chociaż dzisiejsze ogłoszenia nie są srebrną kulą dla każdego dewelopera na całym świecie, są to naprawdę interesujące rozwiązania, które wydają się zaspokajać potrzeby niektórych deweloperów, niezależnie od tego, gdzie się znajdują.

Koalicja (własne studio Microsoft pracuje nad sprzęt wojenny seria) jest jedną z królików doświadczalnych nowej technologii firmy Microsoft i dostarczyła niezbędnych informacji zwrotnych, aby upewnić się, że stacje robocze opracowane przez platformę Azure są dostosowane do tworzenia gier.

Kate Rayner, dyrektor artystyczny Alliance Studio, powiedziała, że ​​głównymi uwagami, jakie studio skierowało do platformy Azure, było upewnienie się, że może korzystać z maszyn wirtualnych do szybkiej iteracji i że będzie w stanie obsłużyć narzędzia innych firm, takie jak Unreal Engine.

Inżynier ds. narzędzi, budownictwa i automatyki Phil Cousins ​​wyjaśnił, że stacje robocze pomogły poprawić jakość życia zarówno zdalnych programistów, jak i outsourcerów. „Jeśli iterują treści artystyczne, mają dostęp do dużej farmy obliczeniowej dla takich rzeczy, jak współdzielone kompilatory… w przeszłości nie byliśmy w stanie dać im takiej możliwości”.

Szefowie Microsoftu, którzy rozmawiali z Game Developerem, bronili tych nowych programów jako zdolnych do „demokratyzacji” tworzenia gier poprzez rozszerzenie dostępu do drogiego i zazwyczaj drogiego sprzętu. O ile widzimy, w tym planie jest wiele obietnic, szczególnie dla programistów, którzy chcą zachować zdalne organizacje w pandemii COVID-19.

Rainer powiedziała, że ​​jej zdaniem jest to kierunek, w którym zmierza technologia tworzenia gier. „Mamy wszystkich tych małych niezależnych programistów na całym świecie, którzy chcą z nami pracować, a którzy mogą nie mieć dużej powierzchni studyjnej” – wyjaśniła. Aby współpracować z nimi w przeszłości, sojusz musiał wysyłać drogi sprzęt do tworzenia gier oraz pracować nad jego konfiguracją i pełną aktualizacją.

„Teraz mogą po prostu tkać to na miejscu, a my dokładnie wiemy, jakiego sprzętu używają” – powiedziała.

Randolph Howe

„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *