e*thirteen lepka guma, światło termosu 7200 lumenów, płaskie pedały Locke wyprodukowane we Francji i buty enduro DMT

e*thirteen lepka guma, światło termosu 7200 lumenów, płaskie pedały Locke wyprodukowane we Francji i buty enduro DMT

Od ostatniej wersji Pierwsze spojrzenie w piątek W Les Gates we Francji opublikowano małą imprezę pod nazwą UCI Mountain Bike World Championship.

Impreza raz w roku ma dużą skalę Specjalności dla rowerów górskichz pościgami tytułowymi we wszystkim od spadek Dla mnie przełajowy.

Kolarze stawiają wszystko na szalę, ścigając się na pożądanych tęczowych pasach, przyznawanych tylko zwycięzcom każdej dyscypliny. Oczywiście jeźdźcy, którzy zostają mistrzami, dysponują jednymi z najwyższych kalibrów i najnowocześniejszych technologii w branży, z których część zauważyłem podczas tego wydarzenia.

Pierwszym i być może najważniejszym jest: Prototyp SRAM BlackBox i tylny układ napędowy Montowany do złotego medalisty XCO Scotta Sparka. Wygląda na to, że przerzutka nie potrzebuje wieszaka na przerzutkę, a zamiast tego mocuje się ją bezpośrednio do ramy lub piasty roweru. Gdy tylko dowiemy się więcej, poinformujemy Cię o aktualizacjach.

Zbadaliśmy również wychodzących mężczyzn Mistrz Świata DH Greg Minnaar’s Santa Cruz V10który wydaje się obsługiwać zupełnie nową tylną gąsienicę Shimano Saint.

Wreszcie mogliśmy się przyjrzeć Sesja Trek Valley Halloprócz niektórych technik sportowych, które nie zostały wprowadzone.

Z przodu mistrzyni świata zjazdów kobiet z 2022 r. napędzająca widelec RockShox Boxxer wygląda o wiele ładniej, być może z 38-milimetrowymi rozpórkami, powiększonymi niż wersje 35-milimetrowe w obecnym widelcu. To przybliżyłoby Boxxera do ZEB firmy RockShox widelec, który wykorzystuje również górne rury 38mm.

Oczywiście Mistrzostwa Świata MTB były w centrum uwagi, ale to nie jedyne wydarzenie, o którym piszemy.

Malverns Classic, długoletnie wydarzenie organizowane w Wielkiej Brytanii, jest siostrzanym wydarzeniem BikeRadar Kolarstwo górskie w Wielkiej Brytanii Sponsorzy, tak też się stało w zeszły weekend. Przeszukaliśmy festiwal, aby znaleźć Nowe i niepublikowane cechy technicznea także przyniósł ci dość niesamowite zdjęcie galeria retro rowerów górskich.

Jeśli używałeś grubych opon od lat 70., ta galeria powinna przywołać piękne wspomnienia.

W każdym razie w piątkowych wyborach produktów First Look. Czytaj dalej, aby zapoznać się z najnowszą technologią, która pojawi się w biurach BikeRadar w tym tygodniu.

READ  Czekasz na premierę Apple iPhone 14? KUP TE MODELE MANEKINÓW TERAZ

Lupin Alpha .światło roweru górskiego

Cały pakiet jest sprzedawany po 1.080 €.
Alex Evans / Nasze media

Lupine Alpha ma potężną moc 7200 lumenów i wystarczającą moc, aby dorównać imponującej cenie 1080 euro.

Oczywiście w tej cenie nie brakuje mu technologii, jego możliwości wykraczają poza magiczną moc maksymalną i rzucają wiązkę o długości 480 metrów.

Światło LED jest wyświetlane przez optykę 19 i 22 stopni.
Alex Evans / Nasze media

Lubin twierdzi, że optyka Alpha została dostrojona, aby zapewniać doskonałe oświetlenie na drodze dzięki soczewkom 22° i 18° do sterowania mocą LED.

Chociaż elegancka jednostka główna ma minimalistyczny wygląd, ukrywa połączenie Bluetooth smartfona, co oznacza, że ​​dedykowana aplikacja może być używana do regulacji poziomu światła. Wykorzystuje również to połączenie bezprzewodowe, aby połączyć się z dołączonym pilotem „Peppi”, który jest głównym sterowaniem Alpha.

Pilot Peppi jest głównym kontrolerem Alpha.
Alex Evans / Nasze media

Jednostka główna ma elegancką żywotność baterii i wskaźnik LED trybu tylnego, podczas gdy oddzielny pakiet baterii zawiera również diodę LED w stylu sygnalizacji świetlnej i dźwiękowy wskaźnik naładowania.

Akumulator ma wskaźnik ładowania przypominający sygnalizację świetlną. Sygnalizuje również ładowanie.
Alex Evans / Nasze media

Termos waży razem 735g na mojej wadze (zespół główny 230g, bateria 468g, zacisk 20g i pilot 17g).

W tegorocznym teście zestawu oświetlenia do rowerów górskich włączyłem Lupine Alpha, więc czekaj na pełną recenzję wkrótce na BikeRadar.

Lekka jednostka Alpha ma prosty i elegancki wygląd.
Alex Evans / Nasze media

e * trzynaście klatek Grappler

Agresywne bloki bieżnika opon Grappler.
Alex Evans / Nasze media

Opona e*thirteen Grappler to najnowszy model marki, skierowany na rynki hardcore, enduro i downhill.

Aby sprostać najbardziej ekstremalnym wymaganiom kolarstwa górskiego, wybierz e*thirteen Grappler z Ultratwarde osłonkia to, co twierdzi, to „wyjątkowo wysoki bieżnik”.

Dostępne są dwa rodzaje pojazdów, przy czym twardsza wersja MOPO z oceną 42A na twardości na całym bieżniku opony zapewnia maksymalną przyczepność.

Wzór bieżnika nawiązuje do modelu Assegai Maxxis.
Alex Evans / Nasze media

READ  Gracze Baldur's Gate 3 spędzili w grze 1225 lat w weekend premiery

Endurance ma mocowania na ramionach 50a i pokrętła centralne 56a, aby zrównoważyć przyczepność i prędkość toczenia.

Wzór bieżnika przypomina oponę, która stała się zagorzałym mistrzem sceny rowerowej i Maxxis Assegai. Oprócz tego, że imitacja jest najszczerszą formą pochlebstwa, jest to również świetny ruch e*13, ponieważ ogólna przyczepność Assegai jest prawie niezrównana.

Oprócz opcji kompozytowych istnieją dwa rodzaje obudowy.

Mieszanka MOPO jest najbardziej lepka, a dostępna jest również najtwardsza i najdłużej działająca mieszanka wytrzymałościowa.
Alex Evans / Nasze media

Dwuwarstwowy karkas enduro ma o 120 TPI wyższy splot (dzięki czemu niewielka ilość gumy może wniknąć w gwinty korpusu opony, co daje lżejszą teksturę) oraz ziarno aramidowe. Część bieżnika jest wzmocniona mocowaniem Apex EN.

Rama kompozytowa Grappler Enduro MOPO o wymiarach 29 x 2,5 cala waży 1300 gramów na mojej wadze, podczas gdy Enduro MOPO ma tę samą szerokość i wymiary nadwozia przy 1321 gramach.

Rama osłony DH również ma konstrukcję dwuwarstwową, ale wykorzystuje grubszy splot 72 TPI. Kulka aramidowa jest obecna, ale wpisy Apex mają ocenę DH. 29-calowy MOPO Composite Edition ważył 1440g, podczas gdy Endurance Composite przechylił wagę na 1466g.

Jest dostępny w opcji obudowy enduro i rampy.
Alex Evans / Nasze media

Wkrótce otrzymasz pełne recenzje wszystkich czterech opon na BikeRadar.

DMT FK1 Enduro

Za 149,99 GBP nie jest tani.
Alex Evans / Nasze media

DMT FK1 Enduro jest niezwykle lekki (659g, para EU42). płaskie buty na pedały Z gumową podeszwą Michelin OCX.

DMT twierdzi, że niezwykła dzianinowa konstrukcja cholewki została zaprojektowana tak, aby zapewnić dopasowanie, które „dopasowuje się do kształtu stopy”. Twierdzi się również, że jest wysoce oddychający i utrzymuje wilgoć z twoich stóp.

Noski i pięta zapewniają dodatkową ochronę, dzięki czemu są bardziej wytrzymałe.
Alex Evans / Nasze media

READ  Jak długo trwa God of War Ragnarok, aby wygrać?

Brak spawów poprawia ergonomię FK1.

Podnosek i niektóre obszary w górnej części buta, takie jak pięta, zwiększają ochronę, zmniejszając zużycie i zapobiegając urazom. Wykonany z miękkiego materiału z mikrofibry, elastyczny kołnierz wokół kostki zapewnia idealne dopasowanie wokół kostki.

Uważa się, że lekka, dziana konstrukcja zapewnia wysoki poziom komfortu.
Alex Evans / Nasze media

Lekkie buty — takie jak seria Five Ten’s Trailcross — są z pewnością popularne wśród mniej ekstremalnych rowerzystów górskich, ale brak ochrony może być problemem dla niektórych rowerzystów enduro lub downhill.

Buty FK1 z gumowymi podeszwami Michelin.
Alex Evans / Nasze media

Bądź na bieżąco z naszą recenzją FK1, aby zobaczyć, czy trafią w sedno.

Spójrz na płaskie pedały Trail Fusion

Para pedałów Fusion waży 333 gramy.
Alex Evans / Nasze media

To nie jest pierwsza wyprawa Looka płaski obszar pedałuale prawdopodobnie bardziej wyspecjalizowany wysiłek skoncentrowany na rynku MTB.

Wyprodukowana we Francji platforma kompozytowa ma wymiary 103 x 103 mm w najszerszym miejscu i 18 mm grubości w najgłębszym punkcie centralnym. Dzięki temu pedał ma wypukły kształt, grubość przedniej i tylnej krawędzi wynosi 13 mm.

Wybrzuszenie nadaje osi ciała wypukły kształt.
Alex Evans / Nasze media

Posiadają osiem wymiennych tylnych kołków ładujących, siedem umieszczonych na obwodzie pedału i jeden pośrodku.

Płaski pedał Look Trail Fusion jest wykonany z kompozytowego tworzywa sztucznego.
Alex Evans / Nasze media

Obracają się na osi Chromoly i wykorzystują w sumie trzy łożyska. Są one opieczętowane „Doskonałym Systemem Uszczelniania”.

Mają po osiem ostrych szpilek z każdej strony.
Alex Evans / Nasze media

Dostępny w pięciu żywych kolorach (na zdjęciu w cytrynie) i ważący zaledwie 333 gramy para, Look ma nadzieję, że jego skromna cena wywoławcza wystarczy, aby zachęcić ludzi do zakupu.

Randolph Howe

„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *