Cory Barlog mówi, że prywatne studia Sony zapłaciły za gry na PlayStation na PC • Eurogamer.net

„Mówili: „Mam dość słuchania tego wszystkiego. Cóż, zrobimy to”.

Dziś premiera God of War na PC – prawdopodobnie największa seria PlayStation, która przeskoczyła z konsoli do tej pory – a w nowym wywiadzie, który zbiega się z jej premierą, dyrektor kreatywny Sony Santa Monica, Cory Barlog, ujawnił, że należy do Sony w -domowe studia, które za to zapłaciły, gry na PlayStation na PC.

Zapytany, czy decyzja Sony o rozpoczęciu przenoszenia swoich gier na platformę była czymś, o czym opowiadał w rozmowie wczesny zespół Santa Monica, Barlog. Z GameInformer, sugeruje, że programiści z Sony PlayStation Studios Network odegrali kluczową rolę w przekonaniu firmy do przejścia na PC.

„Myślę, że studia mówiły, że to naprawdę dobry pomysł”, wyjaśnił Barlog. „Powinniśmy się temu przyjrzeć”. „Ostatecznie myślę, że dotarła do tego punktu krytycznego. Kiedy wysłaliśmy kilka sugestii w skrzynkach z sugestiami, które brzmiały: „Mam dość słuchania tego wszystkiego”. Cóż, zrobimy to. „

God of War na PS5 — bezbłędne ulepszenie 60 klatek na sekundę?

„To proces” – dodał Barlog. „Wciąż zastanawiamy się, jak to zrobić jako firma i jako pojedyncze studia oraz jaki jest proces i strategia”.

Barlog powiedział też, że „nie miał pojęcia”, czy pojawienie się God of War na PC może oznaczać, że nadchodząca kontynuacja gry – Ragnarok – z czasem przeniesie się z PlayStation. Wyjaśnił: „W tej chwili gramy w jedną grę na raz, spójrzmy na każdą z nich i postanawiamy:„ Dobrze, czy to najlepsza rzecz? Zmierzymy jego sukces. Czy ludzie to lubią? Czy zrobiliśmy to dobrze? Czy jest jakiś błąd, który popełniliśmy? Co możemy zrobić lepiej w przyszłości, jeśli zrobimy to ponownie? Ale koniec końców to decyzja Sony”.

God of War to pierwsza gra na PlayStation wydana do tej pory na PC – Horyzont: Zero Świt i Dni mijały Pojawił się w zeszłym roku, a kolekcja Uncharted: Legacy of Thieves jest przyjdzie później. Dobrą wiadomością jest to, że Sony Santa Monica wykonało kawał dobrej roboty w zarządzaniu przejściem na PC, a Digital Foundry opisało port jako „po prostu niesamowity” w ostatnia analiza.

READ  Pokimane przedłuża przerwę od transmisji na żywo na Twitchu, ujawnia, że ​​potrzebuje więcej czasu, aby przezwyciężyć wypalenie

Randolph Howe

„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top