Control, Sea of ​​​​Thieves pokazuje klipy z początków rozwoju

Control, Sea of ​​​​Thieves pokazuje klipy z początków rozwoju

Obraz artykułu zatytułowanego Inni programiści udostępniają zrzuty ekranu przedstawiające ich wczesne gry deweloperskie

zrzut ekranu: youtube

The Grand Theft Auto VI Przecieki były wielką wiadomością z każdego powoduale to jeden z najciekawszych tematów do rozmów Odżyła debata na temat tego, jak „źle” może wyglądać gra przed publicznością.

Jak powiedziałem tamtego dniapodczas gdy byli i zawsze będą dupki mówiące najgłupsze rzeczy, myślę, że zdecydowana większość zwykłych śmiertelników w obliczu materiału takiego jak ten, który widzieliśmy GTA VIPomyśl albo „elegancko” albo „to naprawdę fajnie widzieć tak przyrządzone kiełbaski”.

Część tej fascynacji wynika oczywiście z tego, że nie widzimy wielkich gier w takim stanie! Jeśli było GT Wyciek nie robi nic innego, Mam nadzieję, że przynajmniej pomoże znormalizować pomysł (przynajmniej wśród szerszej publiczności) Nie, te gry nie wyglądają „źle” podczas pracy nad nimi, po prostu wyglądają one Trwają prace nad tym.

W związku z przeciekami i szerszą dyskusją na temat oprawy wizualnej gry podczas prac nad grą, zgłosiło się wielu innych deweloperów i studiów Udostępnione migawki tego, co one Gry wyglądały wcześnie. I wszystko jest super, do ostatniego kadru.

Obraz artykułu zatytułowanego Inni programiści udostępniają zrzuty ekranu przedstawiające ich wczesne gry deweloperskie

zrzut ekranu: Świergot

Before we go any further, know that some of these comments you’re about to see are referencing the Tweet you see above, which was Very Bad, and which—alongside the GTA leak itself—prompted a lot of developers to drop (or dig up) a lot of this footage.

First up is Control’s lead designer Paul Ehreth, who earlier today Tweet:

Ponieważ grafika jest pierwszą rzeczą, którą należy ukończyć w grze wideo, a CONTROL zdobyła wiele nagród za doskonałość w grafice, oto zrzuty ekranu z początku tworzenia 🙂

KONTROLA – Wczesne materiały produkcyjne (ostateczna grafika)

Zespół za tobą również wyśmiewał się z tweeta „First thing’s over” Kult ciąży:

Następnie mamy zamrożony zaciskktóry na rok wcześniej stał się jedną z najważniejszych gier taktycznych wszech czasów Jedną z gier przygodowych BBC Micro było:

Co to jest morze złodziei Pojawił się w 2014 roku (czyli cztery lata przed ostatecznym wydaniem):

Jeden z najzabawniejszych/najlepszych Współdzielone przez wieczność Sam Barlow Światowa Organizacja Zdrowia MówiOto jak Immortality wyglądała przez pierwsze dwa lata, kiedy skupiliśmy się na zbalansowaniu sztucznej inteligencji i walki:

Obraz artykułu zatytułowanego Inni programiści udostępniają zrzuty ekranu przedstawiające ich wczesne gry deweloperskie

Tak wyglądała ta scena w meczu finałowym:

Obraz artykułu zatytułowanego Inni programiści udostępniają zrzuty ekranu przedstawiające ich wczesne gry deweloperskie

Poza programistami udostępniającymi własną pracę, oto kilka Bardziej godne uwagi (i rzadkie) przykłady studiów udostępniających materiał filmowy w trakcie opracowywania:

God of War: Model walki Baldur

Projekt A: Taktyczny FPS Riot | Riot Pls: 10. rocznicowa edycja — League of Legends

READ  VW łączy siły z entuzjastami starej koncepcji Golfa GTI BBS

Randolph Howe

„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *