Apple Watch przejął 52% rynku smartwatchów w II kwartale 2021 r.

Według nowych badań z Analiza strategii, Ten Zegarek Apple W ostatnim kwartale zdominował światowy rynek smartwatchy z udziałem 52,5%.

Na drugim miejscu uplasował się Samsung z udziałem 11%, a za nim Garmin z 8,3%. Huawei, OPPO, Xiaomi i inni producenci smartwatchy utrzymali 28,2%.

Apple wysłało aż 9,5 miliona sztuk Różne zegarki Apple modeli w drugim kwartale 2021 r., co oznacza wzrost o 46% rok do roku (r/r) z 6,5 miliona sztuk w drugim kwartale 2020 r. Dla porównania wszyscy pozostali producenci smartwatchów dostarczyli łącznie 8,6 miliona sztuk.

Udział Apple w rynku nie zmienił się znacząco między drugim kwartałem 2020 r. a drugim kwartałem 2021 r., spadając zaledwie o 0,3%.

Ogólnoświatowy rynek smartwatchów wzrósł o 47%, z 12,3 mln sztuk sprzedanych w drugim kwartale 2020 r. do 18,1 mln sztuk w drugim kwartale 2021 r., przy czym wolumeny wysyłek osiągnęły liczby sprzed pandemii. W miarę jak urządzenia do noszenia zyskują na popularności, a świat powoli odzyskuje siły po dewastacji wywołanej przez COVID-19, rynek smartwatchów zaczyna patrzeć w przyszłość.

Apple nie ma zamiaru w najbliższym czasie przekazać kawałka smartwatcha, z Nowa seria zegarków Apple 7 Są remisowani na wrześniową premierę.

Mówi się, że następny zegarek Apple Watch zostanie po raz pierwszy przeprojektowany od 2015 roku, a Szybszy procesor, technologia ultra szerokopasmowa, I płaskie krawędzie, I również Jest trochę większy niż wcześniej.

READ  iPhone przewyższa Androida, zdobywając większość amerykańskiego rynku smartfonów

Randolph Howe

„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *