Netflix wprowadza plany z obsługą reklam w ramach poważnej zmiany — TechCrunch

Netflix wprowadza plany z obsługą reklam w ramach poważnej zmiany — TechCrunch

Netflix planuje oferować konsumentom tańsze, wspierane reklamami poziomy w ciągu najbliższego roku lub dwóch, jak poinformowała we wtorek największa na świecie usługa przesyłania strumieniowego wideo na żądanie, ponieważ chce zwiększyć swoją bazę subskrybentów w obliczu zaostrzonej konkurencji ze strony konkurencyjnych firm.

która firma W pierwszym kwartale odnotowano stratę 200 000 subskrybentówbędzie oferować plany z reklamami, aby dać klientom większy wybór, powiedział współdyrektor generalny firmy, Reed Hastings, podczas rozmowy o zarobkach.

Nadchodzące plany reklamowe będą oznaczać poważną zmianę w sposobie, w jaki Netflix wcześniej oglądał reklamy w swojej 25-letniej historii, gromadząc prawie 222 miliony płacących klientów.

Netflix przez lata był wielokrotnie pytany, czy rozważy wprowadzenie reklam na swoją platformę, co od dawna odrzuca. w Konferencja w 2017 rokuHastings zauważył, że firma nie nadaje się do konkurowania o reklamę z takimi jak Facebook i Google.

Hastings przyznał, że dzisiaj nastąpiła zmiana, mówiąc, że model reklamy dojrzał i okazał się skuteczny dla konkurentów, takich jak Hulu i Disney. „Nie mamy wątpliwości, że to działa” – powiedział.

Disney zawsze oferował warstwę reklamową w wielu swoich usługach, w tym w skoncentrowanym na Azji urządzeniu Hotstar do przesyłania strumieniowego. Firma poinformowała w zeszłym miesiącu, że planuje uruchomić swój plan Disney+ z reklamami w Stanach Zjednoczonych jeszcze w tym roku.

„Ci, którzy śledzili Netflix, wiedzą, że sprzeciwiam się złożoności reklam i jestem wielkim fanem prostoty subskrypcji” – powiedział Hastings. „Ale chociaż bardzo to lubię, jestem wielkim fanem wyborów konsumenckich”.

„Umożliwienie konsumentom, którzy chcą niższej ceny i którzy są tolerancyjni na reklamy, aby uzyskać to, czego chcą, ma sens” – powiedział, dodając, że firma nie postrzega modelu wspieranego reklamami jako „rozwiązania krótkoterminowego”.

Powiedział, że klienci, którzy nie chcą oglądać reklam, będą nadal oferować plany bez reklam.

READ  Jack Dorsey opisuje Bitcoin jako „dużą część” przyszłości Twittera jako globalną walutę - Bitcoin News

„Jeśli chodzi o potencjał zarobkowy, rynek reklamy internetowej zdecydowanie wyprzedza konkurencję i teraz nie musisz integrować wszystkich informacji o ludziach, do których jesteś przyzwyczajony. Dzięki temu możemy być świetnym wydawcą i sprawić, by inne osoby pasowały do świetne reklamy i połącz wszystkie dane o ludziach… tak, abyśmy mogli, niż trzymać się z daleka” – powiedział.

Ruch związany z adopcją reklam, który wielu analityków od dawna twierdzi, że Netflix powinien był zbadać wcześniej, nastąpił po tym, jak Netflix eksperymentował z agresywnymi cenami na kilku rynkach, w tym w Indiach, Indonezji i Kenii w ostatnich latach, aby rozszerzyć swoje usługi.

W grudniu Netflix Wprowadź najbardziej przystępny do tej pory miesięczny poziom cenowy w Indiach, gdzie osoby fizyczne mogą subskrybować Netflix za 199 rupii (2,6 USD). firma w zeszłym roku Darmowy plan mobilny oferowany w Kenii. Firma stwierdziła, że ​​„doświadcza dobrego wzrostu” na różnych rynkach, w tym w Indiach.

Netflix poinformował we wtorek o swojej pierwszej utracie abonentów od ponad dekady i poinformował, że spodziewa się w bieżącym kwartale stracić dodatkowe 2 miliony abonentów na całym świecie. Akcje firmy spadły o 27% do 256 USD na akcję w rozszerzonym obrocie.

Przychody firmy wzrosły o 10% do 7,8 miliarda dolarów, co jest również mniej niż prognoza Wall Street wynosząca 7,9 miliarda dolarów. Firma przyznała, że ​​wzrost jej przychodów „znacznie spowolnił”.

„Nasza stosunkowo wysoka penetracja gospodarstw domowych – przy uwzględnieniu dużej liczby wspólnych gospodarstw domowych – w połączeniu z konkurencją stwarza przeszkody dla wzrostu dochodów” – napisano we wtorkowym oświadczeniu.

Firma obwiniała szereg czynników za zmniejszającą się bazę abonentów. Powiedziała, że ​​spowolnienie jest oznaką nasycenia na kluczowych rynkach. Uznał również rosnącą konkurencję ze strony konkurentów, takich jak Disney, Paramount i Warner Bros. Firma zauważyła również, że ponad 100 milionów użytkowników ogląda Netflix, pożyczając dane uwierzytelniające od innych.

READ  wszystko jest gotowe! Pierwszy po pandemii statek wycieczkowy ze Stanów Zjednoczonych odpływa

W swoim apelu o zarobki firma stwierdziła, że ​​tak duża baza użytkowników, którzy obecnie nie płacą za usługę, stanowi atrakcyjną publiczność, aby przekonać ich do przejścia na subskrybentów lub Płać więcej znajomym i rodzinie.

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *