wszystko jest gotowe! Pierwszy po pandemii statek wycieczkowy ze Stanów Zjednoczonych odpływa

Fort Lauderdale na Florydzie. – Pierwszy statek wycieczkowy, który opuścił amerykański port od czasu pandemii koronawirusa, która w sobotę zatrzymała przemysł na 15 miesięcy, wypłynął z prawie wszystkimi zaszczepionymi pasażerami na pokładzie.

Celebrity Edge odleciał z Fort Lauderdale na Florydzie o godzinie 18:00. Pasażerowie zostali ograniczeni o około 40%, a prawie wszystkich 1100 pasażerów zostało zaszczepionych przeciwko COVID-19. Celebrity Cruises, marka Royal Caribbean Cruise, twierdzi, że 99% pasażerów zostało zaszczepionych, znacznie powyżej 95% wymaganych przez Centra Kontroli i Zapobiegania Chorobom.

Na ścianie jednego z budynków portowych pojawił się gigantyczny salut: „Jeden dzień tutaj. Witamy z powrotem”.

Pasażerowie przybyli z pasującymi koszulkami z napisami „Bezpośrednie szczepienia” i „Zrekrutowani i gotowi do lotu”.

„Słowa nie są w stanie opisać, jak bardzo jesteśmy podekscytowani tym, że jesteśmy dziś częścią tego historycznego żeglowania” – powiedziała 28-letnia Elizabeth Rosner, która przeprowadziła się z Michigan do Orlando na Florydzie w grudniu 2019 r. wraz ze swoim narzeczonym, aby być bliżej branży rejsów wycieczkowych. środek.

Aby spełnić wymagania CDC i nowe prawo na Florydzie, które zabrania firmom wymagania od klientów okazania dowodu szczepienia, firma Celebrity Cruises zapytała gości, czy chcieliby podzielić się swoim statusem szczepień. Ci, którzy się nie pojawili lub powiedzieli, że zostali zaszczepieni, napotykają dodatkowe ograniczenia.

Żegluga rozpoczyna się w sobotę, linie wycieczkowe wracają do pracy, a statki Carnival mają już wypłynąć z innych portów w przyszłym miesiącu.

„To dla mnie emocjonujący dzień. Kiedy wszedłem na statek, byłem dumny. To piękny statek” – powiedział Richard Fine, dyrektor generalny Royal Caribbean Cruises, po złożeniu kondolencji ofiarom zawalenia się budynku Surfside. 15 mil (około 24 km) na południe od portu.

Firma Celebrity Cruises zaprezentowała w grudniu 2018 roku łódź o wartości 1 miliarda dolarów — zakład na luksusowe rejsy, oferujące gigantyczne spa i wielopiętrowe apartamenty. Siedmiodniowy, trzydniowy rejs popłynie po wodach zachodnich Karaibów, po czym zatrzyma się w Costa Maya, Cozumel i Nassau.

READ  Fed nigdy nie podniósł stóp w czasie recesji i spodziewamy się, że rynki akcji spadną o kolejne 50% – Todd „Bubba” Horowitz

Statek jest pilotowany przez kapitan Kate McCoy, pierwszą Amerykankę, która prowadziła statek wycieczkowy i ma ponad milion zwolenników na TikTok.

„Możesz naprawdę poczuć namacalne poczucie podekscytowania i energii wśród grupy, gdy przygotowujemy się do powitania naszych pierwszych gości” – powiedział McCoy. „Szczerze, nigdy nie widziałem grupy tak podekscytowanej powrotem do pracy”.

Przedstawiciele branży mają nadzieję, że wszystko pójdzie gładko, aby przejść przez zeszłoroczny rozdział epidemii śmiertelnych chorób na statkach wycieczkowych, które skłoniły statki do zawracania w portach i zmuszania do kwarantanny. Niektórzy pasażerowie zmarli na COVID-19 na morzu, podczas gdy inni zachorowali tak bardzo, że musieli być przewożeni na pokładach statków na noszach.

Centra Kontroli i Zapobiegania Chorobom wielokrotnie przedłużały w zeszłym roku nakazy zakazu żeglowania wraz z wybuchem pandemii, wysuwając rygorystyczne wymagania branżowe, które zostały już zakwestionowane w sądzie przez stan Floryda. Gubernator Florydy Ron DeSantis mówi, że przemysł generuje miliardy dla gospodarki stanu.

W sobotę tylko urzędnicy Port Everglades w Fort Lauderdale powiedzieli, że port stracił ponad 30 milionów dolarów przychodów w roku podatkowym 2020 z powodu zamknięć rejsów.

Podczas tej luki, Carnival, Norwegian i Royal Caribbean, trzy największe firmy wycieczkowe, musiały zebrać ponad 40 miliardów dolarów, aby utrzymać się na powierzchni. Łącznie stracili 20 miliardów dolarów w zeszłym roku i kolejne 4,5 miliarda dolarów w pierwszym kwartale 2021 roku, zgodnie z dokumentami Komisji Papierów Wartościowych i Giełd.

Pandemia zmusiła Kurta i Carol Budd do odwołania ślubu na plaży na pokładzie największego statku świata, Symphony of the Seas, w marcu 2020 roku. COVID-19 wstrzymał żeglugę sześć dni przed planowanym ślubem w St. Maarten. Dry wkurzył także Kurta Budda, który pracował na pół etatu jako biuro podróży.

To podróż poślubna z makijażem” – powiedział Kurt Budd, ubrany w pasujące dresy z napisem „na tempomatie”.

READ  Opóźnienia w podróży: Adwokat wzywa pasażerów Sunwing, którzy utknęli w podróży, do podjęcia kroków prawnych

„Dzisiaj żyjemy naszym najlepszym życiem po COVID” – powiedział.

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *