Tech Startup pozywa McDonald’s o 900 milionów dolarów za zepsute maszyny do lodów

Tech Startup pozywa McDonald’s o 900 milionów dolarów za zepsute maszyny do lodów

Zdjęcie artykułu zatytułowanego Zepsute maszyny do lodów mogą kosztować McDonald's 900 milionów dolarów

Zdjęcie: Noor zdjęcie (Obrazy Getty)

W tym momencie każdy uczciwy lodziarz musiał zmierzyć się z miażdżącą porażką ducha pójścia do McDonalda tylko po to, by znaleźć niedziałającą maszynę, śmiejącą się chłodno z ich udręki. Teraz jednak dzięki nowemu pozew sądowyWszystkie te zbiorowe niepowodzenia mogą kosztować giganta fast foodów blisko miliarda dolarów.

Pozew został niedawno uruchomiony przez Kytch, kalifornijski start-up technologiczny, który stworzył narzędzie, które pozwala właścicielom lodów na zdalne monitorowanie i kontrolowanie ich maszyn oraz dostęp do diagnostyki. Kytch twierdzi, że to narzędzie pozwala właścicielom „zapobiegać przestojom, zanim maszyna wykryje usterkę”. McDonald’s w uproszczeniu nie jest fanem rozwiązania Kytcha.

W pozwie Kytch oskarżył giganta fast foodów o wysyłanie e-maili do franczyzobiorców McDonald’s, odradzających im używanie produktu Kytch, ostrzegając, że stwarza to zagrożenie dla bezpieczeństwa i że jego użycie może naruszyć gwarancje urządzenia. Kytch nie zgadza się z tymi zarzutami i teraz domaga się 900 milionów dolarów odszkodowania od McDonald’s, który twierdzi, że wykorzystał fałszywą reklamę do zniesławienia i poniżenia swojej firmy.

„Kytch wymyśla tę akcję, aby wyprostować sprawę, bronić praw firmy Zgodnie z prawem cywilnym, aby ograniczyć antykonkurencyjne zachowanie McDonald’s, przywrócić odszkodowania za straty moralne i chronić konsumentów przed fałszywymi i wprowadzającymi w błąd reklamami oraz naprawiać zepsute maszyny McDonald’s” – argumentował Kytch w pozwie.

Pozew dotyczy również Taylor Co., głównego dostawcy maszyn do lodów McDonald’s. Kitsch oskarżył McDonald’s o przyznanie Taylorowi monopolu„O maszynach i ich naprawach, twierdząc, że obie firmy” organizują co dwa tygodnie spotkania poświęcone kopiowaniu Kytcha technologii”. Kytch twierdzi, że ta „dochodowa” umowa, zasadniczo przeciwstawiająca się konkurencji między McDonald’s i Taylor, „generuje miliony dolarów przychodów Taylor i jej sieci autoryzowanych dystrybutorów”.

Tymczasem założyciele Kytch Wtajemniczony powiedział McDonald’s nieodwracalnie „zrujnował” swój biznes. McDonald’s nie odpowiedział od razu na prośbę Gizmodo o komentarz, ale powiedział Insiderowi, że certyfikaty bezpieczeństwa zawarte w skargach Kytcha nie spełniały wymagań firmy dotyczących sprzętu w jego restauracjach. McDonald’s również twierdził, że program Kytch może prowadzić do ofiar w niektórych scenariuszach i powiedział, że skarga Kytcha była bezpodstawna.

Chociaż ten konkretny garnitur jest nowy, publiczne oburzenie na zepsute maszyny McDonald’s nie jest. Od lat źli klienci Skargi zostały zalane do McDonald’s i mediów społecznościowych wymagające Wyjaśnienia nudnej wydajności urządzenia. Oburzenie społeczne nasiliło się do tego stopnia, że ​​Federalna Komisja Handlu Powiedziało Postanowiłem wkroczyć i zbadać sprawę w zeszłym roku.

Istnieje nawet strona trafnie nazwana mczłamany, jest przeznaczony wyłącznie do śledzenia obecnie nieużywanych urządzeń w Stanach Zjednoczonych. W chwili pisania tego tekstu około 11,7% maszyn McDonald’s jest nieużywanych, przy czym Nowy Jork ma największy odsetek uszkodzonych maszyn ze wszystkich amerykańskich miast.

Możesz przeczytać pełną skargę poniżej.

READ  Wściekłość fast foodów: mężczyzna aresztowany po przewróceniu Richmond McDonald's

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *