Komentarz badawczy: Jaki jest stan e-commerce w Polsce i Stanach Zjednoczonych? – Przemysł

Średni czas dostawy paczek w Stanach Zjednoczonych to 3,2 dnia

W przeciwieństwie do swojego europejskiego odpowiednika, Polski, sytuacja e-commerce w USA wydawała się być nieco bardziej dotknięta problemami globalnego łańcucha dystrybucji. Jest to zrozumiałe, biorąc pod uwagę 49% wzrost sprzedaży online podczas wakacji 2020 roku. Tylko w Czarny piątek i Cyberponiedziałek klienci z USA wydali ponad 9 miliardów dolarów online, co jest jedną z najwyższych dotychczasowych wartości.

96% paczek zostało pomyślnie doręczonych w Stanach Zjednoczonych Za pierwszym razem

Podobnie jak w Polsce, liczba przypadków Covid-19 znacznie wzrosła w Stanach Zjednoczonych pod koniec 2020 r. Pomimo 35% wzrostu wolumenu handlu elektronicznego w okresie świątecznym, 96% przesyłek zostało pomyślnie doręczonych w Stanach Zjednoczonych. Przy pierwszej próbie. Może to wynikać z obaw przed drugą falą COVID-19, ponieważ w większości stanów w całym kraju wydawane są obowiązkowe nakazy pobytu w domu.

57% przesyłek dostarczanych do Punktów Odbiorczych w Stanach Zjednoczonych jest odbieranych w ciągu 24 godzin

Pomimo wysokiego wskaźnika sukcesu dostaw do domu, punkty odbioru będą wysokie wśród kupujących w USA do 2020 roku. Ze względu na ogromną sieć punktów PUDO na terenie całego kraju, klienci uważają ją obecnie za bardziej pożądaną niż tradycyjne dostawy do domu. UPS nawiązał współpracę z głównymi sprzedawcami detalicznymi, takimi jak Michaels i CVS, aby zapewnić wszystkim dostęp do punktów odbioru. W związku z tym tylko 57% przesyłek dostarczonych do punktów odbioru w Stanach Zjednoczonych zostało odebranych w ciągu 24 godzin, nieco mniej niż w Polsce.

2021 i później

Biorąc pod uwagę niepewność związaną z obecnym globalnym kryzysem zdrowotnym, trudno jest dokładnie wiedzieć, czego się spodziewać. Niemniej jednak nie możemy się doczekać, jak rozwinie się stan handlu elektronicznego w tych krajach w 2021 r. i później.

READ  Międzynarodowe podsumowanie: Fabiaski ma czyste konto na polskim pożegnaniu

Henry Herrera

„Irytująco skromny fanatyk telewizyjny. Totalny ekspert od Twittera. Ekstremalny maniak muzyczny. Guru Internetu. Miłośnik mediów społecznościowych”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *