Żadnego strajku w Vancouver: wszystkie drogi wróciły do ​​normy

Żadnego strajku w Vancouver: wszystkie drogi wróciły do ​​normy

Wszystkie linie autobusowe SeaBus, SkyTrain, Canada Line i West Coast Express powinny pozostać czynne w ten weekend.

TransLink twierdzi, że usługi tranzytowe Metro Vancouver zostaną wznowione jak zwykle po osiągnięciu porozumienia ze związkiem na dzień przed planowanym strajkiem.

Agencja transportu publicznego poinformowała pasażerów w mediach społecznościowych, że wszystkie połączenia, w tym autobusy, SeaBus, SkyTrain, Canada Line i West Coast Express, będą działać od 2 lutego i przez weekend.

Aktualizacja pojawia się po tygodniach negocjacji zbiorowych pomiędzy lokalem CUPE 4500 – związkiem reprezentującym niektórych organów nadzorujących transport – a ich pracodawcą, firmą Coast Mountain Bus Company (CMBC), której właścicielem jest TransLink.

W czwartkowe popołudnie związek zawodowy i CMBC zaakceptowały zalecenia specjalnego mediatora Vince’a Reidy’ego, które miały zapobiec kolejnemu strajkowi w transporcie tranzytowym. Związek stwierdził, że zalecenia stanowią „kompromis akceptowalny dla jego członków”, który podejmuje wystarczające kroki w celu rozwiązania wielu kluczowych problemów.

Związek powiedział VIA, że nie opublikuje żadnych szczegółów na temat zaleceń i nie zrobi tego, dopóki nie zostaną one przedstawione członkom do ratyfikacji.

Strajk w metrze Vancouver został zażegnany przed planowanymi akcjami pracowniczymi

Prezes i dyrektor generalny CMBC Michael McDaniel powiedział, że firma również przyjęła zalecenia, dodając, że strajki w transporcie „spowodowały znaczne trudności publiczne” w ciągu ostatnich kilku tygodni.

W przypadku niemożności osiągnięcia porozumienia związek planował rozpocząć 72-godzinny strajk na wszystkich liniach autobusowych CMBC i SeaBus, który rozpocznie się o godzinie 12:01 w sobotę 3 lutego.

Poprzedni strajk w transporcie publicznym spowodował chaos w ruchu pasażerskim na całym Dolnym Kontynencie, zmuszając wielu mieszkańców do płacenia wygórowanych opłat za dojazdy do pracy oraz opuszczania pracy lub szkoły lub spóźniania się.

CUPE 4500 zwrócił się także do Rady ds. Stosunków Pracy Kolumbii Brytyjskiej (BCLRB) o rozszerzenie linii pikiet na SkyTrain, Canada Line i West Coast Express, ale na rozprawie nie wydano żadnego orzeczenia, zanim związek nie przyjął zaleceń Ready.

READ  Dyrektor generalny Substack odpowiada Elonowi, mówi, że sytuacja na Twitterze jest „bardzo frustrująca”

TransLink i inni dostawcy usług tranzytowych również zwrócili się do BCLRB o wyznaczenie usług kluczowych, aby zapobiec dalszemu wpływowi sporu na tranzyt w Metro Vancouver.

Subskrybuj Alerty dotyczące transportu publicznegozapytać o rade Planista podróżyOn podąża @TransLink na X (dawniej Twitter) Lub zadzwoń do Biura Informacji Klienta pod numer 604-953-3333 (usługi tłumaczeniowe są dostępne w ponad 300 językach).

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *