Krzyki i śmiech można było usłyszeć na korytarzu szkoły podstawowej T. Clay Wood, gdy uczniowie drugiej klasy Diany Cohen obserwowali, jak ich prowizoryczne rakiety wystrzeliwały w powietrze. Rakiety te były częścią eksperymentu naukowego przeprowadzonego przez Thomasa Dawsona, inżyniera aeronautyki z Aurora Flight Sciences i ojca szkoły podstawowej T. Clay Wood. Uczniowie pracowali w parach i napełnili puszkę z filmem do połowy wodą. Następnie jeden uczeń dodał do pudełka tabletki Alka-Seltzer®, a drugi szybko zakrył je wieczkiem i odwrócił do góry nogami na biurku. Następnie uczniowie odwrócili się i wyczekująco spojrzeli na swój stół, aby zobaczyć, co wydarzyło się później. Głośny pojemnik z popem i filmem wystrzelił w powietrze, zapewniając w klasie symulację tego, co dzieje się po wystrzeleniu rakiety kosmicznej.

Kilku uczniów drugiej klasy z klasy Cohena z entuzjazmem podzieliło się własnymi słowami swoimi doświadczeniami: „Nauczyłem się, że kiedy woda i Alka-Seltzer® mieszają się ze sobą, następuje eksplozja. Bardzo mi się to podobało!” wykrzyknął David Keats.

„To było naprawdę wspaniałe i zabawne doświadczenie edukacyjne” – powiedział kolega z klasy Quinn Keogh.

„Pomyślałem, że to fajne, bo podobał mi się sposób, w jaki rakiety wystrzeliwały w powietrze” – dodał Caden Bergeron.

W głębi korytarza, w klasie czwartej klasy Ryana Sanfilippo, przemawiał gościnny prelegent Ed Maher, kierownik programu BAE Systems, Inc. w Manassas, a ojciec szkoły, T. Clay Wood, opowiedział uczniom o swojej karierze w inżynierii komputerowej dla lotnictwa i kosmonautyki. Uczniowie byli zafascynowani jego doświadczeniami w projektowaniu komputerów, które można wykorzystać w kosmosie, zasypując go pytaniami, na przykład: ile kosztuje budowa, ile czasu zajmuje i dlaczego tak bardzo różni się od rzeczywistego komputera?

„Budowa jednego komputera przeznaczonego do użytku w przestrzeni kosmicznej może kosztować milion dolarów, a jego budowa może zająć około dwóch lat lub dłużej. Każdy komputer, który budujemy, musi być trwały i wytrzymać długi czas w przestrzeni kosmicznej. Komputery kosmiczne wyglądają inaczej, ponieważ nie mają żadnych dodatkowych dodatków; muszą być lekkie.” Waga. Maher odpowiedział: „Ten typ komputera będzie wyposażony w rurkę cieplną, która rozprowadza ciepło do innych części, ponieważ nie ma wentylatora”.

READ  Atmosfera eksploracji

Inny student zapytał Mahera, dlaczego chce wykonywać właśnie tę pracę, a Maher odpowiedział: „Poszedłem do szkoły inżynierii komputerowej; Projektowanie z myślą o przestrzeni wydaje się wyjątkowe i buduję rzeczy, które mają znaczenie.

Na koniec dnia, w piątej klasie Lary Warren, Jeremy Kinney, gość z Muzeum Lotnictwa i Kosmosu i rodzic szkoły T. Claywood, podzielił się z uczniami informacjami o muzeum i jego ofercie. Obejmowały one krótką historię muzeum, informacje o wystawionych artefaktach oraz wystawę „Księżyc docelowy”.

Adam Dove, nauczyciel dramy, koordynował i promował ogólnoszkolne obchody Tygodnia Kosmicznego w T. Clay Wood. Przez cały tydzień zachęcano nauczycieli do włączania tej przestrzeni do swoich lekcji. Zapytana, dlaczego wiedza i zrozumienie przestrzeni kosmicznej jest ważne dla uczniów oraz w jaki sposób takie zajęcia pomagają uczniom podkreślić znaczenie przestrzeni, Dove odpowiedziała: „Badania prowadzone w kosmosie są niesamowite i ci studenci mogą być jednymi z pierwszych, którzy będą w stanie to zrobić podróżować poza Księżyc. Rozpoczęcie rozwijania zainteresowań w młodym wieku może rozbudzić w uczniach ciekawość i miłość do kosmosu, co przełoży się na nowe pragnienia przyszłych badań. Poza tym uwielbiają uczyć się o kosmosie!