Wykorzystanie nadawania i telewizji kablowej odnotowało niski poziom

Wykorzystanie nadawania i telewizji kablowej odnotowało niski poziom

Sieć USA

Według nowych statystyk agencji ratingowej Nielsen z lipca 2023 r., po raz pierwszy łączny udział telewizji nadawczej i kablowej spadł poniżej 50% całego wykorzystania telewizji w Stanach Zjednoczonych.

Tymczasem usługi przesyłania strumieniowego, od Netflix po YouTube, odpowiadały za 38,7% całego korzystania z telewizji w USA – jak dotąd największy udział.

W porównaniu do ubiegłego roku udział nadawania wzrósł z 31,5% do 38,7%, udział telewizji kablowej spadł z 34,4% do 29,6%, a nadawanie skurczyło się z 21,6% do stałego poziomu 20%.

Najlepszymi streamerami były YouTube (9,2%), Netflix (8,5%), Hulu (3,6%) i Amazon Prime (3,4%). 11,6% korzystania z telewizji przypadło na „inne” – tj. granie w gry wideo, odtwarzanie płyt Blu-ray/DVD i niezmierzone usługi VOD.

Ponieważ przerwy w kablach nadal poważnie wpływają na starsze media, najczęściej przesyłane strumieniowo tytuły to „Suits” w serwisie Netflix i „Bluey” w usłudze Disney +. Ten pierwszy był oglądany przez prawie 18 miliardów minut, podczas gdy znacznie krótsze odcinki „Bluey” trwały ponad 5 miliardów minut.

Szacunki Nielsena uwzględniają wykorzystanie telewizorów przez konsumentów w USA, w tym telewizorów podłączonych do Internetu, i dlatego nie uwzględniają pełnego wpływu transmisji strumieniowej, która występuje również w dużym stopniu na laptopach, tabletach i telefonach.

źródło: Nielsena

READ  Spędziłem 9 miesięcy podróżując po świecie. Świetnie się bawiłem, ale nigdy więcej tego nie zrobię.

Luna Nunez

"Gracz. Introwertyk. Rozwiązujący problemy. Twórca. Myśliciel. Przez całe życie ewangelista żywności. Orędownik alkoholu."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *